Als je naar deze foto's kijkt kan het niet anders dat het publiek zo hard ineens ging juichen voor joost.quote:
Leuke outfit inderdaad zoquote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Rebel- het volgende:
Joost kan die rok heel goed hebben. Beter dan ik.
Met een zeer vlot montuurtjequote:Op zondag 5 mei 2024 17:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eigenlijk ontbreekt Donnie nog als 'The Phenomenon'
Ze liggen voor op schema, dus het kan allemaal wat relaxter.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Lijkt alsof de interviews nu ineens langer zijn.
Mag het ook een background danser zijn hahaquote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik vroeg het gisteren in de retro maar ook een leuke vraag voor hier: Wie vinden jullie de knapste artiest van dit jaar?
Wat mij betreft mogen het ook meerdere background dansers zijn.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:15 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Mag het ook een background danser zijn haha
Dan kies ik voor alle dansers van Oostenrijk en Engeland in mijn harem.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen het ook meerdere background dansers zijn.
quote:Op zondag 5 mei 2024 17:15 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Mag het ook een background danser zijn haha
Als jullie dat mooi vinden mag het van mijquote:Op zondag 5 mei 2024 17:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen het ook meerdere background dansers zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |