wacht, samuel24 ben jij het?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:35 schreef Dario_Hopman het volgende:
Dit topic is anders dan dat topic in R&P okay.
ChatGPT?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:33 schreef bonanza8 het volgende:
Het spijt me te horen dat je je zo eenzaam voelt. Het is begrijpelijk dat dit een moeilijke situatie voor je is en het is belangrijk om erkenning te geven aan deze gevoelens. Eenzaamheid kan een diepgaand effect hebben op ons welzijn en het is goed dat je erover praat.
Het is positief dat je een lieve partner hebt, en het lijkt alsof die persoon een bron van steun voor je kan zijn. Het hebben van een ondersteunende relatie kan een belangrijke buffer vormen tegen eenzaamheid. Het is essentieel om open te communiceren met je partner over je gevoelens van eenzaamheid, zodat zij je kunnen helpen en ondersteunen.
Hoewel het waardevol is om een partner te hebben, is het begrijpelijk dat je ook verlangt naar een bredere sociale kring. Het is jammer dat je nauwelijks contact hebt met je ouders of de rest van je familie. Familie kan een belangrijke bron van verbondenheid en steun zijn, en het kan de moeite waard zijn om te proberen deze relaties te verbeteren, als dat mogelijk is. Dit kan beginnen met kleine stappen, zoals het initiëren van gesprekken of het plannen van activiteiten samen.
Het is begrijpelijk dat je je verdrietig voelt over het moeten doen van dingen die je vroeger met je ouders deed, maar nu alleen moet doen. Het kan nuttig zijn om manieren te vinden om nieuwe verbindingen te leggen en nieuwe activiteiten te ontdekken die je leuk vindt om alleen te doen of met anderen. Dit kan bijvoorbeeld inhouden dat je deelneemt aan hobbygroepen, vrijwilligerswerk doet of lid wordt van sociale clubs waar je mensen kunt ontmoeten die dezelfde interesses delen.
Daarnaast kan het waardevol zijn om professionele hulp te overwegen. Een therapeut of counselor kan je helpen omgaan met gevoelens van eenzaamheid en je ondersteunen bij het ontwikkelen van coping-strategieën. Ze kunnen je ook helpen bij het identificeren van mogelijke bronnen van sociale ondersteuning en het opbouwen van nieuwe relaties.
Het is belangrijk om zelfzorgpraktijken te cultiveren die je welzijn ondersteunen. Dit kan onder meer het beoefenen van mindfulness, regelmatige lichaamsbeweging, voldoende slaap krijgen en gezond eten omvatten. Deze praktijken kunnen je helpen om beter om te gaan met stress en eenzaamheid en je algemene gevoel van welzijn verbeteren.
Het is ook belangrijk om realistische verwachtingen te hebben over sociale relaties en eenzaamheid. Hoewel het hebben van sterke sociale banden en verbindingen belangrijk is voor ons welzijn, is het normaal om af en toe gevoelens van eenzaamheid te ervaren, zelfs als we omringd zijn door anderen. Het is belangrijk om compassie te hebben voor jezelf en te erkennen dat het oké is om soms eenzaam te zijn.
Tot slot, wees geduldig met jezelf in dit proces. Het kan tijd kosten om nieuwe verbindingen te leggen en om te gaan met gevoelens van eenzaamheid. Wees niet bang om steun te zoeken bij vrienden, geliefden of professionals wanneer je het nodig hebt, en onthoud dat je niet alleen bent in je strijd tegen eenzaamheid. Met de juiste ondersteuning en inspanning kun je manieren vinden om je verbonden te voelen en je gevoel van welzijn te verbeteren.
Dankjewel voor je serieuse reactie. Ik krijg al hulp gelukkig. Van de GGZ. Ik slik ook medicatie Lorazepam. Ik heb het echt nodig anders verlies ik mijn verstand.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:33 schreef bonanza8 het volgende:
Het spijt me te horen dat je je zo eenzaam voelt. Het is begrijpelijk dat dit een moeilijke situatie voor je is en het is belangrijk om erkenning te geven aan deze gevoelens. Eenzaamheid kan een diepgaand effect hebben op ons welzijn en het is goed dat je erover praat.
Het is positief dat je een lieve partner hebt, en het lijkt alsof die persoon een bron van steun voor je kan zijn. Het hebben van een ondersteunende relatie kan een belangrijke buffer vormen tegen eenzaamheid. Het is essentieel om open te communiceren met je partner over je gevoelens van eenzaamheid, zodat zij je kunnen helpen en ondersteunen.
Hoewel het waardevol is om een partner te hebben, is het begrijpelijk dat je ook verlangt naar een bredere sociale kring. Het is jammer dat je nauwelijks contact hebt met je ouders of de rest van je familie. Familie kan een belangrijke bron van verbondenheid en steun zijn, en het kan de moeite waard zijn om te proberen deze relaties te verbeteren, als dat mogelijk is. Dit kan beginnen met kleine stappen, zoals het initiëren van gesprekken of het plannen van activiteiten samen.
Het is begrijpelijk dat je je verdrietig voelt over het moeten doen van dingen die je vroeger met je ouders deed, maar nu alleen moet doen. Het kan nuttig zijn om manieren te vinden om nieuwe verbindingen te leggen en nieuwe activiteiten te ontdekken die je leuk vindt om alleen te doen of met anderen. Dit kan bijvoorbeeld inhouden dat je deelneemt aan hobbygroepen, vrijwilligerswerk doet of lid wordt van sociale clubs waar je mensen kunt ontmoeten die dezelfde interesses delen.
Daarnaast kan het waardevol zijn om professionele hulp te overwegen. Een therapeut of counselor kan je helpen omgaan met gevoelens van eenzaamheid en je ondersteunen bij het ontwikkelen van coping-strategieën. Ze kunnen je ook helpen bij het identificeren van mogelijke bronnen van sociale ondersteuning en het opbouwen van nieuwe relaties.
Het is belangrijk om zelfzorgpraktijken te cultiveren die je welzijn ondersteunen. Dit kan onder meer het beoefenen van mindfulness, regelmatige lichaamsbeweging, voldoende slaap krijgen en gezond eten omvatten. Deze praktijken kunnen je helpen om beter om te gaan met stress en eenzaamheid en je algemene gevoel van welzijn verbeteren.
Het is ook belangrijk om realistische verwachtingen te hebben over sociale relaties en eenzaamheid. Hoewel het hebben van sterke sociale banden en verbindingen belangrijk is voor ons welzijn, is het normaal om af en toe gevoelens van eenzaamheid te ervaren, zelfs als we omringd zijn door anderen. Het is belangrijk om compassie te hebben voor jezelf en te erkennen dat het oké is om soms eenzaam te zijn.
Tot slot, wees geduldig met jezelf in dit proces. Het kan tijd kosten om nieuwe verbindingen te leggen en om te gaan met gevoelens van eenzaamheid. Wees niet bang om steun te zoeken bij vrienden, geliefden of professionals wanneer je het nodig hebt, en onthoud dat je niet alleen bent in je strijd tegen eenzaamheid. Met de juiste ondersteuning en inspanning kun je manieren vinden om je verbonden te voelen en je gevoel van welzijn te verbeteren.
Is van ChatGPTquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:39 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Dankjewel voor je serieuse reactie. Ik krijg al hulp gelukkig. Van de GGZ. Ik slik ook medicatie Lorazepam. Ik heb het echt nodig anders verlies ik mijn verstand.
lekker maatquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:43 schreef Dario_Hopman het volgende:
Ik had een zelfmoordpoging gedaan in afgelopen november. Die heeft mij bijna het leven gekost. Mijn lever is beschadigd. Ik zal nooit meer de oude zijn. Ik vergeet heel veel dingen. En ook door die medicatie die ik in Portugal heb gekregen heb ik veel schade geleden. heb ik veel schade. Mijn partner heeft de bijwerkingen van de medicatie bekeken en we schrokken ons rot.
Eenzaam in welke zin als ik vragen mag? Zie je bijv je familie nog?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik ben ook vaak eenzaam
je leert ermee leven
Eenzaam ben je niet alleen of juist welquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik ben ook vaak eenzaam
je leert ermee leven
Die kut Portugezen wisten het wel lekker erger te maken dan het al was. Ik hoef er nooit meer naartoe.quote:
ik zie mijn broeder regelmatigquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:46 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Eenzaam in welke zin als ik vragen mag? Zie je bijv je familie nog?
eenzaam zo een klein woordje met zo veel effectquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:47 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Eenzaam ben je niet alleen of juist wel
Ik mis gewoon mijn goede vriend.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
eenzaam zo een klein woordje met zo veel effect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2024 20:52:25 ]
Wat wil je?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:52 schreef Dario_Hopman het volgende:
Ze spoten Xeplion 200 mg in me. Ik was een zombie en mijn tong heeft twee weken lang nonstop tegen mijn tanden aangeduwd. Als een soort tik. Ik kon niet slapen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik mis gewoon mijn goede vriend.dit raakt mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Anoniem graag
Nu die nog semi goed is:quote:
Mooie praktische oplossing 10/10quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je kan bijv. een gangbang organiseren
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
zit @:sfancta nog achter je aan?
Alles kan. Ik kan ook een ticket kopen en met een onderzeer naar de freaking titanic varen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je kan bijv. een gangbang organiseren
2 vliegen in klap. Je ontmoet nieuwe mensen en je kontje wordt gevuld....quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:59 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Alles kan. Ik kan ook een ticket kopen en met een onderzeer naar de freaking titanic varen.Meid.
Hij moet even Grindr profieltje maken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:00 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
2 vliegen in klap. Je ontmoet nieuwe mensen en je kontje wordt gevuld....
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:00 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
2 vliegen in klap. Je ontmoet nieuwe mensen en je kontje wordt gevuld....
alles primaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:00 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik ben nieuw hier.
Ja wat kan ik daar aan doen verder? Toevallig lijken sommige namen op elkaar. Maar ik ben echt nieuw hier hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
alles prima
maar je staat bekend onder deze naam op dit forum
Ik verlaat dit topicquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:05 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Ja wat kan ik daar aan doen verder? Toevallig lijken sommige namen op elkaar. Maar ik ben echt nieuw hier hoor.
Ik ben jou geen verklaring verschuldigd trouwens. Wat denk je wel nietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik verlaat dit topic
heb geen zin in leugens
HAAAAAAA!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:17 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Ik ben geen Sam. Ik ben nieuw hier.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik verlaat dit topic
heb geen zin in leugens
Ja dat dacht ik inderdaad. Hier heb ik wat meer vrijheid snap je wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:38 schreef Cupfighter het volgende:
Je denkt als het R&P niet lukt dan doe ik het hier maar proberen
Met de grote kans dat het hier ook op slot gaatquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:45 schreef Dario_Hopman het volgende:
Maar wat dan nog. Dat is verder mijn keus.
Hier gaat het al mis wie wil nou bevriend zijn met iemand die na 1x proberen al opgeeftquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:43 schreef Dario_Hopman het volgende:
Ik had een zelfmoordpoging gedaan in afgelopen november. Die heeft mij bijna het leven gekost. Mijn lever is beschadigd. Ik zal nooit meer de oude zijn. Ik vergeet heel veel dingen. En ook door die medicatie die ik in Portugal heb gekregen heb ik veel schade geleden. heb ik veel schade. Mijn partner heeft de bijwerkingen van de medicatie bekeken en we schrokken ons rot.
Waarom zou dat gebeuren? Hier draait het om vrijheid blijheid.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met de grote kans dat het hier ook op slot gaat
Wie weet. Als dingen weer zwaar en moeilijk beginnen te worden dan kom de volgende poging er zeker aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:16 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hier gaat het al mis wie wil nou bevriend zijn met iemand die na 1x proberen al opgeeft
Hulp zoeken binnen de GGZquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:35 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Wie weet. Als dingen weer zwaar en moeilijk beginnen te worden dan kom de volgende poging er zeker aan.
Bel 0800-0113.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:35 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Wie weet. Als dingen weer zwaar en moeilijk beginnen te worden dan kom de volgende poging er zeker aan.
Dat heb ik al gedaan. Maar in Nederland heb je de keus of je opgenomen wilt worden of niet godszijdank.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan zou ik daar aangeven wat je hierboven schreef over zelfmoord
Ja maar gezien je klachten lijkt opname me geen slechte optiequote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:50 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan. Maar in Nederland heb je de keus of je opgenomen wilt worden of niet godszijdank.
In Portugal werd ik gewoon GEDWONGEN opgenomen zonder dat ik enig keus had.
En dan? Wat kunnen die arme mensen voor mij betekenen?quote:
Ik slik medicatie (Lorazepam) dus ik functioneer redelijk. Ik mis alleen zo veel dingen die ik vroeger genoot die ik nu niet meer heb. Ik heb zo veel verloren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar gezien je klachten lijkt opname me geen slechte optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |