Dit dus. H het is goed dat vrij snel uit te spreken want als de één het wil en de ander niet heeft verder daten weinig zinquote:Op donderdag 9 mei 2024 11:43 schreef Leandra het volgende:
Een kind met je willen en dat op de derde date uitspreken is imho iets heel anders dan een kinderwens hebben.
Bij de eerste zou ik keihard wegrennen, bij de tweede niet.
Geen flauw idee hoe het werkt met dates en shit in welke volgorde dingen moeten, maar als je niet kenbaar maakt wat je intenties zijn met een date lijkt mij dat een verdere relatie ook weinig nut heeft in mijn optiek.quote:
Dit zijn over het algemeen mannen die eind 20, begin 30 zijn en vaak zelf nog geen kinderen hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Afhankelijk van de leeftijd vind ik het niet gek om op de derde date, beetje afhankelijk van de manier waarop, te zeggen dat je kinderen wil.
Met de ander wel wat gek.
Waarom is dat belangrijk?quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:38 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Belangrijkste vraag: heeft hij een auto?
Dit zijn geen mensen die ik heb leren kennen van datingsites maar gewoon via mijn eigen netwerk. Ik ken ze bijvoorbeeld van werk/middelbare school.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik vind het best wel vreemd om op de derde date uit te spreken dat je een kinderwens hebt. Dat moet je al gelijk op de eerste date doen, of zelfs daarvoor. Veel dating sites en apps hebben ook niet voor niets de mogelijkheid om in je profiel aan te geven of je een kinderwens hebt.
Ja met mij. Vaak gebeurt dit nadat er al sex is geweest. Beetje raar vind ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:32 schreef herverwijderd het volgende:
Willen ze een kind of willen ze een kind specifiek met jou? (ja, specifiek met jou natuurlijk, het moet wel zo dramatisch mogelijk natuurlijk)
Dit gevoel krijg ik ook. Ze zien al hun vrienden met kinderen en krijgen last van FOMO.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:38 schreef Halcon het volgende:
Lijkt me niet normaal.
Iemand kan best zeggen dat hij nog een kinderwens heeft. Dan heeft het weinig zin om een relatie aan te gaan met iemand die dat niet heeft.
Maar na drie dates in iemand al een potentiële moeder van z'n kind zijn, dat lijkt me wat te hard van stapel lopen. Lijkt er dan meer op dat hij een draagmoeder zoekt.
Ja, dat zou ik ook heel raar vinden en het zou me ook afschrikken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja met mij. Vaak gebeurt dit nadat er al sex is geweest. Beetje raar vind ik.
Misschien willen ze gewoon sex zonder condoom.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Of ze schatten TS in als een type met klepperende eierstokken?quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien willen ze gewoon sex zonder condoom.
Ze heeft twee klepperende kinderen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of ze schatten TS in als een type met klepperende eierstokken?
Vroeg bespreken dat je wel of geen kinderen wilt is wel wat anders dan op de derde date verklaren dat je kinderen met je date wilt, dan klopt er iets niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat het heel verstandig is om het vroeg te bespreken. Als wensen verschillen, is het scheiden van wegen zonder pijn
Touche. Te snel gelezen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeg bespreken dat je wel of geen kinderen wilt is wel wat anders dan op de derde date verklaren dat je kinderen met je date wilt, dan klopt er iets niet.
Ik ben bij toeval een man begin 30 die van mijn levensdagen geen kinderen wil, dus ik onderschrijf deze postquote:Op donderdag 9 mei 2024 13:34 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dit zijn over het algemeen mannen die eind 20, begin 30 zijn en vaak zelf nog geen kinderen hebben.
Lijkt me dan geen hele goede vangst voor een man met een kinderwens.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze heeft twee klepperende kinderen.
Roept inderdaad wel vragen op.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me dan geen hele goede vangst voor een man met een kinderwens.
De 1 vindt dit raar de ander vindt het raar dat mensen vanalles lopen te verzinnen op een forum. Verschil blijf je toch houden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Als je dit zo schrijft, vraag ik me echt af hoe vaak jou dit overkomt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Als het een absolute voorwaarde is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
De vrouw van mijn neef vroeg het hem gelijk op hun eerste date, of hij ook een kinderwens had. Zoniet, dan hield het contact gelijk op.Dat dóe je toch niet…
Oh dat vind ik juist heel helder. Niet elkaars tijd verdoenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
De vrouw van mijn neef vroeg het hem gelijk op hun eerste date, of hij ook een kinderwens had. Zoniet, dan hield het contact gelijk op.Dat dóe je toch niet…
Ik vind dat niet vreemd. Als een man graag een kind wilt kan hij beter zo snel mogelijk achterhalen en bij een duidelijk nee de date laten weten dat het hem niet gaat worden en meteen doorzoeken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:14 schreef britneycheers het volgende:
Goedemorgen,
Ik vraag mij af hoe andere tegen dit onderwerp aan kijken.
Stel je voor, je leert iemand kennen en bij de 3e afspraak geeft deze persoon aan al een kind met je te willen. Zal je dit normaal vinden? Of zal het je afschrikken?
Ik heb zelf vaker meegemaakt dat mannen aangaven gelijk een kind te willen maken terwijl we pas een maand aan het daten waren.
Hoe staan jullie hierin?
Wel een aantal keer gebeurt. Vooral tijdens sex worden er dingen gezegd maar ook tijdens een date : “ Laten we gewoon er voor gaan”, “ We kunnen het risico nemen”, “ ik zal voor jullie zorgen”.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je dit zo schrijft, vraag ik me echt af hoe vaak jou dit overkomt.
Dit gaat echt over mannen die direct op het moment zelf een kind willen maken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind het juist wel fijn als daar op tijd duidelijkheid over is. Maar dan inderdaad niet op een manier van ''hey, ik wil binnenkort aan een kind beginnen met jou''. Maar globaal aftasten of je allebei dezelfde wens hebt voor de toekomst vind ik niet heel gek. Als je weet dat je andere wensen hebt heeft het niet zo heel veel zin om toch door te daten.
Zit er wel aan te denken er 1 standaard in huis te leggen. Mannen die zo praten vertrouw ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:52 schreef Lienekien het volgende:
Heb je niet gewoon een voorraadje MAPs liggen?
Joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:54 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken er 1 standaard in huis te leggen. Mannen die zo praten vertrouw ik niet.
Dit dus.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik vind het best wel vreemd om op de derde date uit te spreken dat je een kinderwens hebt. Dat moet je al gelijk op de eerste date doen, of zelfs daarvoor. Veel dating sites en apps hebben ook niet voor niets de mogelijkheid om in je profiel aan te geven of je een kinderwens hebt.
Het is geen versiertruc het is een truc om te zorgen dat je het zonder condoom wilt doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wel een aantal keer gebeurt. Vooral tijdens sex worden er dingen gezegd maar ook tijdens een date : “ Laten we gewoon er voor gaan”, “ We kunnen het risico nemen”, “ ik zal voor jullie zorgen”.
Of moet ik dit zien als een versiertruc?
Het enige is dat het mij afschrikt, ik haal direct een MAP. Ik zit er niet op te wachten vast te zitten aan zo een man.
Dus jij laat mannen voor de anti-conceptie zorgen en als ze dan niet doen haal je de MAP?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wel een aantal keer gebeurt. Vooral tijdens sex worden er dingen gezegd maar ook tijdens een date : “ Laten we gewoon er voor gaan”, “ We kunnen het risico nemen”, “ ik zal voor jullie zorgen”.
Het enige is dat het mij afschrikt, ik haal direct een MAP. Ik zit er niet op te wachten vast te zitten aan zo een man.
Mensen zoals jij zouden zichzelf moeten verplichten aan de pil te zitten.. sowieso met jouw trackrecord van zeer foute mannen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:54 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken er 1 standaard in huis te leggen. Mannen die zo praten vertrouw ik niet.
Standaard 1?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:54 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad een truc is om het zonder condoom te doen. Ik zou daar overigens eerder een andere truc voor verwachten, namelijk liegen dat ze een vasectomie hebben gehad, maar de mannen waar jij het mee doet zijn misschien van een leeftijd waarop dat wat minder geloofwaardig overkomt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je dat soort mannen niet vertrouwen. Maar het enkele feit dat ze zo praten is niet van invloed op de kans dat ze je zwanger maken. Of je moet bang zijn dat ze tijdens de sex op een manier die jij niet door hebt het condoom eraf halen om hem vervolgens zonder condoom bij jou naar binnen te schuiven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:54 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat risico nemen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen versiertruc het is een truc om te zorgen dat je het zonder condoom wilt doen.
Dat zijn dus mannen die zich niet om de gevolgen bekommeren, ook niet over een eventuele zwangerschap.
Als ze hun zaakje maar kunnen legen, en dan niet in een condoom.
Dit is wel eens gebeurt daarom dat ik voor de zekerheid een MAP neem.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je dat soort mannen niet vertrouwen. Maar het enkele feit dat ze zo praten is niet van invloed op de kans dat ze je zwanger maken. Of je moet bang zijn dat ze tijdens de sex op een manier die jij niet door hebt het condoom eraf halen om hem vervolgens zonder condoom bij jou naar binnen te schuiven.
Als ik echt onverantwoordelijk was had ik er ondertussen wel 7 of 8 gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zouden zichzelf moeten verplichten aan de pil te zitten.. sowieso met jouw trackrecord van zeer foute mannen..
Ongelofelijk
Condooms is het beste.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Dus jij laat mannen voor de anti-conceptie zorgen en als ze dan niet doen haal je de MAP?
Hoe merkte je dat hij dat deed en hoe heb je dat verder ervaren, behalve dat je bang was om ongewenst zwanger te raken? Was je niet ook bang om een soa op te lopen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:52 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dit is wel eens gebeurt daarom dat ik voor de zekerheid een MAP neem.
Welk risico?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat risico nemen?
De man in kwestie heeft natuurlijk ook wel kans dat hij een kind op de wereld zet. Een kind waar hij mede verantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk risico?
Het risico ligt primair bij jou, hij heeft hoogstens wat kans op een geslachtsziekte, maar ook dat risico is hoger voor jou.
Want voor een man heeft een kind krijgen geen gevolgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk risico?
Het risico ligt primair bij jou, hij heeft hoogstens wat kans op een geslachtsziekte, maar ook dat risico is hoger voor jou.
Dat soort mannen laten niets meer van zich horen, dus nee...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want voor een man heeft een kind krijgen geen gevolgen natuurlijk.Het zit weliswaar niet in zijn buik maar de sociale en praktische gevolgen kunnen natuurlijk ook enorm zijn. Zie niet zo heel veel redenen waarom je als man in 2024 daar nog laconiek mee om zou gaan.
Een verantwoordelijkheid waar hij niets mee gaat doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 06:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
De man in kwestie heeft natuurlijk ook wel kans dat hij een kind op de wereld zet. Een kind waar hij mede verantwoordelijk voor is.
Zelfs als het gaat om een man die niks met dat kind te maken wil hebben, betekent dat wel dat er kinderalimentatie betaald moet gaan worden.
Even de OP lezen. Het gaat om dates die op date 3 al een kindje willen maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:51 schreef anndb het volgende:
Zou ik niet erg vinden maar ik wil dat zelf ook namelijk
Zou ik ook niet erg vindenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even de OP lezen. Het gaat om dates die op date 3 al een kindje willen maken.
Of wil ook gewoon kinderenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee? Je hebt de lat laag liggen, begrijp ik?
Drink je nog een wijntje.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Komt iemand ook nog achter na tig reacties
Ik ben 31 jaar oud en heb 2 weken geleden mijn vasectomie gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad een truc is om het zonder condoom te doen. Ik zou daar overigens eerder een andere truc voor verwachten, namelijk liegen dat ze een vasectomie hebben gehad, maar de mannen waar jij het mee doet zijn misschien van een leeftijd waarop dat wat minder geloofwaardig overkomt.
Dan ben je een van de weinigen die dat op die leeftijd doen. Ik hoop maar voor je dat je er geen blijvende pijn aan overhoudt, dat schijnt nogal een probleem te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik ben 31 jaar oud en heb 2 weken geleden mijn vasectomie gehad.
Dat weet je niet. Misschien zoekt hij een verkapte draagmoeder. Verschilt een beetje per man. Co-ouderschap met iemand met wie je het misschien totaal niet eens bent en tot besluiten kunt komen, kan ook ellende zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een verantwoordelijkheid waar hij niets mee gaat doen.
En niet betalen werkt kennelijk ook.
Zie het andere topic van TS, over de vader van haar kinderen die nog nooit alimentatie heeft betaald en er ook niet voor de kinderen is.
En dan is dat een partij die de kinderen waarschijnlijk wel erkend heeft, als het een paar dates neukertje is dan ben je daar ook nog een eind verder mee voor dat vastgesteld is.
Steeds minder, de arts vertelde dat er een behoorlijke toename is van mannen die op jonge leeftijd al die keuze maken. En het was laatst ook in het nieuws: https://nos.nl/op3/artike(...)terilisatie-toenemenquote:Op zondag 12 mei 2024 18:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen die dat op die leeftijd doen. Ik hoop maar voor je dat je er geen blijvende pijn aan overhoudt, dat schijnt nogal een probleem te zijn.
Ik zou zelf liever voor de Vasalgel of RISUG gaan, maar helaas is dat in Europa nog niet verkrijgbaar.
Dit. Dat je dat zelf niet doorhebt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen versiertruc het is een truc om te zorgen dat je het zonder condoom wilt doen.
Dat zijn dus mannen die zich niet om de gevolgen bekommeren, ook niet over een eventuele zwangerschap.
Als ze hun zaakje maar kunnen legen, en dan niet in een condoom.
Nogal een omweg om zonder condoom erop te gaan...quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Ziedezon het volgende:
[..]
Dit. Dat je dat zelf niet doorhebt.
Maak jezelf niet wijs dat dit om een kinderwens gaat.
Heb je wel dat je nog goede witte hopen schiet of niet? Dat zou voor mij wel een overweging zijn, hou ervan om de hele stad wit te vervenquote:Op maandag 13 mei 2024 08:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Steeds minder, de arts vertelde dat er een behoorlijke toename is van mannen die op jonge leeftijd al die keuze maken. En het was laatst ook in het nieuws: https://nos.nl/op3/artike(...)terilisatie-toenemen
Op zich is het ook helemaal niet vreemd, want de keuze voor kinderen wordt op deze leeftijd ook door velen gemaakt. Dus als je zeker weet dat je ze niet wil kun je daar ook gelijk een actie aan verbinden. Sterker nog, dat is juist aan te raden, want de kansen op een voorspoedig herstel zijn groter op jongere leeftijd.
Ik ben zelf ondertussen al volledig hersteld en ik heb op geen enkel moment echt pijn gehad. Wel ongemak tijdens de ingreep en gevoeligheid na de ingreep, maar die is sinds een paar dagen ook verdwenen en alles voelt weer als vanouds.
Het zou mij niets verbazen als de kans op blijvende pijn veel groter is des te ouder je ben op het moment van de ingreep.
Hoe staat het inmiddels met de uitkomst van je HIV-test?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Als ik echt onverantwoordelijk was had ik er ondertussen wel 7 of 8 gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |