Misschien zijn een hoop van de aanstichters al even van het toneel verdwenen. Dat is meestal hoe het gebeurt. Op een gegeven moment worden de relschoppers moe of moeten weer aan de slag. Tenzij er echt iets op het spel staat, zoals een revolutie of zo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:51 schreef Stupidisco het volgende:
Demonstranten lopen maar een beetje in het rond en weten eigenlijk niet waar ze naar toe willen dit keer.
[ x ]
Kleine gok.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, die moeten toch ook voorzien in hun levensonderhoud? Of ben ik hier ietwat naïef.²
Nee, een deel moet weer aan de studie of naar de bijbaan. Roderick en Anne-Sterre hebben namelijk nul zin om echt langdurige consequenties te ondervinden van hun gedrag. De meelopers kappen er het snelste mee.quote:
Oh, ze hadden het er zelf naar gemaakt... Had ze maar niet zo'n kort rokje moeten dragen...quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Puur afgaand op wat de wereld is verkocht aan gebeurtenissen kan ik niet anders dan dit ondubbelzinnig afkeuren. Het is een reactie op israel, ja, toch zal ik het ondubbelzinnig afkeuren.
Belangrijk: dit was niet het begin.²
Ohhh en 30 punten @AchJaquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, ze hadden het er zelf naar gemaakt... Had ze maar niet zo'n kort rokje moeten dragen...
Oh ja, daarom was banden verbreken met China een no-go... dat wordt allemaal iets te duur.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, een deel moet weer aan de studie of naar de bijbaan. Roderick en Anne-Sterre hebben namelijk nul zin om echt langdurige consequenties te ondervinden van hun gedrag. De meelopers kappen er het snelste mee.
Ja, dat is inderdaad zo. Het was een reactie. De afkeuring waar ik het over heb is de gekozen vorm. Er leiden meer wegen naar Rome.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, ze hadden het er zelf naar gemaakt... Had ze maar niet zo'n kort rokje moeten dragen...
Eh nee hoor. Ik heb in genoeg weekenden het tegenovergestelde gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als je werkt en weet wat geld verdienen en belasting betalen betekent, ben je zeer voorzichtig met het beschadigen van andermans bezit.
Oh wow.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo. Het was een reactie. De afkeuring waar ik het over heb is de gekozen vorm. Er leiden meer wegen naar Rome.²
Een reactie waarop?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo. Het was een reactie. De afkeuring waar ik het over heb is de gekozen vorm. Er leiden meer wegen naar Rome.²
Ja, een dansende dame van net 20 martelen, verkrachten en gesloopt en bespuugd in de achterbak van een jeep gooien is een begrijpelijke reactie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wow, is dat wat je uit mijn tekst haalt?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, een dansende dame van net 20 martelen, verkrachten en gesloopt en bespuugd in de achterbak van een jeep gooien is een begrijpelijke reactie.
Ach ja, Rome. Een stad die onder meer in verval raakte door hordes barbaren zonder binding en respect voor de cultuur en het rijk dat eraan ontsproot. Gek, dat doet me ergens aan denken...quote:
Daarvoor moet je in dit topic zijn:quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie hier online ontzettend weinig bijval voor de demonstranten. Jullie hebben het allemaal maar over de vorm en nauwelijks tot niet over de inhoud. Het moge duidelijk zijn dat de meesten hier volle magen hebben, gevuld met tenderloin en pulled pork. Jullie kunnen je gewoon niet identificeren met het leed van de Palestijnen.²
Dat is toch wel een flink aantal.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:11 schreef Aether het volgende:
Zo'n duizend pro-Palestijnse demonstranten op de been in Amsterdam
https://nos.nl/l/2519876
Ongeveer duizend demonstranten hebben zich in Amsterdam verzameld bij de Roeterseilandcampus van de Universiteit van Amsterdam (UvA). Ook de politie is in groten getale aanwezig bij de universiteitscampus, vergezeld door de Mobiele Eenheid (ME). Een groep demonstranten verplaatst zich inmiddels in een optocht door de stad.
Niet echt, wel wat beelden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is toch wel een flink aantal.
Zijn er livestreams?
Haha, alle voorbijgangers die de NOS spreekt zijn voor de Palestijnen. Toevallig!quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:11 schreef Aether het volgende:
Zo'n duizend pro-Palestijnse demonstranten op de been in Amsterdam
https://nos.nl/l/2519876
Ongeveer duizend demonstranten hebben zich in Amsterdam verzameld bij de Roeterseilandcampus van de Universiteit van Amsterdam (UvA). Ook de politie is in groten getale aanwezig bij de universiteitscampus, vergezeld door de Mobiele Eenheid (ME). Een groep demonstranten verplaatst zich inmiddels in een optocht door de stad.
Ga lekker bij Hamas zeuren dan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie hier online ontzettend weinig bijval voor de demonstranten. Jullie hebben het allemaal maar over de vorm en nauwelijks tot niet over de inhoud. Het moge duidelijk zijn dat de meesten hier volle magen hebben, gevuld met tenderloin en pulled pork. Jullie kunnen je gewoon niet identificeren met het leed van de Palestijnen.²
Je postte in POL.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:20 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Tijger_m ik wist serieus niet dat je een moderator van NWS was
Niet per se nodig om mij te DM-en.
Wie alleen zoekt naar hamers ziet geen zagen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, alle voorbijgangers die de NOS spreekt zijn voor de Palestijnen. Toevallig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |