Jip. Dan kijken er volgend jaar een tiental miljoen mensen niet meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:41 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik heb er geen woorden voor eigenlijk. Echt triest om te zien dat we straks opnieuw een winnaar krijgen op basis van stemmen gebaseerd op een oorlog net als in 2022. En niet op de muziek zelf. En dit gaan mensen niet pikken denk ik. Gewoon 40% van de stemmen is niet normaal veel.
Het zal een mix zijn. Voor een deel de sympathiestem ivm de oorlog en ivm alle druk op en haat naar die zangeres. Maar ook voor een deel onderdeel van de bredere culture wars enzo. Er zullen heel wat mensen stemmen om "woke" of links of hoe het kwaad ook genoemd wordt te bestrijden, terwijl ze anders nooit stemden of zelfs maar keken. Dat had je bij Oekraïne veel minder, geloof ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:43 schreef Jimbo het volgende:
Zou het weer ja? Dat iemand de sympatische stem krijgt en daarom wint?
Vind het zelf echt klote om maanden te filosoferen wie er gaat winnen om dan straks wederom een winst naar een act te zien gaan om anders dan muzikale redenen. Maar dit is dan wel weer het voornaamste positieve dat ik er dan uit moet halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:54 schreef Marsenal het volgende:
Je zal maar net de hele dag de UvA hebben staan slopen, en dan dit nieuws moeten lezen. Klap in het gezicht.
Dat zou de derde in 10 jaar zijn ja. Heel triest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vind het zelf echt klote om maanden te filosoferen wie er gaat winnen om dan straks wederom een winst naar een act te zien gaan om anders dan muzikale redenen. Maar dit is dan wel weer het voornaamste positieve dat ik er dan uit moet halen.
Vraag me vooral af hoe ‘per ongeluk’ dit is. Lijkt wel een waarschuwing zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:08 schreef BramVeen2002 het volgende:
Het is tuurlijk wel weer typisch dat dit uit Italië komt, die hebben de boel ook echt nooit op orde he?
Maar Eurovisie is juist woke en linksquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:51 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Het zal een mix zijn. Voor een deel de sympathiestem ivm de oorlog en ivm alle druk op en haat naar die zangeres. Maar ook voor een deel onderdeel van de bredere culture wars enzo. Er zullen heel wat mensen stemmen om "woke" of links of hoe het kwaad ook genoemd wordt te bestrijden, terwijl ze anders nooit stemden of zelfs maar keken. Dat had je bij Oekraïne veel minder, geloof ik.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:54 schreef Marsenal het volgende:
Je zal maar net de hele dag de UvA hebben staan slopen, en dan dit nieuws moeten lezen. Klap in het gezicht.
Joh, de bookies moeten toch ook iets te doen hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vraag me vooral af hoe ‘per ongeluk’ dit is. Lijkt wel een waarschuwing zo.
Ga nou niet doen alsof het de laatste 20 jaar nog geloofwaardigheid over heeft gehouden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:51 schreef CityPigeon het volgende:
Als Israel wint, is het gewoon over en uit voor het Songfestival.
Dan is niet alleen de geloofwaardigheid compleet verdwenen, maar zullen landen zich ook massaal terug gaan trekken.
Nou nou, er wint nog regelmatig een land gewoon omdat ze het beste liedje hebben. Denk Portugal in 2017, wij in 2019 of Italië in 2021 of de twee zeges van Loreen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 05:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof het de laatste 20 jaar nog geloofwaardigheid over heeft gehouden.
Het is al jaren voor een groot deel een multiculti-deug-woke feest, en voor anderen een circus freakshow.
Muziek staat al heel lang niet meer bovenaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |