Gandalfs jonge joaren. Toen hij samen met Saruman en Radagast achter de elvenwijven aanging op de 6000ste verjaardag van Galadriel.quote:Hadden ze niet beter zich kunnen focussen op Gandalf? Misschien een leuke verhaallijn over zijn jeugdjaren, young Gandalf.
Wie zijn ouders zijn bijvoorbeeld en hoe hij als kind al van hobbits hield, hoe hij Bilbo ontmoette, etc
Bron: https://news.sky.com/stor(...)-stage-fall-13208427quote:an McKellen reveals he has been asked to return as Gandalf for ‘LORD OF THE RINGS: THE HUNT FOR GOLLUM’
“I'm told Gandalf's involved but I'm not yet told how much he's going to be paid or how much he gets to say, so I think we'll leave it there”
(vanaf 5:54, de rest kan je skippen)quote:Ian McKellen says ‘THE HUNT FOR GOLLUM’ will be split into 2 films.
Hier zit eem geweldige sitcom in, taped in front of a live studio audiencequote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:08 schreef #ANONIEM het volgende:
Hadden ze niet beter zich kunnen focussen op Gandalf? Misschien een leuke verhaallijn over zijn jeugdjaren, young Gandalf.
Wie zijn ouders zijn bijvoorbeeld en hoe hij als kind al van hobbits hield, hoe hij Bilbo ontmoette, etc
Wilde net zeggen, als ie zo goed is als de game...quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:59 schreef Coco het volgende:
Dit wordt een fiasco van jewelste.
Net als de Gollum game.
Niet twee delen voor de Gollum films, maar er komen gewoon twee films. Eentje over Gollum, en eentje over iets anders. Dat is wat ik tegen kom in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
(vanaf 5:54, de rest kan je skippen)
Vermoeiend, Gollum is al volledig uitgemolken in de 6 films van PJ... Creatieve armoede. Maak dan een film over de oorlog van Arnor/Angmar.quote:
Bron: https://www.nu.nl/film/63(...)-the-rings-film.htmlquote:Kate Winslet gaat acteren in de film The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum, meldt Deadline. Volgens het vakblad gaat de Oscarwinnares de vrouwelijke hoofdrol spelen, al is nog niet bekend wat die inhoudt.
Ook oude bekenden Elijah Wood, Ian McKellen en Andy Serkis keren volgens Deadline terug in The Hunt for Gollum.
De drie mannen speelden in de originele films de rollen van respectievelijk Frodo Baggins, Gandalf en Gollum.
De spin-off The Hunt for Gollum speelt zich af tussen de gebeurtenissen van The Hobbit en The Lord of the Rings. Serkis is naast acteur ook regisseur van de film, die eind 2027 verschijnt.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:16 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Vermoeiend, Gollum is al volledig uitgemolken in de 6 films van PJ... Creatieve armoede. Maak dan een film over de oorlog van Arnor/Angmar.
Ik heb afgelopen jaar de boeken voorgelezen door Serkis geluisterd wat erg leuk was en alles zit dus vers in het geheugen. En van alle vragen die ik heb, staat juist Gollem bovenaan. Ik was juist wel nieuwsgierig naar zijn verhaal, en wat gandalf al precies met hem had meegemaakt. Ik vind het wel geinig!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:37 schreef Ancester het volgende:
[..]
Niet twee delen voor de Gollum films, maar er komen gewoon twee films. Eentje over Gollum, en eentje over iets anders. Dat is wat ik tegen kom in ieder geval.
Blijft jammer dat ze berhaupt een hele film willen maken over Gollum terwijl er zoveel meer fascinerende karakters zijn die net wat interessanter zijn.
quote:Aragorn is officially being recast for ‘THE LORD OF THE RINGS - THE HUNT FOR GOLLUM’.
Viggo Mortensen will not return.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |