'Wij zijn beter dan de concurrentie'quote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je aan het eind naast promotie grijpt verlies je altijd in de nacompetitie, dat is een wetmatigheid.
Ik vind Plasterk eigenlijk wel sympathiek. In een parallel universum hadden mensen als hij en Jacques Monasch de PvdA een andere ideologische kant op kunnen sturen en hadden we nu een brede, sterke (economisch) linkse volkspartij gehad die met een kritische blik naar migratie en islamisering kan kijken. Zoals in Denemarken.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:07 schreef Szura het volgende:
IJdeltuit Plasterk zou de perfecte premier zijn voor dit gare kabinet
Maar hoe kan Omzicht daarmee akkoord zijn na wat er in de vorige fase is gebeurd? Nou ja, alsof die wolf in schaapskleren nog maar enige geloofwaardigheid over had.
Ard van Peppen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
'Wij zijn beter dan de concurrentie'
https://nos.nl/artikel/25(...)-dan-de-concurrentie
Lol.
Dat wilde ik net zeggen, toch wel de vitaliteitsmanager van de club! Heeft nu wel mooi wat werk te doen.quote:
Die zat laatst in het eindsignaal van Frank Heinen bij Studio Voetbal. Toen dacht ik al: het is nu echt tijd om die rubriek op te heffen, als ze zijn aanbeland bij Ardje van Peppen voor een eerbetoon.quote:
Dordrecht gaat promoverenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je aan het eind naast promotie grijpt verlies je altijd in de nacompetitie, dat is een wetmatigheid.
Deze takequote:Op maandag 13 mei 2024 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Plasterk eigenlijk wel sympathiek. In een parallel universum hadden mensen als hij en Jacques Monasch de PvdA een andere ideologische kant op kunnen sturen en hadden we nu een brede, sterke (economisch) linkse volkspartij gehad die met een kritische blik naar migratie en islamisering kan kijken. Zoals in Denemarken.
Wilders wordt altijd verketterd op links, maar men vergeet voor het gemak dan even waaróm hij zo populair is.
Straks Freek Heerkens, Bram van Polen, Jorrit Smeets.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Die zat laatst in het eindsignaal van Frank Heinen bij Studio Voetbal. Toen dacht ik al: het is nu echt tijd om die rubriek op te heffen, als ze zijn aanbeland bij Ardje van Peppen voor een eerbetoon.
Mark vd Maarrelquote:Op maandag 13 mei 2024 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks Freek Heerkens, Bram van Polen, Jorrit Smeets.
Dordrecht is tegenwoordig het tweede elftal van Feyenoord, even ter info.quote:
En dan excelsior nog. Of loopt daar niemand meer van Feyenoord rond?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dordrecht is tegenwoordig het tweede elftal van Feyenoord, even ter info.
Geloof dat ze twee spelers van Feyenoord hebben gehuurd, maar formeel zijn er geen banden meer.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
En dan excelsior nog. Of loopt daar niemand meer van Feyenoord rond?
Op zich wel mooi dat zo'n club als Dordt weer eens een mooi seizoen draait. Dat heb ik een paar andere clubs met weinig budget al heel lang niet zien doen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geloof dat ze twee spelers van Feyenoord hebben gehuurd, maar formeel zijn er geen banden meer.
Ja, omdat ze dus dankzij Feyenoord meer budget hebben. En een betere scouting.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op zich wel mooi dat zo'n club als Dordt weer eens een mooi seizoen draait. Dat heb ik een paar andere clubs met weinig budget al heel lang niet zien doen.
Morgen gaan ze eraan.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op zich wel mooi dat zo'n club als Dordt weer eens een mooi seizoen draait. Dat heb ik een paar andere clubs met weinig budget al heel lang niet zien doen.
Sorry voor de open deur.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, omdat ze dus dankzij Feyenoord meer budget hebben. En een betere scouting.
De Superboeren gaan het doen!quote:
Oei. Halvezool Jacques aanhalen als oplossing voor de PvdA is apart. Maar wat is er breed aan een volkspartij die kinderen van migranten als minderwaardig ziet?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Plasterk eigenlijk wel sympathiek. In een parallel universum hadden mensen als hij en Jacques Monasch de PvdA een andere ideologische kant op kunnen sturen en hadden we nu een brede, sterke (economisch) linkse volkspartij gehad die met een kritische blik naar migratie en islamisering kan kijken. Zoals in Denemarken.
Jeetje, deze take kan echt niet hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wilders wordt altijd verketterd op links, maar men vergeet voor het gemak dan even waaróm hij zo populair is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |