Kluivert.quote:Op zondag 2 juni 2024 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Wie was op het EK 2004, behalve Westerveld en Waterreus, de enige speler van Oranje die geen minuten kreeg?
Correctquote:
Uitstekende carrière gehad wel.quote:Op zondag 2 juni 2024 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In 2008 wel zie ik. Vreemde voetballer met een super korte wikipediapagina.
Ik weet er maar 2quote:Op zondag 2 juni 2024 23:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Op het EK in 2012 verloor Nederland de openingswedstrijd van de poule tegen Denemarken dankzij een doelpunt van Michael Krohn-Dehli. Voor welke drie Nederlandse clubs speelde deze Deen in het verleden?
quote:Op zondag 2 juni 2024 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet er maar 2
3e is een gok: Ajax, RKC en RBC?
Stielike?quote:Op maandag 3 juni 2024 11:30 schreef tong80 het volgende:
"Iedereen" kent de winnende Panenka van Panenka nog in de finale EK-76, maar welke Duitser schoot vlak daarvoor zijn strafschop hoog over het doel ?
Nee, die werd later international.quote:
Breitner? ( ik gok vrij blind)quote:
Terechte gok. Het is een andere niet vergeten speler.quote:
Dan gok in Gunther Netzer, hoewel ik me dat niet voor kan stellen.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terechte gok. Het is een andere niet vergeten speler.
Nee, die deed toen al niet meer mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan gok in Gunther Netzer, hoewel ik me dat niet voor kan stellen.
Zijn iets jongere broer was ook voetbalprof, en samen, maar bij verschillende clubs, werden ze succesvolle "bestuurders"quote:Op maandag 3 juni 2024 12:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan gok in Gunther Netzer, hoewel ik me dat niet voor kan stellen.
Hoeness?quote:Op maandag 3 juni 2024 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn iets jongere broer was ook voetbalprof, en samen, maar bij verschillende clubs, werden ze succesvolle "bestuurders"
Weldegelijk. Ken je hun namen ?quote:
Zijn broer is Dieter Hoeness, o.a. bij Bayern gevoetbald. Paar interlands en paar keer kampioen. Later manager. Nu technisch directeur bij Wolfsburg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |