Goed.quote:
alle 3 assistent trainer geweest tijdens een EKquote:Op zondag 2 juni 2024 17:20 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben Ruud Krol, Danny Blind en Frank de Boer gemeen ?
Dat zoek ik niet. Zou kunnen. De eerste twee wel iig.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
alle 3 assistent trainer geweest tijdens een EK
Frank de Boer volgens mij niet?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zoek ik niet. Zou kunnen. De eerste twee wel iig.
Alle drie centrale verdediger geweest in het Nederlands Elftal op een EK?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:20 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben Ruud Krol, Danny Blind en Frank de Boer gemeen ?
Dat is een gedeelte van het goede antwoord.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Alle drie centrale verdediger geweest in het Nederlands Elftal op een EK?
Ik vind het slecht om te gokken bij een quiz, maar ik denk dat ze alle drie een halve finale hebben verloren.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een gedeelte van het goede antwoord.
Volgens mij speelde Blind niet op het EK-92. Ik zoek iets veel voor de handlijkers.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:10 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik vind het slecht om te gokken bij een quiz, maar ik denk dat ze alle drie een halve finale hebben verloren.
Alhoewel ik twijfel of Blind er één heeft gespeeld.
De Boer verloor in 2000 gruwelijk, misschien ook in 2004.
Blind verloor in 1992 misschien tegen Denemarken.
En Krol, denk ik, in 76 tegen Tsjechië. Edit: Tsjechoslowakije
Dit moet het zijn.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal aanvoerder geweest ook, lijkt me.
Kan goed zijn. Maar toch nog iets anders. Iets echt met het spel te maken.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal aanvoerder geweest ook, lijkt me.
Het zijn Ajax' spelers geweest.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij speelde Blind niet op het EK-92. Ik zoek iets veel voor de handlijkers.
Arie Haan en Frans Beckenbauer deden hetzelfde, maar dan als middenvelders.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:14 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het zijn Ajax' spelers geweest.
Ik geef het op
Scoren, met een afstandsschot?quote:Op zondag 2 juni 2024 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arie Haan en Frans Beckenbauer deden hetzelfde, maar dan als middenvelders.
Ik reken hem goed. Alle drie begonnen als vleugelspeler en op een EK laatste man. Vandaar mijn hint met Haan en Beckenbauer.quote:Op zondag 2 juni 2024 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Alledrie centrale verdedigers die tijdens het EK als linksback speelde?
Trusten. Merrege verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |