Wat het nog net zo indrukwekkend als de snippet of nu wel wat minder?quote:Op maandag 6 mei 2024 16:15 schreef Greys het volgende:
Bambie was in de postcard bij ruïnes trouwens.
Wilde ik nog typen maar kon in de chaos het nieuwe topic even niet vinden.
Kledingwissel heel tof gedaan.
De zwarte outfit zakt een soort van 'af' en roze blauw komt er onder vandaan.
Hen heeft weinig meer om het lijf daarna. Het is een soort bikini.
Het is wel echt een eigen publiek natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik denk toch dat het mensen af gaat schrikken. Vooral dat gekrijs aan het eind.
Is het niet heel raar dat ze met Fuego openen? Eleni Foureira komt niet uit Zweden. En Chanel trouwens ook niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:50 schreef Greys het volgende:
Fuego klaar, applaus, meteen door met Saade met Popular.
Hij staat in een soort glazen kubus, die kapot barst waarna hij eruit komt.
Ook hij zingt niet al te best. Goeie genade.
Zeker zo indrukwekkend om te zien.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat het nog net zo indrukwekkend als de snippet of nu wel wat minder?
De pers juicht bij elke scheet. Ik vind de juryshows/avondshows interessanter om dan reacties vanuit het publiek zelf te horen. Daarom zo'n zin in woensdagavond. Ik hoop dat die hele zaal ontploftquote:
Ze is ook akelig dun wat ik voorbij zag komen. Is ze ziek?quote:Op maandag 6 mei 2024 16:18 schreef grazz het volgende:
Moet toegeven dat Ierland er visueel wel heel tof uitziet, maar het lied...Ik gun Bambi wel een finaleplek, maar dat lied echt niet. Ik zal er niet van opkijken als het wél de finale haalt.
Oké thanksquote:Op maandag 6 mei 2024 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker zo indrukwekkend om te zien.
Gewoon echt een goede act.
Alleen om te horen .... mwah.
Ik vind het ook afschuwelijk maar ik denk dat er dus wel publiek voor isquote:Op maandag 6 mei 2024 16:18 schreef grazz het volgende:
Moet toegeven dat Ierland er visueel wel heel tof uitziet, maar het lied...Ik gun Bambi wel een finaleplek, maar dat lied echt niet. Ik zal er niet van opkijken als het wél de finale haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |