abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8530650
Afgelopen zaterdag hadden we het over een programma dat heel lang geleden op TV is geweest, maar niemand weet de naam meer. Nu wil ik heel graag weten hoe het progamma heet. kan iemand mij helpen ?

Er wordt een moord gepleegt en de kijkers moeten dan de moordenaar proberen te achterhalen. Zeg maar baantjer, alleen ben jij dan de Cock (met CeeOooCeeKaa). We meenden ons te kunnen herinneren dat er een 'X' in het programma naam zat zoals bij: Project X.

wie kent dat programma ?

:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_8530668
Postbus X op belgie toevallig?
Ik noem maar iets, geen idee of het goed is.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_8530689
Postbus X was belgisch, wat een detective bureau. Dat vond ik echt superleuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!fotograaf maandag 17 februari 2003 @ 10:17:43 #4
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_8530734
moordweekend of zo toch?

Met Ron Brandsteder, t was bij de TROS geloof ik

FOK!fotograaf maandag 17 februari 2003 @ 10:21:06 #5
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_8530767
quote:
In 1986 start hij met de show Moordspel
uit een bio van Ron Brandsteder
pi_8531100
ja...zoiets was het.....

Moordweekend klinkt me alleen niet bekend in de oren

:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  FOK!fotograaf maandag 17 februari 2003 @ 10:47:13 #7
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_8531125
quote:
Op maandag 17 februari 2003 10:45 schreef DainBramage het volgende:
ja...zoiets was het.....

Moordweekend klinkt me alleen niet bekend in de oren

Moordspel heette het ook

Niet veel te vinden op google

pi_8531443
twas een typisch brandsteder-prog, dus geen fuk aan, alleen maar een zwetende lul op tv.
pi_8531664
quote:
Op maandag 17 februari 2003 11:05 schreef dolle_hond het volgende:
twas een typisch brandsteder-prog, dus geen fuk aan, alleen maar een zwetende lul op tv.
Misschien geil ik wel op zwetende lullen....weet jij veel ?

(lees: post niet als je niets te posten hebt)

pi_8531697
quote:
Op maandag 17 februari 2003 11:18 schreef DainBramage het volgende:

[..]

Maar heb je al gezocht op postbus X?
Gezien dat een vrij bekende serie was.

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_8531727
quote:
Op maandag 17 februari 2003 11:18 schreef DainBramage het volgende:

[..]

je vraagt zelf in de openingspost wie het prog kent, nou dan. dat ik het wel ken, maar niet leuk vond post ik dus.

volgens mij heeft het prog niet lang gedraaid (een seizoen of minder).

maandag 17 februari 2003 @ 12:18:18 #12
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8532895
Ja dat was jammer, want ik vond het wel altijd erg leuk om te zien (heel fout )
Wellicht jammer van Brandsteder, hoewel ik in die tijd niets op die man tegen had.
Ze mogen het van mij wel op herhaling doen, met eigentijdse moorddrama's en zo.

Wel spannend

Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
pi_8532936
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:18 schreef ElCondor het volgende:
Ja dat was jammer, want ik vond het wel altijd erg leuk om te zien (heel fout )
Wellicht jammer van Brandsteder, hoewel ik in die tijd niets op die man tegen had.
Ze mogen het van mij wel op herhaling doen, met eigentijdse moorddrama's en zo.

Wel spannend

Maar als dat nu komt moet je de hele uitzending sms-en heeft elke verdachte een of ander doel van Stichting Doen op zijn rug staan.
We can sing and dance and we don't need pants
  maandag 17 februari 2003 @ 12:26:51 #14
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8533068
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:20 schreef countblah het volgende:

[..]

Maar als dat nu komt moet je de hele uitzending sms-en heeft elke verdachte een of ander doel van Stichting Doen op zijn rug staan.

LOL
Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
pi_8533317
Ja, en als de moord met een mes gepleegd is, dan krijgt de SMS-Winnaar een messenset van 'chef'. Nu maar hopen dat er niemand neergeschoten wordt.
  maandag 17 februari 2003 @ 12:57:09 #16
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_8533604
Jaaaaaaaa! Moordspel! Dat was echt gaaf! ik was toen een jaar of 10, dat vond ik zo spannend. En maar niet begrijpen dat mijn moeder steeds wist wie het gedaan had....

Kan me een aflevering herinneren met een popbandje, waarvan de zanger werd geelectocuteerd door de microfoon (de aanwijzing had toen te maken met de dader die kratten aan het sjouwen was, waarvan 1 krat met spullen duidelijk "voller" was dan de anderen----> daar zaten die gebooby-trapte draden in).

Er was ook een aflevering in een huis, waar tijdens een dinetje ofzo iemand dood ging. Was vergiftigd door een spin of slang die in een terrarium zat. Dat beest was eruit gehaald, en had iets te maken met een verschoven krukje om in die bak te kunnen komen.....

Wie weet nog meer waar ik het over heb???

maandag 17 februari 2003 @ 13:00:23 #17
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_8533670
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:57 schreef Taigurrr het volgende:
Jaaaaaaaa! Moordspel! Dat was echt gaaf! ik was toen een jaar of 10, dat vond ik zo spannend. En maar niet begrijpen dat mijn moeder steeds wist wie het gedaan had....

Kan me een aflevering herinneren met een popbandje, waarvan de zanger werd geelectocuteerd door de microfoon (de aanwijzing had toen te maken met de dader die kratten aan het sjouwen was, waarvan 1 krat met spullen duidelijk "voller" was dan de anderen----> daar zaten die gebooby-trapte draden in).

Er was ook een aflevering in een huis, waar tijdens een dinetje ofzo iemand dood ging. Was vergiftigd door een spin of slang die in een terrarium zat. Dat beest was eruit gehaald, en had iets te maken met een verschoven krukje om in die bak te kunnen komen.....

Wie weet nog meer waar ik het over heb???

Lol!... die kan ik me nog herinneren!!!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 17 februari 2003 @ 14:21:33 #18
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_8535506
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_8540750
quote:
Op maandag 17 februari 2003 11:05 schreef dolle_hond het volgende:
Ja wat een ranzige vunzige smeerlap is die Brandsteder toch! Bah, viezerik!
Biggest idol fan? That's me!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')