Del Piero was in mijn herinnering ook erg goed, alleen miste die de penalty die Italie de tweede ronde kostte.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:57 schreef tong80 het volgende:
Je noemt de twee namen met Poborsky en Shearer die me ook als eerste te binnen schieten van dat EK.
Kluiver. 2 X F de Boer, Stam en Bosvelt. Winter misschien ? Ik weet nog dat ik kwaad was omdat Rijkaard Winter in bracht en niet van Hooidonk als eventuele penaltienemer. Winter kon zo recordinternational worden.quote:
Maldini miste ookquote:Op maandag 3 juni 2024 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kluiver. 2 X F de Boer, Stam en Bosvelt. Winter misschien ? Ik weet nog dat ik kwaad was omdat Rijkaard Winter in bracht en niet van Hooidonk als eventuele penaltienemer. Winter kon zo recordinternational worden.
Wist ik niet meer. Wel Roberto Baggio in 1994.quote:
Dat ie het zelf ook niet had gedaan als het aan hem lag?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:40 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Wim van Hanegem tegen de pers nadat Advocaat Arjen Robben had gewisseld tegen de Tsjechen op het EK-2004 ?
Ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie het zelf ook niet had gedaan als het aan hem lag?
Dat ie Dick een volgende keer op zijn bek zou slaan?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:40 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Wim van Hanegem tegen de pers nadat Advocaat Arjen Robben had gewisseld tegen de Tsjechen op het EK-2004 ?
Preciesquote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat ie Dick een volgende keer op zijn bek zou slaan?
Wat had de kromme opgestoken van de cursus betaald voetbal?quote:
Twee sigaretten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat had de kromme opgestoken van de cursus betaald voetbal?
Als je het zo vraagt kan ik me niks anders voorstellen dan loting of zoiets.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
Italië werd in 1968 Europees kampioen. Wat was er bijzonder aan hun winst in de halve finale tegen de Sovjet Unie?
Je bent erg warm. Iets specifieker.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je het zo vraagt kan ik me niks anders voorstellen dan loting of zoiets.
Ja het was 0-0 na verlengingen. Wat er allemaal veranderd is sinds die tijd. Er deden maar 4 landen mee. Waaronder het thuisland. Dus er konden zich eigenlijk maar 3 landen plaatsen.quote:
Return bij gelijkspel?quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het was 0-0 na verlengingen. Wat er allemaal veranderd is sinds die tijd. Er deden maar 4 landen mee. Waaronder het thuisland. Dus er konden zich eigenlijk maar 3 landen plaatsen.
De finale werd toen ook anders beslist dan tegenwoordig. Enig idee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |