Lichamen op de grond zal ook wel verwijzing zijn naarquote:Op maandag 6 mei 2024 16:28 schreef Greys het volgende:
De leds zijn zwart, alles is zwart en als de leds meteen open gaan komt daar heel warm oranje licht van achter naar voren doorheen. De zanges baadt echt in het oranje licht, heel warm om te zien.
Ze klinkt zoals we gewend zijn, goed.
Ze loopt een soort rots op waarbij je op de achtergrond in het oranje een soort bommen/vuurwerkregen ziet.
Dit stukje zat in de snippet.
Hier komt alyona.
Het oranje licht is nu helemaal weg dat we in het eerste stuk constant zagen.
Alles is nu zwart wit en grijs tijdens de rap. Veel silhouetten van mensen op de LED.
Jerry komt daarna dus weer in het oranje licht en er is een beeld met veel wind met haar lange haar en haar jurk zit aan haar lichaam geplakt, alsof ze een soort Jezus is met haar armen wijd.
Aan het eind worden ze van bovenaf gefilmd terwijl ze op de grond liggen en zie je ze (door de led in de vloer) tussen heel veel andere mensen liggen.
Polish people from Poland, waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:28 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik las hier even snel een post van Matt en miste wie er in de Poolse postcard zitten
Edyta Górniak (1994) en Donatan & Cleo (2014) begreep ikquote:Op maandag 6 mei 2024 16:28 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik las hier even snel een post van Matt en miste wie er in de Poolse postcard zitten
I feel it coooomingquote:Op maandag 6 mei 2024 16:32 schreef Momo het volgende:
Polen heeft de Embers stage director. Die houdt van grote stukken.
ik hoor niets over een vastlopende streamquote:Op maandag 6 mei 2024 16:32 schreef Greys het volgende:
Stream loopt nu constant vast hier.
Bij Matt ook?
Had Matt eerder ook maar lijkt na verversen weer te werkenquote:Op maandag 6 mei 2024 16:32 schreef Greys het volgende:
Stream loopt nu constant vast hier.
Bij Matt ook?
Ben opnieuw de room ingegaan maar hangt weer.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:33 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Had Matt eerder ook maar lijkt na verversen weer te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |