abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213470827
Overgenomen van vorige topic;

Samenvatting:
[..]
Financial Times: https://www.ft.com/content/c88509f9-c9bd-46f4-8a5c-9b2bdd3c3dd3
Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/(...)r-russische-sabotage
pi_213470868
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 14:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Het is eerder apart dit voor 1 type mens te roepen, maar dan weer met afschuw reageren over groepen waar je daadwerkelijk dagelijks last van hebt als maatschappij.

Het is niet eens meten met twee maten, van Russen in Nederland hebben volgens mij weinig mensen last of het idee dat ze een gevaar vormen op de een of andere manier.
Grotendeels van die vluchtelingen stromen komt door rusland.

De polarisatie in westerse landen worden grotendeels door Russische trolfabrieken, aangewakkerd. En ga zo maardoor.
pi_213662127
quote:
Explosieven gevonden vlak bij NAVO-pijpleiding in Duitsland

In Duitsland hebben bouwvakkers bij werkzaamheden vlak bij een NAVO-pijpleiding explosieven in de grond gevonden. Dat meldt de Süddeutsche Zeitung. Het is niet duidelijk wie die explosieven daar heeft geplaatst, maar inlichtingendiensten wijzen er al langer op dat Rusland bereid is om dergelijke infrastructuur van bondgenoten van Oekraïne te saboteren.

De explosieven werden gevonden in Bellheim, in de deelstaat Rijnland-Palts, tussen Mainz en Stuttgart. Onder die plaats loopt een pijpleiding waar kerosine doorheen stroomt. Die leiding is onderdeel van een netwerk van pijpleidingen van de NAVO, waarmee luchtmachtbases van brandstof worden voorzien. Ook de leidingen in Nederland, waar onder meer Schiphol op is aangesloten, zijn onderdeel van dit NAVO-netwerk.

Volgens de Süddeutsche Zeitung deden bouwvakkers de ontdekking afgelopen november in het bos bij Bellheim. Tijdens het renoveren van een hoogspanningsmast stuitten ze op enkele honderden grammen aan explosieven met ontstekers en twee handgranaten. De spullen lagen een halve meter onder de grond begraven, op een paar honderd meter afstand van de pijpleiding, netjes verpakt in plastic folie.
quote:
Recent geplaatst
De krant schrijft dat de vondst de Duitse veiligheidsdienst heeft gealarmeerd. Eerder werden wel vaker explosieven gevonden, die in de vorige eeuw door de links-extremistische terreurbeweging Rote Armee Fraktion (RAF) in de grond waren verstopt.

Maar de vondst in Bellheim van eind vorig jaar kan volgens de veiligheidsdiensten onmogelijk uit de jaren komen dat de RAF actief was. Geschat wordt dat de opgeslagen explosieven in Bellheim daar pas twaalf tot achttien maanden geleden zijn geplaatst.
https://nos.nl/artikel/25(...)leiding-in-duitsland

Het eerdere nieuwsbericht komt duidelijk niet uit de lucht vallen.
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:03:30 #4
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_213662365
quote:
Het is niet duidelijk wie die explosieven daar heeft geplaatst, maar inlichtingendiensten wijzen er al langer op dat Rusland bereid is om dergelijke infrastructuur van bondgenoten van Oekraïne te saboteren.
We weten het niet, maar het waren sowieso de Russen. Ok dan. Ik denk dat iemand gewoon een plofkraakje wilde zetten.
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:10:48 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213662428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:37 schreef Jojoke het volgende:

[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)leiding-in-duitsland

Het eerdere nieuwsbericht komt duidelijk niet uit de lucht vallen.
Artikel 5 lijkt mij?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213662640
quote:
84s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Artikel 5 lijkt mij?
quote:
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Beetje vergezocht, niet?
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:36:49 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213662676
quote:
11s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:30 schreef Drxx het volgende:

[..]
[..]
Beetje vergezocht, niet?
Artikel 5
De partijen komen overeen dat een gewapende aanval tegen een of meer van hen in Europa of Noord-Amerika als een aanval tegen hen allen zal worden beschouwd; zij komen bijgevolg overeen dat, indien zulk een gewapende aanval plaatsvindt, ieder van hen de aldus aangevallen partij of partijen zal bijstaan, in de uitoefening van het recht tot individuele of collectieve zelfverdediging erkend in Artikel 51 van het Handvest van de Verenigde Naties, door terstond, individueel en in samenwerking met de andere partijen, op te treden op de wijze die zij nodig oordeelt met inbegrip van het gebruik van gewapend geweld om de veiligheid van het Noord-Atlantisch gebied te herstellen en te handhaven.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213662713
Gebeurt al, vermoed dat vele auto branden in onze steden werk van Putin zijn.
pi_213662773
De Russen hebben al meer opgeblazen in Europa. Iets wat de landverraders van het FvD vandaag weer leken te zijn vergeten op hun YouTube kanaal.
pi_213662835
quote:
84s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Artikel 5
De partijen komen overeen dat een gewapende aanval tegen een of meer van hen in Europa of Noord-Amerika als een aanval tegen hen allen zal worden beschouwd; zij komen bijgevolg overeen dat, indien zulk een gewapende aanval plaatsvindt, ieder van hen de aldus aangevallen partij of partijen zal bijstaan, in de uitoefening van het recht tot individuele of collectieve zelfverdediging erkend in Artikel 51 van het Handvest van de Verenigde Naties, door terstond, individueel en in samenwerking met de andere partijen, op te treden op de wijze die zij nodig oordeelt met inbegrip van het gebruik van gewapend geweld om de veiligheid van het Noord-Atlantisch gebied te herstellen en te handhaven.
Wordt lastig als je niet kan (wil?) bewijzen wie het gedaan heeft. Na Nord-stream is ook niks gebeurd.
pi_213662915
Er stak zojuist iemand een rotje af buiten, volgens mij waren het de russen.
Laten we de Russen overal de schuld van geven!

Net zoals Nordstream! De russische zeemeerminnen hebben daar bommen geplaatst in opdracht van Poetin.
Helemaal vertrokken vanuit Rusland en daar heen gezwommen.

Wat een conspiracies komen er tegenwoordig vanaf de MSM. Net zoals dat Poetin al 10 dodelijke ziektes heeft maar er nog springlevend uitziet.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213662921
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 00:39 schreef epicbeardman het volgende:
Er stak zojuist iemand een rotje af buiten, volgens mij waren het de russen.
Laten we de Russen overal de schuld van geven!

Net zoals Nordstream! De russische zeemeerminnen hebben daar bommen geplaatst in opdracht van Poetin.
Helemaal vertrokken vanuit Rusland en daar heen gezwommen.

Wat een conspiracies komen er tegenwoordig vanaf de MSM. Net zoals dat Poetin al 10 dodelijke ziektes heeft maar er nog springlevend uitziet.
Rusland heeft aantoonbaar allerlei acties uitgevoerd in Europa.

Maar jij bent zelf een complotdenker, dus om van je af te slaan ga je doen alsof 'MSM' complotten verspreiden. Maar ook in dit geval gebeurt dat in het geheel niet en als je het vermogen had de tekst goed door te lezen, dan zou je dat ook kunnen begrijpen.
pi_213662934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 00:46 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Rusland heeft aantoonbaar allerlei acties uitgevoerd in Europa.

Maar jij bent zelf een complotdenker, dus om van je af te slaan ga je doen alsof 'MSM' complotten verspreiden. Maar ook in dit geval gebeurt dat in het geheel niet en als je het vermogen had de tekst goed door te lezen, dan zou je dat ook kunnen begrijpen.
Welke acties dan? laat eens wat zien. Of ga je komen met de conspiracy dat ze een poolse winkelcentrum in de fik hebben gezet. De gekste claims hoor je tegenwoordig om maar daadkracht aan de oorlogsteun toe te voegen. Ze weten zo gek niet meer wat ze moeten verzinnen. Het lijkt wel alsof ze ChatGPT het nieuws laten schrijven.

En is Poetin nu ziek of niet?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213662941
Zoek eens "mogelijk russen achter" en je vindt de meest lachwekkende berichtgeving.
Dit soort conspiracies.

Russische militaire inlichtingendienst zit mogelijk achter mysterieus Havanasyndroom, stellen journalisten in nieuwe studie
Bekladding van Holocaustmonument in Parijs is mogelijk het werk van Russische spionnen. _O- :')

Je zal maar al dat nieuws geloven. Vraag me soms echt af wie de wappies zijn.
pi_213663371
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 00:58 schreef epicbeardman het volgende:
Zoek eens "mogelijk russen achter" en je vindt de meest lachwekkende berichtgeving.
Dit soort conspiracies.

Russische militaire inlichtingendienst zit mogelijk achter mysterieus Havanasyndroom, stellen journalisten in nieuwe studie
Bekladding van Holocaustmonument in Parijs is mogelijk het werk van Russische spionnen. _O- :')

Jij.
pi_213663730
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 00:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Welke acties dan? laat eens wat zien. Of ga je komen met de conspiracy dat ze een poolse winkelcentrum in de fik hebben gezet. De gekste claims hoor je tegenwoordig om maar daadkracht aan de oorlogsteun toe te voegen. Ze weten zo gek niet meer wat ze moeten verzinnen. Het lijkt wel alsof ze ChatGPT het nieuws laten schrijven.

En is Poetin nu ziek of niet?
https://nl.wikipedia.org/(...)ovitsjok%2Dzenuwgas.

https://nos.nl/l/2253313

Of Poetin ziek is weet ik niet, als een journalist dat durft te vragen aan hem sterft de journalist heel snel daarna.
pi_213663826
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:03 schreef Nobu het volgende:

[..]
We weten het niet, maar het waren sowieso de Russen. Ok dan. Ik denk dat iemand gewoon een plofkraakje wilde zetten.
Volgens mij moet jij leren lezen.

Hoeveel euro's komen er uit een Navo kerosine leiding?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_213663848
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 00:58 schreef epicbeardman het volgende:
Dit soort conspiracies.

En dat terwijl iedereen weet dat Schwab/WEF en Soros er in samenwerking met de CIA achterzitten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213663859
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Gewoon kerosine in je auto gooien ja tog niet dan
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213664195
Woah dit is een repost waard. Spectaculair.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:13 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
  vrijdag 24 mei 2024 @ 17:09:44 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_213668489
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Op slechts een paar honderd meter afstand van de lokale sparkasse gevonden! En er was in het dorp ook nog een Audi! Zaak gesloten toch?
pi_213669202
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dat terwijl iedereen weet dat Schwab/WEF en Soros er in samenwerking met de CIA achterzitten.
Vergeet ook de reptilians niet!
pi_213669878
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als je niet inhoudelijk kan reageren omdat je niet intelligent genoeg bent hoef je dat niet te laten blijken met zo'n rare post die je nu wederom maakt. Post dan niets :9 epicbeardman in dit topic 1000-0 tegen de anti-wappie clan. Allemaal door de mand gevallen en rekt-ernoni.

Allemaal weer persoonlijke aanvallen. 8-) Zoals links graag doet.
pi_214413477
Weer eentje.

NWS / Frans treinverkeer verstoord door brandstichting opening spelen

Even ter herinnering wat ons verder nog te wachten staat.

quote:
Rusland is al actief bezig met het voorbereiden van heimelijke bomaanslagen, brandstichtingen en infrastructuurschade op Europees grondgebied, zowel rechtstreeks als via tussenpersonen, zonder zich te bekommeren over mogelijke burgerslachtoffers.
quote:
De NAVO en Europese regeringen uiten diepe zorgen over de groeiende dreiging van Rusland, die niet beperkt blijft tot fysieke sabotage, maar ook desinformatie- en hackcampagnes omvat.
quote:
"Deze speldenprik-aanvallen die we tot nu toe hebben gezien, zijn natuurlijk bedoeld om ontwrichting te veroorzaken, maar ze kunnen ook worden gebruikt voor desinformatie. En dan is er nog wat Rusland leert van deze aanvallen als ze Europa echt willen immobiliseren... Het zijn oefeningen."
NWS / Rusland beraamt sabotageplannen in heel Europa
  vrijdag 26 juli 2024 @ 10:23:17 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_214413516
He maar ik hoorde van baardwappie en kornuiten dat Rusland dindunottin want Rusland is vrede geloof niet in het MSM staatsnarratief.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')