Via via kwam ik hier omdat er toch wat mis ging bij de eerste keer ik ben 22 jaar en dit weekend pas voor het eerst geneukt.
Het ging niet goed helemaal niet goed het deed al meteen erg pijn aan mijn penis. Ik weet niet of dit zo hoort maar het doet wel pijn voor de eerste keer had ik gehoord. Dus we zijn gewoon doorgegaan omdat tja hij moet maar wenne dacht ik. Het deed dus veel pijn na een tijdje iets minder maar toch afentoe nog vreslijk veel pijn als ik effe duwde of als ze bewoog.
Toen hij eruit kwam was hij helemaal opgezwolle en paars ???? en nogal bloederig.. velletje zat een beetje klem volges mij. Ik ren dus naar de douche en maak hem effe nat met koud water.... viel effe flauw van al het bloed ( dikke bult op mijn hoofd maar daar gaat het nu niet om ) velletje ging weer goed terug maar goed nu dus de vraag is dat normaal !! ?? en hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt ?? want het deed erg pijn en veel plezier hadde we niet....
Als iemand er iets over weet hoor ik het graag..
-edit-
Is je voorhuid misschien te nauw? Die moet makkelijk over je eikel kunnen bewegen, als dat niet lukt moet je even naar de dokter.
anders had je misschien al een klein wondje dat nu opengegaan is.
[Dit bericht is gewijzigd door Adfundum op 17-02-2003 10:54]
Zorg dat ze goed nat is en doe rustig aan of een condoom om met extra glij middel..
HEb geen idee of dat echt een oplossing voor je probleem is.. Maarja hier mijn visie.
Als dit blijft bestaan zou ik gewoon naar de doctor gaan..
Het is kut dat weet ik maarja alles beter als pijn bij het sexen
Je moet zorgen dat het niet stroef gaat dmv, glijmiddel bijvoorbeeld, maar zorg ook dat ze nat genoeg is voordat je begint.
Is btw alles nu weer normaal?
Daardoor is mijn eikel ook nogal gevoelig doordat hij altijd beschermt is geweest. Heb net wat rond gezocht en op sexwoordeboek.nl staat ook dat de eikel moet wennen en er een soort eelt laagje op moet komen.
een strakke voohuid kan inscheuren bij de sex,
even langs de huisarts lijkt me het beste... sterkte
quote:dat is volgens mij alleen als ie besneden word, dat eelt. Omdat je dan helemaal geen voorhuid meer hebt. Het is wel zo dat je gewoon regelmatig ook dat velletje naar achter moet halen, ook om schoon te maken. Anders gaat het stinken.
Op maandag 17 februari 2003 10:52 schreef Pietertje12 het volgende:
Ja alles is nu weer normaal ik denk dat mun voorhuidje vast zat aan de eikel vandaar al dat bloed ik durfde vroeger nooit dat huidje helemaal terug te trekken.Daardoor is mijn eikel ook nogal gevoelig doordat hij altijd beschermt is geweest. Heb net wat rond gezocht en op sexwoordeboek.nl staat ook dat de eikel moet wennen en er een soort eelt laagje op moet komen.
BTW klinkt een beetje cru als je roept geneukt.
Ik mag hopen dat het gevoelsmatig toch meer was....
quote:ja, best leuk, maar dit is een serieus topic.
edit: quote verwijderd.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 17-02-2003 11:03]
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 17-02-2003 11:06]
quote:ja maar, ja maar, ja maar, ik had ook een normaal antwoord gegeven..
Op maandag 17 februari 2003 10:58 schreef Markster het volgende:[..]
ja, best leuk, maar dit is een serieus topic.
quote:Nee bij haar deed het geen pijn en ehm gevoelsmatig nou het was geen pretje het deed alleen maar veel pijn.
Op maandag 17 februari 2003 10:56 schreef Primitiv het volgende:
???? Ik zou naar de huisarts gaan als ik jou was.
Deed het bij haar geen pijn?BTW klinkt een beetje cru als je roept geneukt.
Ik mag hopen dat het gevoelsmatig toch meer was....
Verder is het nu wel weer allemaal in orde met junior geen pijn of zo gelukkig plasse gaat ook gewoon goed dus dat is geen probleem. Ik ga hem denk ik maar trainen of zo elke dag 10 x dat huidje van voor naar achter.
Enne graag alleen serieuze reacties daar heb ik teminste wat aan. Was voor mij de eerste keer en veel weet ik er niet van dus graag alleen nuttige tips.
Dank u
Owja de voorhuid is niet te nauw denk ik hij gaat er gewoon overheen gister in bad ging het na een paar keer vrij soepel beetje een tinteling maar voor de rest wel goed.
quote:[offtopic]
Op maandag 17 februari 2003 10:59 schreef H3man het volgende:[..]
ja maar, ja maar, ja maar, ik had ook een normaal antwoord gegeven..
Maar ze zijn nogal streng in S&R
[/offtopic]
quote:ik denk niet dat de topicstarter gebaat is bij jouw homofiele 'coming-out'
edit: quote verwijderd.
topicstarter: klinkt als vernauwde voorhuid ('fimosis'); ga er even mee naar de huisarts, zou kunnen dat er ook wat anders aan te doen valt zonder gelijk het mes erin (operatie) te zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 17-02-2003 11:05]
quote:Hmm hoop het niet eigelijk dat er meteen een mes in mijn gevalletje moet. Zou het niet alleen deze eerste keer kunne zijn omdat het huidje nog vast zat ?? of kan dat niet vast groeien ??
Op maandag 17 februari 2003 11:03 schreef dr.dunno het volgende:[..]
ik denk niet dat de topicstarter gebaat is bij jouw homofiele 'coming-out'
topicstarter: klinkt als vernauwde voorhuid ('fimosis'); ga er even mee naar de huisarts, zou kunnen dat er ook wat anders aan te doen valt zonder gelijk het mes erin (operatie) te zetten.
quote:jawel, als de huid niet vaak genoeg naar achter gehaald word, dan gaat ie steeds moeilijker.
Op maandag 17 februari 2003 11:08 schreef Pietertje12 het volgende:[..]
Hmm hoop het niet eigelijk dat er meteen een mes in mijn gevalletje moet. Zou het niet alleen deze eerste keer kunne zijn omdat het huidje nog vast zat ?? of kan dat niet vast groeien ??
quote:nee, jij hebt geen maagdenvlies als het goed is
Hmm hoop het niet eigelijk dat er meteen een mes in mijn gevalletje moet. Zou het niet alleen deze eerste keer kunne zijn omdat het huidje nog vast zat ?? of kan dat niet vast groeien ??
het is niet echt een mes wat erin zou gaan dan, simpelweg je voorhuid 10cm oprekken met een tang, schaar erin, 4 hechtdraadjes en 2min later rol je die operatiezaal weer uit
quote:dat is natuurlijk onzin; huid rekt sneller op dan dat het weer terugkrimpt, buiten de elastiek om natuurlijk.
Op maandag 17 februari 2003 11:10 schreef Markster het volgende:[..]
jawel, als de huid niet vaak genoeg naar achter gehaald word, dan gaat ie steeds moeilijker.
quote:
Op maandag 17 februari 2003 11:11 schreef dr.dunno het volgende:[..]
dat is natuurlijk onzin; huid rekt sneller op dan dat het weer terugkrimpt, buiten de elastiek om natuurlijk.
quote:moeilijk te zeggen, maar ik denk het niet, alleen voorlopig geen sex, en probeer alles wat spannend is uit je gedachten te bannen, want ook een erectie kan pijnlijk zijn op dit moment.
Hmm hoop het niet eigelijk dat er meteen een mes in mijn gevalletje moet.
quote:lees de twee andere topics die ik aanhaalde in mijn vorige post even door, het lijkt er op dat je voor jezelf (zij het wat radicaal) in een keer het probleem van een vastzittende voorhuid hebt opgelost, als het netjes herstelt is er waarschijnlijk geen probleem,
Zou het niet alleen deze eerste keer kunne zijn omdat het huidje nog vast zat ?? of kan dat niet vast groeien ??
quote:Klinkt pijnlijk maar als ik aan het sjorren ben gaat dat huidje ook niet terug zal ik het zo zeggen dat huidje is dit weekend voor het eerst in ehm 10 jaar van de eikel afgeweest.
Op maandag 17 februari 2003 11:10 schreef dr.dunno het volgende:[..]
nee, jij hebt geen maagdenvlies als het goed is
bedenk voor jezelf eens wat de laatste keer is dat je hebt zitten handkarren... had je er toen ook last van?het is niet echt een mes wat erin zou gaan dan, simpelweg je voorhuid 10cm oprekken met een tang, schaar erin, 4 hechtdraadjes en 2min later rol je die operatiezaal weer uit
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 17-02-2003 11:16]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |