Beton ook?quote:Op maandag 6 mei 2024 07:57 schreef Chandler het volgende:
Als de zon er goed op staat vooral niet doen, kunstgras kan echt kei en kei heet worden en dat is niet lekker aan de blote voetjes...
Mijn ervaring is dat kunstgras echt heet wordt... echt heet... vandaar dat wij het stukje bij beetje uit de tuin halen..quote:
Ja beton ook. Althans op mijn balkon heb ik van die grijze vierkanten stoeptegels, als daar de zon vol op staat brand ik mijn voeten zowat als ik er niet met slippers op loop.quote:
oh ja maar massief beton is wel anders dan gewoon de stoeptegelquote:Op maandag 6 mei 2024 09:25 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja beton ook. Althans op mijn balkon heb ik van die grijze vierkanten stoeptegels, als daar de zon vol op staat brand ik mijn voeten zowat als ik er niet met slippers op loop.
True, daar heb je gelijk in !quote:Op maandag 6 mei 2024 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
oh ja maar massief beton is wel anders dan gewoon de stoeptegel
Nou ik brand mijn voeten toch behoorlijk als ik geen slippers aanheb in de zomer op het balkon.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
oh ja maar massief beton is wel anders dan gewoon de stoeptegel
En in de vrije sector wel? Of wat bedoel je met dat je specifiek alleen in het geval van sociale huur geen problemen verwacht?quote:
Buren die er oeverloos over gaan zeuren kun je in sociale huur ook hebben. Want er is in de vrije sector ook geen VVE of zo, dus ik zie niet hoe je andere problemen kan krijgen dan in sociale huur. De verhuurder boeit het sowieso niet, want kunstgras richt geen permanente schade aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:48 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ja, kunstgras is zo pauper, dat kan je andere bewoners niet aan doen.
Heel eerlijk denk ik dat een balkon niet opeens reuze gezellig wordt van enkel een vloerkleedje...quote:Op maandag 6 mei 2024 07:54 schreef Gobledygook het volgende:
Mijn balkon ziet er een beetje treurig uit momenteel, de betonnen vloer is niet echt gezellig. Ook beetje vies en zo. Nu denk ik erover een grasmat neer te leggen in de toekomst om het een beetje aan te kleden.
Ik denk dat je er tijdens mooie dagen wel lekker kan zitten buiten, de zon staat er wel goed op maar aangezien er nog een dak boven zit zal je denk niet zo snel verbranden of zo. Ben zelf niet een super buiten mens, maar af en toe op het balkon zitten met een boek oid lijkt me wel chillquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat een balkon niet opeens reuze gezellig wordt van enkel een vloerkleedje...
sowieso maakt het weer gewoon enorm veel uit, het is net winter geweest en veel regenachtige dagen en weinig buitenzit-weer. Anderszijds is een balkon ook onleefbaar als het te heet is en je middenin de zin zit zonder bescherming.
Verder is het ook de vraag of het je vooral gaat om er zelf te zitten of wat je ziet vanuit je woonkamer?
regelmatig schoonmaken moet altijd, of je nu een kunstgras mat hebt of direkt beton maakt dat niet anders, schoonmaken van een mat is zelfs iets intensiever dan gewoon een betonnen vloer schoonspuiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |