https://frontpage.fok.nl/author/3926quote:
quote:Djeez is een vrolijke kerel. De meest gehate nieuwsposter met de meeste fans, wiens voorkeur uitgaat naar nieuws over seks en aliens. Dankzij hem is de zinsnede 'paarsgepunte lans' een begrip op FOK! Oh ja, uit een bouwjaar van voor de 80's en getrouwd met een bloedmooie dame met dikke tieten. Djeez, al sinds februari 2007 uw nieuwsbrenger voor ranzig nieuws!
Hij heeft sinds 2 februari 2007 voor FOK! 7336 nieuwsberichten en 806 blogposts geschreven.
Precies en volgens mij kan niemand nog aan zijn views tippen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
Z'n geile aliens met paarsgepunte lansen die hier blonde rondborstige dames wilden bevruchten waren wel legendarisch ja!
Hij kreeg wel elke keer ongelooflijk veel gezeik van zure users.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:30 schreef Chandler het volgende:
[..]
Precies en volgens mij kan niemand nog aan zijn views tippen.
Klopt, niet alleen users, ook zijn vrouw!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
Hij kreeg wel elke keer ongelooflijk veel gezeik van zure users.
Hij zorgde er wel voor dat ik FOK niet aan anderen liet zienquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kreeg wel elke keer ongelooflijk veel gezeik van zure users.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:54 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hij zorgde er wel voor dat ik FOK niet aan anderen liet zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |