Sowieso ziet een 12 jarige niks bij staanplaatsen, dus zou zeker voor zitplaatsen gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen met zitplaatsen zou ik zeggen. Bij staan eerst maar iets wat niet zoveel kans heeft te escaleren
Ikzelf ben 1.72 maar mijn zoon is mij al voorbij gegroeidquote:Op donderdag 9 mei 2024 08:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Sowieso ziet een 12 jarige niks bij staanplaatsen, dus zou zeker voor zitplaatsen gaan.
Hahahaha ja idd, verschrikkelijke muziek ook, als je het al muziek kan noemen :pquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:24 schreef Jahr00n het volgende:
Persoonlijk zou ik mijn kind verbieden om naar zo'n monster te luisteren. Als je hem al ziet zie je 20 jaar bajes staan.
Haha daar zeg je wat, bij een concert van hem, in de buitenlucht, zijn wel doden gevallen. Geloof alweer zo'n 3 jaar geleden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat een moraalridders hier, alsof je doodgaat van een muziekconcert bezoeken zeg
Als er in Los Angeles iemand onder de bus komt, stap je dan in Dirkshorn nooit meer op je fiets?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:50 schreef Timejumper66 het volgende:
[..]
Haha daar zeg je wat, bij een concert van hem, in de buitenlucht, zijn wel doden gevallen. Geloof alweer zo'n 3 jaar geleden.
Ligt misschien ook aan de locatie en het aantal mensen
Ja hoor in het Gelredome gaan bij het concert doden vallen. Het is geen USA hier waar iedereen wapens bij de Walmart kan kopenquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:50 schreef Timejumper66 het volgende:
[..]
Haha daar zeg je wat, bij een concert van hem, in de buitenlucht, zijn wel doden gevallen. Geloof alweer zo'n 3 jaar geleden.
Ligt misschien ook aan de locatie en het aantal mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |