Vragen op het kaartje oplezen, en verder niet luisteren naar de antwoorden die je krijgt.quote:
Ik wil een filmpjequote:Op zondag 5 mei 2024 16:59 schreef nik4ever het volgende:
horen jullie dat ook op die live insta account? Joost was klaar met zijn interview en ging dus de loper op en iedereen begon te juichen, dat zelfs de artiesten die genterviewd werden moesten omkijken..![]()
Tenminste zo klinkt het...
Dat krijg je als je enkel op uiterlijk cast... hahaquote:Op zondag 5 mei 2024 16:58 schreef Meridiaan het volgende:
Die drag queen in het roze heeft niet echt schwung of veel spontaniteit, jammer
Dat gaat ook niet meer gebeuren.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:01 schreef Kinga het volgende:
Is dat staartje van Stuntje echt? Of een clip on extension? Ik vind het zo goor. En we zijn nog altijd niet verlost van die kip he.. zucht.
Die lijkt er ook echt lol in te hebben.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De gesprekjes met Tia lijken allemaal wat langer.
Nou is Ollies Engels ook best goed.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
UK interview is de beste tot nu toe. No bias, sure.
Ik wou dat ik het had, maar het was eventje na zijn interview op die live stream. Je zag weliswaar Joost niet in beeld maar wel zoveel gejuich dat iedereen om ging kijken.. Dus het lijkt erop, kan ook een aanname zijn. Echter zouden ze niet denk zo voor Australie of de oude mannen gillen lijkt me.quote:
Zeker, die doet de praatjes ook echt goed, gooit er nog een obscuur vraagje in somsquote:
Totaal niet mijn ding.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Rebel- het volgende:
Joost kan die rok heel goed hebben. Beter dan ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |