Er wordt een moord gepleegt en de kijkers moeten dan de moordenaar proberen te achterhalen. Zeg maar baantjer, alleen ben jij dan de Cock (met CeeOooCeeKaa). We meenden ons te kunnen herinneren dat er een 'X' in het programma naam zat zoals bij: Project X.
wie kent dat programma ?
Moordweekend klinkt me alleen niet bekend in de oren
quote:Moordspel heette het ook
Op maandag 17 februari 2003 10:45 schreef DainBramage het volgende:
ja...zoiets was het.....Moordweekend klinkt me alleen niet bekend in de oren
Niet veel te vinden op google
quote:Misschien geil ik wel op zwetende lullen....weet jij veel ?
Op maandag 17 februari 2003 11:05 schreef dolle_hond het volgende:
twas een typisch brandsteder-prog, dus geen fuk aan, alleen maar een zwetende lul op tv.
(lees: post niet als je niets te posten hebt)
quote:
Op maandag 17 februari 2003 11:18 schreef DainBramage het volgende:[..]
Misschien geil ik wel op zwetende lullen....weet jij veel ?
Maar heb je al gezocht op postbus X?
Gezien dat een vrij bekende serie was.
quote:je vraagt zelf in de openingspost wie het prog kent, nou dan. dat ik het wel ken, maar niet leuk vond post ik dus.
Op maandag 17 februari 2003 11:18 schreef DainBramage het volgende:[..]
Misschien geil ik wel op zwetende lullen....weet jij veel ?
volgens mij heeft het prog niet lang gedraaid (een seizoen of minder).
Wel spannend
quote:Maar als dat nu komt moet je de hele uitzending sms-en heeft elke verdachte een of ander doel van Stichting Doen op zijn rug staan.
Op maandag 17 februari 2003 12:18 schreef ElCondor het volgende:
Ja dat was jammer, want ik vond het wel altijd erg leuk om te zien (heel fout)
Wellicht jammer van Brandsteder, hoewel ik in die tijd niets op die man tegen had.
Ze mogen het van mij wel op herhaling doen, met eigentijdse moorddrama's en zo.Wel spannend
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:20 schreef countblah het volgende:[..]
Maar als dat nu komt moet je de hele uitzending sms-en heeft elke verdachte een of ander doel van Stichting Doen op zijn rug staan.
Kan me een aflevering herinneren met een popbandje, waarvan de zanger werd geelectocuteerd door de microfoon (de aanwijzing had toen te maken met de dader die kratten aan het sjouwen was, waarvan 1 krat met spullen duidelijk "voller" was dan de anderen----> daar zaten die gebooby-trapte draden in).
Er was ook een aflevering in een huis, waar tijdens een dinetje ofzo iemand dood ging. Was vergiftigd door een spin of slang die in een terrarium zat. Dat beest was eruit gehaald, en had iets te maken met een verschoven krukje om in die bak te kunnen komen.....
Wie weet nog meer waar ik het over heb???
quote:Lol!... die kan ik me nog herinneren!!!
Op maandag 17 februari 2003 12:57 schreef Taigurrr het volgende:
Jaaaaaaaa! Moordspel! Dat was echt gaaf! ik was toen een jaar of 10, dat vond ik zo spannend. En maar niet begrijpen dat mijn moeder steeds wist wie het gedaan had....Kan me een aflevering herinneren met een popbandje, waarvan de zanger werd geelectocuteerd door de microfoon (de aanwijzing had toen te maken met de dader die kratten aan het sjouwen was, waarvan 1 krat met spullen duidelijk "voller" was dan de anderen----> daar zaten die gebooby-trapte draden in).
Er was ook een aflevering in een huis, waar tijdens een dinetje ofzo iemand dood ging. Was vergiftigd door een spin of slang die in een terrarium zat. Dat beest was eruit gehaald, en had iets te maken met een verschoven krukje om in die bak te kunnen komen.....
Wie weet nog meer waar ik het over heb???
quote:Ja wat een ranzige vunzige smeerlap is die Brandsteder toch! Bah, viezerik!
Op maandag 17 februari 2003 11:05 schreef dolle_hond het volgende:
twas een typisch brandsteder-prog, dus geen fuk aan, alleen maar een zwetende lul op tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |