Bang voor pepperspray in hun ogen? Die bedekken ze toch niet!quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:17 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)dekt-gezicht-anoniem
[..]
Denk niet dat werkgevers zitten te wachten op ordinaire relschoppers....
De you are either with us or against us retoriek is niet voorbehouden aan deze groep. Sterker nog, dat is iets wat heel veel groepen roepen. Nogmaals: de vorm is ondergeschikt aan de inhoud. Ik zou graag zien dat je het intellect wat je jezelf toedicht hiervoor zou gebruiken. We kunnen samen zoveel meer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:38 schreef OllieA het volgende:
Dat is niet erg inclusief, en getuigt al helemaal niet van kritisch denken. Het riekt naar neo-marxistiese dialektiek (en precies in deze spelling).
De Afro-Amerikaanse vrijheidsstrijd extrapoleren op een stel salafisten en woke studenten in Nederland...quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Moet aan de andere kant ook weer aan dit denken:
[ afbeelding ]
De boerenprotesten werden ook onsympathiek bevonden door een groot deel van het land, en toch wonnen ze ontzettend veel zetels daarna. Het hoeft allemaal niet heel veel te zeggen.
Volgens @Harvest89 valt het best wel mee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is me ook al opgevallen.
Wat een haatreacties.
Ja, dat leed doet er even niet toe.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoeveel banden heeft de UvA met groepen in Darfur?
Geen Israël bij betrokken, noone cares. Ook al is het wel een echte genocide.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoeveel banden heeft de UvA met groepen in Darfur?
Daar brandt @VoMy zijn vingers sowieso niet aan, Darfur. Dan moet er kritiek komen op de radicale politieke islamitische beweging daar, en dan loopt het even knel in de bovenkamer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen Israël bij betrokken, noone cares. Ook al is het wel een echte genocide.
Leidt ook alleen maar af van het afgeven op Israël.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar brandt @:VoMy zijn vingers sowieso niet aan, Darfur. Dan moet er kritiek komen op de radicale politieke islamitische beweging daar, en dan loopt het even knel in de bovenkamer.
No one cares? Human Right Watch rapporteert er toch over.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen Israël bij betrokken, noone cares.
Hoe bedoel je, wel echt genocide? Eenzelfde waarschuwing geeft HRW af voor wat Israel uitvoert... Dan is het zeker opeens geen autoriteit meer?quote:Ook al is het wel een echte genocide.
Het is heel simpel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Leidt ook alleen maar af van het afgeven op Israël.
Nou het je het alweer over "inhoud"... Wat vind je nou zelf van 07 okt 2023?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De you are either with us or against us retoriek is niet voorbehouden aan deze groep. Sterker nog, dat is iets wat heel veel groepen roepen. Nogmaals: de vorm is ondergeschikt aan de inhoud. Ik zou graag zien dat je het intellect wat je jezelf toedicht hiervoor zou gebruiken. We kunnen samen zoveel meer.
Eigenlijk zouden die juist wel naar de universiteit moeten gaan. En iedereen die ze lastig valt: Een enkeltje het land uit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het kan niet waar zijn dat politie een advies geeft aan een groepering met bepaald geloof om thuis te blijven.
Wel is het zo dat Israelische studenten zelf aangeven voorlopig thuis te blijven, zoals de half-Israelische Tamar.
https://www.at5.nl/artike(...)kom-ben-op-de-campus
No offence, maar jouw posts hebben een ontzettend belerend karakter.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Voor die UvA 'demonstranten' is Israël het Westen, en was het a priori al fout. Daarbij stammen een hoop Israeliërs af van Europeanen ('witte mensen, jakkie') dus in het Gloria Wekker model van hoe de wereld in elkaar zit is er weinig voor nodig om studenten, geïndoctrineerd door woke professoren, nu ineens heel betrokken te laten zijn met Palestijnen.
Zoals ik al zei: voor het gros van die demonstanten doet Palestina er helemaal niet toe. Het Systeem, dat moet omver.
Haha die van jou ookquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
No offence, maar jouw posts hebben een ontzettend belerend karakter.²
Nee, je weet dat ik gelijk heb. En dat is lastig, want dat stoort je in je missie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
No offence, maar jouw posts hebben een ontzettend belerend karakter.²
Puur afgaand op wat de wereld is verkocht aan gebeurtenissen kan ik niet anders dan dit ondubbelzinnig afkeuren. Het is een reactie op israel, ja, toch zal ik het ondubbelzinnig afkeuren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou het je het alweer over "inhoud"... Wat vind je nou zelf van 07 okt 2023?
Laat dit soort video's maar komen.quote:
Ik weet niet eens wat je zei. Het is te hoogdravend dat ik geen trek had me er doorheen te slepen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, je weet dat ik gelijk heb. En dat is lastig, want dat stoort je in je missie.
Vandaag is een vrije dag. Natuurlijk zijn ze nu in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:51 schreef Stupidisco het volgende:
Demonstranten lopen maar een beetje in het rond en weten eigenlijk niet waar ze naar toe willen dit keer.
[ x ]
Klinkt als een paradox, dan moeten zij toch ook werken?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Morgen, een werkdag, gaan ze gegarandeerd weer helemaal los. Je moet iets.
Die demonstranten?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klinkt als een paradox, dan moeten zij toch ook werken?²
Ja, die moeten toch ook voorzien in hun levensonderhoud? Of ben ik hier ietwat naïef.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |