Er is ook al minstens 30 jaar verontwaardiging overquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:59 schreef Zorro het volgende:
Verontwaardigd zijn als iemand door politieke stemmen wint.
Alsof dit circus zo al niet minstens 30 jaar werkt
Dat land zat en zit nog steeds in dikke rouw hè. Wat daar op 7 oktober is gebeurd is nog steeds afschuwelijk, en ieder ander land had gewoon vrolijk die tekst erin mogen laten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mee te maken? Heb je enig idee hoe de tekst van het lied ging alvorens het twee x werd aangepast? Ze daagde behoorlijk uit in de originele inzending
Zeker werkt twee kanten op. Ze bombarderen zelf ook waar veel kinderen bij overlijden etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat land zat en zit nog steeds in dikke rouw hè. Wat daar op 7 oktober is gebeurd is nog steeds afschuwelijk, en ieder ander land had gewoon vrolijk die tekst erin mogen laten.
O joh wat stond erin over de verschrikkingen die Israël aanricht in Gaza?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mee te maken? Heb je enig idee hoe de tekst van het lied ging alvorens het twee x werd aangepast? Ze daagde behoorlijk uit in de originele inzending
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker werkt twee kanten op. Ze bombarderen zelf ook waar veel kinderen bij overlijden etc
Fanatieke ESF volgers en journaille ≠ Televisie kijkend Europa.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Maar Eurovisie is juist woke en links
Nee hoor. Ongeveer 10 jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:59 schreef Zorro het volgende:
Verontwaardigd zijn als iemand door politieke stemmen wint.
Alsof dit circus zo al niet minstens 30 jaar werkt
Dat veel kijkers nu op Israël stemmen kon je verwachten. Het gaat niet om die zangeres, en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat protest kon je verwachten, zelfs al was Taylor Swift gegaan namens Israël. Het gaat niet om die zangeres, en dat weet je zelf ook.
[..]
Sowieso, maar 40% is wel buiten elke verwachting veel. Dat is bijna het dubbele van wat Oekraïne aan percentage kreeg in 2022.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat veel kijkers nu op Israël stemmen kon je verwachten. Het gaat niet om die zangeres, en dat weet je zelf ook.
Ongeloofwaardig veel. EBU wil zijn winkeltje beschermenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sowieso, maar 40% is wel buiten elke verwachting veel.
Ja, dus? Je spreekt mij hiermee niet tegen hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat veel kijkers nu op Israël stemmen kon je verwachten. Het gaat niet om die zangeres, en dat weet je zelf ook.
Het is gewoon een anonieme middelvinger van de zwijgende meerderheid richting het pro-Hamas-paupervolkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sowieso, maar 40% is wel buiten elke verwachting veel.
Ja, ik ben ook wel geneigd te zeggen dat het ongeloofwaardig is ... elke 2e stem is dan in feite voor Israël, wat ik moeilijk te geloven vind. Maar er zijn geen berichten van fraude oid toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig veel. EBU wil zijn winkeltje beschermen
Nee zou raar zijn als die wel naar buiten komen. Dat gaat de ebu natuurlijk voorkomenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel geneigd te zeggen dat het ongeloofwaardig is ... elke 2e stem is dan in feite voor Israël, wat ik moeilijk te geloven vind. Maar er zijn geen berichten van fraude oid toch?
Pro-hamas zijn er niet zoveel denk ik?! Eerder anti-genocide.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is gewoon een anonieme middelvinger van de zwijgende meerderheid richting het pro-Hamas-paupervolk
Genocide.. gek frame is dat toch. Als er sprake zou zijn van genocide dan zouden er wel wat nullen achter het aantal Palestijnse doden staan in Gaza.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Pro-hamas zijn er niet zoveel denk ik?! Eerder anti-genocide.
Als je 20 stemmen kan uitbrengen per telefoonnummer, kan een groepje fanatiekelingen best een hoop verschil maken. In dit huishouden alleen zouden we dan al 100 stemmen kunnen genereren (2 werktelefoons, 3 privé telefoons).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel geneigd te zeggen dat het ongeloofwaardig is ... elke 2e stem is dan in feite voor Israël, wat ik moeilijk te geloven vind. Maar er zijn geen berichten van fraude oid toch?
Lijkt me in alle opzichten de minst gepaste reactie.quote:
Ik geef alleen aan waar ik denk dat mensen tegen protesteren. Ik zie zelf daar niet veel pro-hamassers - die er ongetwijfeld zullen zijn natuurlijk - maar meer anti-genocide en anti-vermijdbaar menselijk leed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Genocide.. gek frame is dat toch. Als er sprake zou zijn van genocide dan zouden er wel wat nullen achter het aantal Palestijnse doden staan in Gaza.
Weet je wat niet gepast is? Een nationaal trauma afdoen als politiek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:43 schreef Jordy-B het volgende:
Lijkt me in alle opzichten de minst gepaste reactie
Dit is ook geen zwijgende meerderheid. Beide extreme kanten van het spectrum zijn nogal vocaal en actief. Alleen als je echt heel pro Israel bent ga je stemmen voor iets waar je normaal geen kut om geeft. Meerderheid van Nederland heeft kritiek op beide kanten in het conflict, en nee dat is geen geleuter maar laten onderzoek gewoon zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is gewoon een anonieme middelvinger van de zwijgende meerderheid richting het pro-Hamas-paupervolk
Genocide nog welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Pro-hamas zijn er niet zoveel denk ik?! Eerder anti-genocide.
Je onderschat de pure pure Israël haat binnen die groepen. Zo is ook dat genocide sneeuwballetje ooit ontstaan. Het slaat eigenlijk helemaal nergens op, maar alles om Israël zwart te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan waar ik denk dat mensen tegen protesteren. Ik zie zelf daar niet veel pro-hamassers - die er ongetwijfeld zullen zijn natuurlijk - maar meer anti-genocide en anti-vermijdbaar menselijk leed.
Dat beeld zie je anders niet terug bij de diverse omroepen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is ook geen zwijgende meerderheid. Beide extreme kanten van het spectrum zijn nogal vocaal en actief. Alleen als je echt heel pro Israel bent ga je stemmen voor iets waar je normaal geen kut om geeft. Meerderheid van Nederland heeft kritiek op beide kanten in het conflict, en nee dat is geen geleuter maar laten onderzoek gewoon zien.
Nee nee, er is echt een groot aandeel mensen dat er veel onverschilliger in staat dan jij hier schetst. Weet je wat wel leeft? De afkeer jegens het Palestina tuig. Dat is niet pro-Israel, dat is anti-anti-Israel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is ook geen zwijgende meerderheid. Beide extreme kanten van het spectrum zijn nogal vocaal en actief. Alleen als je echt heel pro Israel bent ga je stemmen voor iets waar je normaal geen kut om geeft. Meerderheid van Nederland heeft kritiek op beide kanten in het conflict, en nee dat is geen geleuter maar laten onderzoek gewoon zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |