Persoonlijk, na ja. Het is niet dat ik bij hem in bed slaapquote:Op maandag 6 mei 2024 10:17 schreef Document1 het volgende:
Verbaasd mij niks dat jij zo’n koekwaus persoonlijk kent.
Had hij het maar gedaan. Helaas te ver van de wereld door de alcohol. Hopelijk hebben die gastjes een hoop lol om wat ze hebben aangericht.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:23 schreef wizzer het volgende:
Hij had hem ook naar de gulle gever terug kunnen gooien, of naar andere mensen.
Waar te zienquote:Op maandag 6 mei 2024 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe beelden vanuit een andere hoek laten zien dat hij het stuk vuurwerk zelf opraapt van de grond terwijl het al aan het roken is.
Dat is duidelijkquote:Op maandag 6 mei 2024 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omroep Brabant
https://www.omroepbrabant(...)-en-halve-duim-kwijt
Haha jaja 5 dagen een baan, gasolinas maken zeker.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar man lulhoofd. Ik ken hem. Is gaan zuipen omdat ze zijn zus aantal jaren geleden vermoord hebben. Niet de slimste, maar oprecht een aardige gast. Totdat hij zoals gisteren en bij die filmpjes zoals Probleemwijken gaat zuipen… dan doet hij voor de aandacht domme dingen.
Laatste half jaar was hij echt goed bezig, had een baan vijf dagen per week. Nou zeg tegen die baan maar dag met je handje.Treurig.
En je hoort mensen hard roepen niet doen.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe beelden vanuit een andere hoek laten zien dat hij het stuk vuurwerk zelf opraapt van de grond terwijl het al aan het roken is.
Dus gewoon zelf opgeraapt en niet zoals eerder gezegd werd in de handen gedrukt.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omroep Brabant
https://www.omroepbrabant(...)-en-halve-duim-kwijt
Ja jij kunt het weten hé. Ben wel de laatste die gaat proberen jou op andere gedachten te brengen. Als jij zegt dat het een alcoholist is dan is dat prima! Dan gelooft heel internet dat. Nou fijne dag hé Rozevlaquote:Op maandag 6 mei 2024 15:32 schreef Rozevla het volgende:
Haha jaja 5 dagen een baan, gasolinas maken zeker.
Die gozer werd eerst gefilmd helemaal van de wereld zo lam, op die wijze lam zijn alleen alcoholisten.
De ene alcoholist herkent de anderquote:Op maandag 6 mei 2024 15:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha jaja 5 dagen een baan, gasolinas maken zeker.
Die gozer werd eerst gefilmd helemaal van de wereld zo lam, op die wijze lam zijn alleen alcoholisten.
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
De ene alcoholist herkent de ander
Mooi man.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja jij kunt het weten hé. Ben wel de laatste die gaat proberen jou op andere gedachten te brengen. Als jij zegt dat het een alcoholist is dan is dat prima! Dan gelooft heel internet dat. Nou fijne dag hé Rozevla
Doe ik!quote:Op maandag 6 mei 2024 16:32 schreef Rozevla het volgende:
Mooi man.
Geef je lover appie maar een high five van mij
Lukt het appie nog wel om zijn duimpje in je poeperd te krijgen?quote:
Zijn wijs- en middelvinger en een stuk duim gingen wel hoog jaquote:Op maandag 6 mei 2024 16:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mooi man.
Geef je lover appie maar een high five van mij
Hij heeft er nog één over he snuggere. Dus hopelijk wel hmmmmmmmm!quote:Op maandag 6 mei 2024 16:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Lukt het appie nog wel om zijn duimpje in je poeperd te krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |