Dank voor je verslag weer!quote:Op maandag 6 mei 2024 18:06 schreef Greys het volgende:
Fake uitslag.
Ik ga ermee stoppen.
Even hondje uitlaten enzo.
SPOILER: Niet voor GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik zie allemaal gewoon netjes ESF content?quote:Op maandag 6 mei 2024 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen die link naar de filmpjes is NSFW.
quote:Op maandag 6 mei 2024 18:00 schreef Greys het volgende:
De LED gaat open horizontaal en je ziet nu de green room vanuit de zaal.
Dit is voor de uitslag.
Dan scroll je niet ver genoeg, en das misschien maar goed ook.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:57 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik zie allemaal gewoon netjes ESF content?
Ja @Greys bedankt voor de uitgebreide beschrijvingen! Heel prettig om het zo te kunnen volgen.quote:
Die is nu al pislink natuurlijk. Ik snap ook niet wat hier de lol van is.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:26 schreef Em31 het volgende:
Ze zullen volgend jaar dan ook wel stoppen met deze online toegang tot de repetities, dit valt blijkbaar niet tegen te houden. 100% zeker dat we Joost woensdag al zien.
Die Ierse fans zullen ondertussen wel gek worden.quote:
Ik hoop op een vervolgquote:Op maandag 6 mei 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die Ierse fans zullen ondertussen wel gek worden.![]()
Moet meteen weer aan dat filmpje denken van die schreeuwende man toen ze zich toch nog kwalificeerden in 2018.k
Volgens mij zit @Cee zelfs in de zaal?quote:Op maandag 6 mei 2024 20:02 schreef Fascination het volgende:
Er is natuurlijk geen jury show meer vanavond voor de eerste halve finale, maar nog een dress rehearsal. Greys, ga je daar nog verslag van doen of vind je het wel welletjes?
Leuk @Momoquote:Op maandag 6 mei 2024 20:10 schreef Greys het volgende:
Momo gaat namens het Songfestivalforum de honneurs waarnemen op de stream vanavond.
Ik gun het haar want ze doet hier als moderator zo veel qua topics maken enzo en ik heb de show vanmiddag al gezien en morgenmiddag en natuurlijk morgenavond op tv.
En voor woensdagmiddag regelen we ook iets.quote:
Helemaal terechtquote:Op maandag 6 mei 2024 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En voor woensdagmiddag regelen we ook iets.
Dat ze dan hier bij mij op visite is ofzo. Voor al harde werk hier.
Hahahaha mijn underwhelming beschrijving was echt niet overdreven hequote:Op maandag 6 mei 2024 20:19 schreef Em31 het volgende:
Heb de postcard nu wel gezien.
Je gaat bijna denken dat Zweden er eigenlijk helemaal niet zo'n zin in had.
Gezellig!quote:Op maandag 6 mei 2024 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En voor woensdagmiddag regelen we ook iets.
Dat ze dan hier bij mij op visite is ofzo. Voor al harde werk hier.
Ja wtf, lijkt wel een PowerPoint.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha mijn underwhelming beschrijving was echt niet overdreven he
Er is niet zo veel aan op de een of andere manier.
Uhm ik zag het op de voor mij pagina van Twitter, iemand reageerde erop. Even zien of het nog terug te vinden is.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:20 schreef Greys het volgende:
Waar vond je die postcard(s) trouwens?
Op dat zelfde lek account of elders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |