Moeten die andere 200 dan zelf hun eigen koran meenemen of zo? Zorgen ze tenminste wel voor voldoende lucifers?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:13 schreef Mylene het volgende:
600 ME’s zullen paraat staan las ik elders, voor deze ongein. Tegelijkertijd zullen Arnhemse moslims 400 Korans uitdelen in het centrum om zo een vreedzaam tegengeluid te laten horen.
quote:600 ME’s zullen paraat staan las ik elders, voor deze ongein
Hoe weet je dat zo goed? Heb je zelf wel eens met een goedgevormde Marokkaanse meid in een bubbelbad gezeten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef Harvest89 het volgende:
Iedereen zo zijn hobby.
Die Wagensveld moet gewoon eens gezellig met een goedgevormde Marokkaanse meid in een bubbelbad gaan zitten. Ik kan het warm aanbevelen.
Ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo goed? Heb je zelf wel eens met een goedgevormde Marokkaanse meid in een bubbelbad gezeten?
Ja dat is logisch, niet aan haat doen dat kan écht niet voor een moslim.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De groep die in januari in Arnhem 150 Korans hebben uitgedeeld en komende zaterdag nog eens 400 Korans willen uitdelen, is de Ahmadiyya gemeenschap. De Ahmadiyya beschouwen zichzelf als moslims, maar worden door de meeste moslims niet als moslims beschouwd. In 1973 heeft een groep van hoge soennitische geestelijken een fatwa uitgevaardigd en daarin verklaard dat Ahmadiyya geen moslims zijn.
quote:De leuze van de gemeenschap is Liefde voor iedereen, haat voor niemand
Het is een mongooltje, maar hij laat wel mooi de ware aard zien van een hoop moslims.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ff eerlijk mensen. Die voorman van Pegida kijkt toch altijd alsof ie dikke druk op zijn sluitspier heeft? Wat een onnozele blik.²
Ik wens hem veel succes toe, maar als ik die moslims was zou ik de verhouding 1 op 1000 toepassen. En bij elke verbranding dat aantal verhogen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:13 schreef Mylene het volgende:
ARNHEM – Pegida-voorman Edwin Wagensveld heeft toestemming van de gemeente om zaterdag opnieuw een Koran te verbranden in Arnhem, zij het op een locatie net buiten het centrum. Dat meldt De Gelderlander
De demonstratie van Pegida zal plaatsvinden onder de Nelson Mandelabrug, ter hoogte van Meijnerswijk, om 14.00 uur zaterdagmiddag, zoals goedgekeurd door de gemeente Arnhem. Op deze locatie is er ook ruimte voor eventuele tegendemonstraties.
Een eerdere poging tot Koranverbranding in januari van dit jaar op het Jansplein liep uit de hand. Wagensveld kondigde toen aan later terug te komen, maar een geplande actie in maart werd door burgemeester Ahmed Marcouch verboden vanwege vermeende terreurdreiging.
Nu krijgt Wagensveld toch de kans om de Koran in brand te steken, zij het op een nieuwe locatie die door de betrokken instanties (politie, openbaar ministerie en gemeente Arnhem) als veiliger wordt beschouwd. Deze locatie werd eerder dit jaar al overwogen voor de Pegida-manifestatie, maar werd toen als te onveilig beschouwd vanwege rondslingerende stenen en kiezels.
https://www.gelrenieuws.n(...)anden-in-arnhem.html
600 ME’s zullen paraat staan las ik elders, voor deze ongein. Tegelijkertijd zullen Arnhemse moslims 400 Korans uitdelen in het centrum om zo een vreedzaam tegengeluid te laten horen.
Das wel duur wc papier hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wens hem veel succes toe, maar als ik die moslims was zou ik de verhouding 1 op 1000 toepassen. En bij elke verbranding dat aantal verhogen.
Valt mee, genoeg geldschieters. Zetten ze hem mooi te kakken.quote:
De Nederlander die gratis spul ziet. Prachtig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Valt mee, genoeg geldschieters. Zetten ze hem mooi te kakken.
Hier in Rotterdam zag ik ze laatst met koningsdag ook gratis Korans uitdelen, was veel oprechte interesse voor. Mooi om te zien.
Ja, moet je niet naar die 14 landen gaan. Probleem opgelost. Jij blij, zij blij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De Nederlander die gratis spul ziet. Prachtig.
Ik krijg de doodstraf in 14 landen op deze wereld en ze zijn allemaal islamitisch. Ben er wat minder blij mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |