Zou opzich wel moeten als het hier verkocht wordt, mag hopen dat die zooi gekeurd is.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:47 schreef Marsenal het volgende:
Omdat je chinese troep bij de action koopt, denk ik. Het is niet alsof dat soort producten een stabiele kwaliteit hebben.
action zal vast gekeurd spul verkopen in eu, maar het bungelt ergens onderaan wat betreft kwaliteitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 06:30 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zou opzich wel moeten als het hier verkocht wordt, mag hopen dat die zooi gekeurd is.
maandag ochtend modelquote:Op maandag 6 mei 2024 20:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Pas gekocht voor mijn Motorola smartphone. En ook een kabel. Hij werd te heet om vast te pakken. Dan heb ik het dus over de usb-lader. De telefoon zelf niet.
Gelijk weggegooid maar hoe kan dit? Ik heb deze opladers al jaren eerder gebruikt zonder problemen.
Bij de Action ga ik daar ook van uit. In tegenstelling tot aliexpress en van die resellers op bol.c0m (soms met zelf inelkaar gephotoshopte CE-keurmerken).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 06:30 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zou opzich wel moeten als het hier verkocht wordt, mag hopen dat die zooi gekeurd is.
Het blijft ook wel treurig dat je tegenwoordig goed moet kijken of je idd bij bol koopt of een of andere dropshipper die illegale meuk verkoopt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 06:41 schreef stavromulabeta het volgende:
Als die gloeiend heet wordt, zou ik 'm wegdoen/terugbrengen. Dat kan nooit goed zijn. En liever een oplader van 2,49 weggooien dan een nieuw huis moeten kopen.
(Ik heb zelf een keer een oplader gehaald die met een grote knal in vlammen opging. Dat was gelukkig in een volle vergaderzaal en niet 's nachts naast mijn bed.)
[..]
Bij de Action ga ik daar ook van uit. In tegenstelling tot aliexpress en van die resellers op bol.c0m (soms met zelf inelkaar gephotoshopte CE-keurmerken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |