Hij zal zijn handje niet meer op kunnen houden nuquote:
Het “ verhaal “ is dat ze hem een cobra gaven met het verhaal dat het een fakkel was.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:54 schreef Electric_Eye het volgende:
Paar filmpjes voorbij zien komen. Die gast was strontbezopen. Weet nu niet of hij die cobra opgeraapt heeft of dat hij echt dacht dat het een fakkel was. Hij loopt er naar mijn idee iets te lang mee in zijn handen om het eerst nog opgeraapt te hebben.
quote:Op maandag 6 mei 2024 08:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ritje UWV, afkeuring, gaat nog duurder worden ben ik bang.
quote:Op maandag 6 mei 2024 09:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Die gozer zat al jaren thuis alleen maar te zuipen en te roken.
Ja dat filmpje waar je niks op ziet. Ik bedoel de volledigequote:Op maandag 6 mei 2024 09:23 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Staat overal online, gewoon ff moeite doen.
Heb ze allemaal op me telefoon je moet maar ff dmmen hoe je ze wilt ontvangenquote:Op maandag 6 mei 2024 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat filmpje waar je niks op ziet. Ik bedoel de volledige
Waarom zou je dat willen zien? Is toch vies Patrick?quote:Op maandag 6 mei 2024 09:33 schreef jigggy het volgende:
[..]
Heb ze allemaal op me telefoon je moet maar ff dmmen hoe je ze wilt ontvangen
Dat is helemaal niet waar man lulhoofd. Ik ken hem. Is gaan zuipen omdat ze zijn zus aantal jaren geleden vermoord hebben. Niet de slimste, maar oprecht een aardige gast. Totdat hij zoals gisteren en bij die filmpjes zoals Probleemwijken gaat zuipen… dan doet hij voor de aandacht domme dingen.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Die gozer zat al jaren thuis alleen maar te zuipen en te roken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |