Je mist ergens een 'niet' in de laatste zinnenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:50 schreef Riofan83 het volgende:
Geweldig resultaat. Paar weken geleden echt niet verwacht, zeker niet omdat Canada met Gray en Van Rijk twee sterspeelsters had en Nederland eigenlijk 0. Maar de kracht van het collectief heeft ze toch ver gebracht.
Woensdag 19 juni de loting. Er zijn drie groepen van vier, de nummers één en twee en twee beste nummers drie gaan naar de kwartfinale.
Groep A: Frankrijk, ..., ..., ...
Groep B: Brazilië, ..., ..., ...
Groep C: Turkije, ..., ..., ...
Er zijn drie lotingsgroepen:
-Italië, Polen, Verenigde Staten
-China, Japan, Nederland
-Dominicaanse Republiek, Servië (!), Kenia
Je wil sowieso in de poule van Frankrijk of in die van Kenia terechtkomen. Grote kans dat als je derde wordt in één van die groepen dat je dan doorgaat.
Maar er komt waarschijnlijk ook een poule des doods. Bijvoorbeeld Brazilië, Italië, ... en Servië. Daar wil je als Nederland in terechtkomen.
Ja precies. Daar wil NL niet in terechtkomen. Tenzij ze drie keer volleyballes willen krijgenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Je mist ergens een 'niet' in de laatste zinnen
In principe moeten we wel 3e worden, na plek 6, 5 en 4 (in die volgorde) bij vorige deelnamesquote:Op zondag 16 juni 2024 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je wil bij Frankrijk of Kenia, en als dat niet lukt dan maar DR en Polen ofzo.
Het wordt sowieso lastig om verder te komen dan een kwartfinale.
Daar ga je het waarschijnlijk ook niet mee redden, want Groep B heeft Kenia en Groep A heeft Frankrijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:26 schreef franklop het volgende:
Italië, Turkije en DR is het geworden.
Op naar plek 3
Altijd tegen ons.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dit, Als je ITA of TUR in de laatste wedstrijd had gehad was er nog een kans dat ze een B-team zouden opstellen, dat gaat nu natuurlijk niet gebeuren
Ik vind het vooral bizar dat Marring niet geselecteerd is en Buijs wel. De rest van de selectie is logisch.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:10 schreef Joooo-pi het volgende:
Als ik het goed begrijp geen Dijkema en Knip in de selectie. Dijkema zou wel meegaan in de technische staf.
Marring ook niet inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat Marring niet geselecteerd is en Buijs wel. De rest van de selectie is logisch.
Dit weet jij wel; Dijkema speelt wel de voorbereidingswestrijden mee (gezien haar socials) maar doet dus niet mee op de OS. Waarom doet ze dan wel de voorbereiding mee? Ze is ook niet eerste reserve toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat Marring niet geselecteerd is en Buijs wel. De rest van de selectie is logisch.
Ik heb kaartjes voor de wedstrijd tegen Turkije, maar dat wordt dus kansloos?quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:26 schreef franklop het volgende:
Italië, Turkije en DR is het geworden.
Op naar plek 3
De enige?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:29 schreef Bezsen het volgende:
In deze topic moeten we zijn voor een medaille voor Polen
@:Fok-it
Diep in de ochtend.quote:
Knap werk van de moffen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:18 schreef Szura het volgende:
Duitsland de hele tijd 2-3 punten voor, dit is klaar
Eigenlijk wel beide, al is het bij de vrouwen wel de nummers 1 en 2 van de wereld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:42 schreef kilon het volgende:
Ik kijk ook even want ik zie Italië - Brazilië. Maar ik weet even niet meer of dit bij de mannen een topaffiche is of bij de vrouwen.
Dat is handbal, maar akkoord!quote:
oeps sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |