Toch nog goed nieuwsquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:00 schreef Rebel- het volgende:
O ja, ik hoorde ook nog dat Linda Woodruff kwam zingen.
Ik volg jou in je eerste zin. Ik vertrek ook naar Zwitserland. Van mij mag het Bern/Lausanne/Zürich 2025 worden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:15 schreef nik4ever het volgende:
Ik geef het op, ik gooi het roer om en ben vanaf nu voor Zwitserland. Ik hoop voor Joost dat ie een leuke klassering heeft en dat ik alsnog kan genieten van een leuke performance en dat hij aan de linkerzijde eindigt bij de finale. De hype rondom het geheim houden van deze staging sloeg nergens op en ze hadden gewoon lekker mee kunnen doen met de rest. Dan hadden ze wellicht nog momentum vast kunnen houden.
Lekker duur.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik volg jou in je eerste zin. Ik vertrek ook naar Zwitserland. Van mij mag het Bern/Lausanne/Zürich 2025 worden.
Allemaal een trainingspak met verlichtingquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Confetti![]()
Ik zat nog te denken, wat misschien nog zou kunnen als Troef, iets met het publiek, want dat is er nog niet bij geweest. Dat het publiek vanavond iets speciaals in hun handen krijgt, iets veel toffers dan de lichtstaafjes van gisteren. Groetjes, een hoopvolle Nederlander.
Effe de staging van Duitsland lenen voor ‘t vuur.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:33 schreef Guanabana het volgende:
Maar dat we ook helemaal geen pyro hebben tijdens bijvoorbeeld het hakken-stukje vind ik wel armoe hoor. Was zeker weer te duur.
Hebben we een keer een losga-act...
Of vuur tijdens zijn laatste emo-stukje, zoals in de clip.
Want al zijn voorspellingen zijn ook zo juist geweest...quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Aran zegt dat er nog steeds iets geheim wordt gehouden.
Lichtgevende molentjes die aan het einde in de fik vliegenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Allemaal een trainingspak met verlichting
Volgens mij niet, daar is het te strak voor geregisseerdquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef Coeus het volgende:
Waarom trust niemand the process meer?
Er kan toch nog steeds een verrassing komen morgen of zelfs pas zaterdag?
The press is not amused by his antics.. Da's wel duidelijk nu, hij heeft bij hen in ieder geval zijn glazen ingegooid.quote:
Ronnie Tober kan wel wat vieuws gebruiken.quote:
Nee want dat mag dus niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef Coeus het volgende:
Waarom trust niemand the process meer?
Er kan toch nog steeds een verrassing komen morgen of zelfs pas zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |