abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8532528
Als ik al deze depri topics hier lees, relaties die slecht gaan, ruzies, mensen die schijnbaar geen vrienden hebben/kunen maken, mensen die nooit uitgaan, geen sociale contacten hebben... Deze topics zorgen ervoor dat ik me op en top voel.. Vriendin, veel vrienden, lekker veel uitgaan, toppie stage, leuke school... Kortom als ik al dit lees hier, dan besef ik hoe goed mijn leven eigenlijk is...

Sorry voor de mensen die hier allemaal depri zijn en denken dat hun leven geen zin heeft, maar ik vond het tijd om ook eens een topic te openen over goede gevoelens...

Er zijn vast meer mensen die er zo over denken

[Dit bericht is gewijzigd door suxjahh op 17-02-2003 12:59]

Hallowww
  maandag 17 februari 2003 @ 12:04:24 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8532566
hmm, ik denk echt dat je die mensen nu een hart onder de riem steekt

Een beetje zovan: ik heb lekker alles wat jullie vast nooit zullen krijgen, lekker puh, I rule...

nou ja, moet je ook zelf weten

maandag 17 februari 2003 @ 12:05:19 #3
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8532588
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:02 schreef suxjahh het volgende:
Als ik al deze depri topics hier lees, relaties die slecht gaan, ruzies, mensen die schijnbaar geen vrienden hebben/kunen maken, mensen die nooit uitgaan, geen sociale contacten hebben... Deze topics zorgen ervoor dat ik me op en top voel.. Vriendin, veel vriendin, lekker veel uitgaan, toppie stage, leuke school... Kortom als ik al dit lees hier, dan besef ik hoe goed mijn leven eigenlijk is...

Sorry voor de mensen die hier allemaal depri zijn en denken dat hun leven geen zin heeft, maar ik vond het tijd om ook eens een topic te openen over goede gevoelens...

Er zijn vast meer mensen die er zo over denken

bij mij gaat ook alles ok hoor
Het gaat weer helemaal nergens over
pi_8532611
Neu zo denk ik er niet over, maar het ging mij erom dat ik het vreemd vind dat er zoveel mensen zijn met problemen, dus ik vroeg me af of er ook mensen zijn die wel lekker in hun vel zitten etc etc.. Maar dit is niet echt bedoeld om mensen de grond in te boren eigenlijk ...
Hallowww
pi_8532698
nee hoor, ik voel me ook hardstikke goed...
maar om daar nou een topic over te gaan openen....
  maandag 17 februari 2003 @ 12:11:31 #6
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_8532735
Nu je het zegt, eigenlijk heb ik het best wel getroffen met alles!

Het is net als bij het nieuws: je krijgt alleen de uitzonderingen te zien en vergeet alle dingen die gewoon "goed" gaan...

Bedankt voor de herinnering!

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_8532744
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:10 schreef Ilsjuhh het volgende:
nee hoor, ik voel me ook hardstikke goed...
maar om daar nou een topic over te gaan openen....
Iedereen die zich slecht voelt opent ook een topic..
Hallowww
pi_8532767
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:11 schreef suxjahh het volgende:

[..]

Iedereen die zich slecht voelt opent ook een topic..

ja dat is zo...maar dat is dan denk ik omdat ze advies willen...en willen horen dat mensen met ze meeleven..
pi_8532817
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:12 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ja dat is zo...maar dat is dan denk ik omdat ze advies willen...en willen horen dat mensen met ze meeleven..

Ja maar die topics geven me zo het gevoel alsof we eigenlijk op een kl*te wereld leven waarop iedereen het slecht heeft.. Terwijl er ook zat mensen zijn die het goed hebben... Net als het nieuws zoals een paar posts hierboven staat aangegeven.....

Maar jij hebt ook een punt te pakken natuurlijk, die andere willen idd advies en meeleven...

Hallowww
pi_8532902
Wees blij dat je geen problemen hebt en hou dat vooral zo!

Aan de andere kant is het ook goed dat mensen die in een dal zitten hier hun hart kunnen luchten, omdat de drempel lager is dan IRL. Respecteer de gevoelens van iedereen en begin niet een of andere flame war zoals gisteren, want dat was beschamend

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8532932
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wees blij dat je geen problemen hebt en hou dat vooral zo!

Aan de andere kant is het ook goed dat mensen die in een dal zitten hier hun hart kunnen luchten, omdat de drempel lager is dan IRL. Respecteer de gevoelens van iedereen en begin niet een of andere flame war zoals gisteren, want dat was beschamend

Ow ik was gister niet op dit forum, dus niet gelezen eigenlijk En ik respecteer ieder zijn/haar gevoelens, alleen soms begrijp ik ze niet allemaal.. Maar het is natuurlijk goed dat mensen hier hun hart kunnen luchten...
Hallowww
pi_8532952
Al die mensen die zo met zichzelf in de knoop zitten hebben ook wel eens een schop onder de kont nodig, want het is makkelijk om altijd maar negatief te zijn en de positieve dingen te vergeten.

Niks mis met dit topic, ik besefte mijzelf ook maar al te goed van de week dat ik eigenlijk niet veel te klagen heb ook al voel ik me niet altijd even goed.

Iedereen draagt zijn pakkie maar al die mensen zullen ook best wel goeie dagen hebben hoor.

pi_8532970
[OH JA] het gaat goed

ik voel me nog steeds goed

We can sing and dance and we don't need pants
pi_8532986
Achter de wolken schijnt altijd de zon etc.etc.

Ik heb alleen de onhebbelijke gewoonte om alleen mijn ellende hier neer te zetten, maar wanneer ik me happy voel, dan hou ik ut voor mezelf.

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 17 februari 2003 @ 12:26:27 #15
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8533063
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:02 schreef suxjahh het volgende:
veel vriendin
Hoeveel vriendin hebbie
pi_8533693
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Al die mensen die zo met zichzelf in de knoop zitten hebben ook wel eens een schop onder de kont nodig, want het is makkelijk om altijd maar negatief te zijn en de positieve dingen te vergeten.

Niks mis met dit topic, ik besefte mijzelf ook maar al te goed van de week dat ik eigenlijk niet veel te klagen heb ook al voel ik me niet altijd even goed.

Iedereen draagt zijn pakkie maar al die mensen zullen ook best wel goeie dagen hebben hoor.

Kijk dit wou ik nou bereiken met die topic
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:22 schreef zwaaibaai het volgende:
Achter de wolken schijnt altijd de zon etc.etc.

Ik heb alleen de onhebbelijke gewoonte om alleen mijn ellende hier neer te zetten, maar wanneer ik me happy voel, dan hou ik ut voor mezelf.

En dit vind ik juist fout, als iemand happy is mag dat net zo goed gemeld worden als iemand niet happy is toch? Ik vind het leuk om ook wel eens te lezen dat mensen het goed hebben ipv slecht!
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:26 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Hoeveel vriendin hebbie

typo moest vrienden zijn, al aangepast
Hallowww
pi_8533768
Goed idee van je. .

Ik voel me met mijn geweldige goed gaan gewoon een indringer in die andere topics.

Het gaat gewoon goed met me. .

Ja en ook al heb ik het wel eens moeilijk,we houden de moed erin.

Positief blijven dus is mijn motto. voor allemaal.

pi_8533974
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:04 schreef berney het volgende:
Goed idee van je. .

Ik voel me met mijn geweldige goed gaan gewoon een indringer in die andere topics.

Het gaat gewoon goed met me. .

Ja en ook al heb ik het wel eens moeilijk,we houden de moed erin.

Positief blijven dus is mijn motto. voor allemaal.

Dank u iedereen heeft het wel eens moeilijk, maar er zijn veel mensen die vergeten dat ze vast meer leuke momenten dan moeilijke hebben gehad... Als iemand het goed heeft dan is er niets aan de hand, maar zo gauw als er ook maar iets minder fijns gebeurd dan stort er schijnbaar een wereld in elkaar, terwijl het vast allemaal goed komt.. Het probleem is alleen dat je vertrouwen moet hebben en er zelf aan moet werken.....

Ik heb ook mijn mindere momenten, maar dan denk ik er weer aan hoe goed ik het verder heb.. Dan kom ik er zo weer overheen!

Hallowww
pi_8533983
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:01 schreef suxjahh het volgende:

En dit vind ik juist fout, als iemand happy is mag dat net zo goed gemeld worden als iemand niet happy is toch? Ik vind het leuk om ook wel eens te lezen dat mensen het goed hebben ipv slecht!

Je hebt ook helemaal gelijk, maar ik ben pas begonnen met in dit forum schrijven toen ik erg down was ( en ben het nog wel een beetje).
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8534053
ik denk ook trouwens dit forum gebruikt word om dingen van je af te schrijven....dat je t gewoon ff ergens kwijt moet en er geen vrienden in wil betrekken..
pi_8534058
Ik heb ook niets te klagen

Voel me de laatste tijd best goed en heb een grote vriendengroep waar ik altijd weer kan aankloppen als ik wil.En dat ga ik binnenkort ook zeer zeker doen. Een hele tijd heb ik amper sociale contacten gehad maar nu heb ik er weer veel behoefte aan

Woensdag zie ik 4 goede mensen weer en dat is de eerste stap om het contact weer op te bouwen

Stappen doe ik nog niet zoveel maar ook dat kan in de toekomst weer gebeuren.

Ben blij met mijn positieve gevoel dat ik de laatste tijd heb en het leven ziet er voor mij ook best rooskleurig uit. Niet altijd natuurlijk maar er zitten gewoon veel goede dagen tussen.

En een positief topic vind ik altijd leuk om te lezen

pi_8534138
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:16 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik denk ook trouwens dit forum gebruikt word om dingen van je af te schrijven....dat je t gewoon ff ergens kwijt moet en er geen vrienden in wil betrekken..
Maar als je alleen maar slechte dingen van je af schrijft krijg je denk ik het gevoel alsof het alleen maar slecht met je gaat.. Als je positieve dingen van je af schrijft en leest dan bedenk je je misschien dat je het eigenlijk niet zo slecht hebt als je denkt.. Kijk maar naar yingyang
Hallowww
pi_8534226
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:20 schreef suxjahh het volgende:

[..]

Maar als je alleen maar slechte dingen van je af schrijft krijg je denk ik het gevoel alsof het alleen maar slecht met je gaat.. Als je positieve dingen van je af schrijft en leest dan bedenk je je misschien dat je het eigenlijk niet zo slecht hebt als je denkt.. Kijk maar naar yingyang

daar heb je ook zeker gelijk in...
en ik ben het ook zeker met je eens...als mensen nou eens stil staan bij de dingen die wel goed gaan en leuk zijn...ipv alle niet leuke dingen!
pi_8534260
Klopt wel ja. Als je continu de negatieve dingen van je afschrijft dan word het op een gegeven moment zo dat je echt gaat geloven dat je een slecht leven hebt. Door steeds de negatieve dingen op te schrijven bevestig je dat gevoel steeds meer.

Als je geen aandacht schenkt aan de goede dingen die je wel hebt bedoel ik dus. Als je ook aandacht schenkt aan de leuke dingen dan is het toch al wat positiever. Al is het maar een klein beetje positief.

pi_8534267
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:24 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

daar heb je ook zeker gelijk in...
en ik ben het ook zeker met je eens...als mensen nou eens stil staan bij de dingen die wel goed gaan en leuk zijn...ipv alle niet leuke dingen!

Met jou kan ik praten Maar het probleem vind ik dat veel mensen dat niet doen.. Misschien dat er een paar zijn die na dit topic dit misschien wel doen Ik hoop het wel tenminste
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:26 schreef yingyang het volgende:
Klopt wel ja. Als je continu de negatieve dingen van je afschrijft dan word het op een gegeven moment zo dat je echt gaat geloven dat je een slecht leven hebt. Door steeds de negatieve dingen op te schrijven bevestig je dat gevoel steeds meer.

Als je geen aandacht schenkt aan de goede dingen die je wel hebt bedoel ik dus. Als je ook aandacht schenkt aan de leuke dingen dan is het toch al wat positiever. Al is het maar een klein beetje positief.

Aangezien jij ook een aantal mindere topics had, kan ik hieruit dus concluderen dat het gelukkig met jou ook beter gaat Dat is leuk om te lezen, geeft de burger moed om het maar even zo te zeggen.
Hallowww
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')