Oosterhout. Toch bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 6 mei 2024 20:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
Woon je in Amsterdam? Dan kan ik misschien hulp regelen.
Zijn oudere mensenquote:Op maandag 6 mei 2024 20:51 schreef CoolGuy het volgende:
Ja...diezelfde vrienden die je dat ding verkocht hebben wellicht?
Dan de vrienden die je dat ding niet verkocht hebben.quote:
Plus een kratje bierquote:Op maandag 6 mei 2024 20:51 schreef CoolGuy het volgende:
Ja...diezelfde vrienden die je dat ding verkocht hebben wellicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marktplaats kijken. Ik heb een keer een mannetje inclusief busje geregeld daar via MP om een bankstel op te halen die naar benenden moest worden gesjouwd.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:49 schreef KKOPPI het volgende:
Hoe kan het zijn dat ik voor zoiets simpels niks kan vinden?
Ik neem een tweedehands wasmachine over van vrienden maar er is niet genoeg mankracht om de wasmachine de trap op te krijgen bij mij (2e verdieping) - ik kan alleen verhuis service vinden maar dat gaat allemaal over verhuizen, ik zoek gewoon een paar mensen die dat ding de trap op kunnen krijgen?
Iemand een tip?
Edit: Omgeving Oosterhout NB
Krijg hem gratisquote:Op maandag 6 mei 2024 21:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Buren, vrienden, familie, collega's?
En in het vervog beter nadenken voor je iets koopt.
Misschien krijgt hij wel zo'n oude Bauknecht.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:54 schreef Lichtloper het volgende:
Zo zwaar zijn wasmachines niet meer hoor tegenwoordig.
Waar ze de transportbeveiliging nog niet uitgehaald hebbenquote:Op maandag 6 mei 2024 21:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij wel zo'n oude Bauknecht.
75 euro voor 5 minuutjes werk. Je bent goed opgelicht . Een kratje bier en 2 sterke mannen had je maar 20 euro gekostquote:Op maandag 6 mei 2024 22:30 schreef qajariaq het volgende:
Een vriendin lukte het niet de wasmachine de trap op te krijgen met mij hulp. Verhuisbedrijf deed het voor 75 euro. Was vlot klaar. Vriendin bij en die mannen ook met drie geeltjes in vijf minuten. En mijn rug doet het nog dus ik ook blij. Eigenlijk de hele wereld blij met een telefoontje naar een verhuizer.
moet je wel van dat soort vrienden hebben die dat voor je willen doenquote:Op maandag 6 mei 2024 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
75 euro voor 5 minuutjes werk. Je bent goed opgelicht . Een kratje bier en 2 sterke mannen had je maar 20 euro gekost
Ik denk dat je danig overschat wat mensen doen voor een kratje bier. Ik heb een keer met iemand anders een wasmachine een trap op getild en dat vond ik toch echt minstens een goede 12 jaar oude single malt waard.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
75 euro voor 5 minuutjes werk. Je bent goed opgelicht . Een kratje bier en 2 sterke mannen had je maar 20 euro gekost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |