Veel gemakkelijker krijg je ze niet meer verwacht ik.quote:
In 1992 moet ik altijd denken aan het CIS dus de Sovjets hadden zich vast gekwalificeerd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Begin 1992 besluit de UEFA nog dat het restant van Joegoslavië mee mag doen aan het EK. Als de burgeroorlog daarna oplaait kunnen de UEFA en de FIFA er niet meer omheen: Joegoslavië wordt uitgesloten van het EK en de nummer twee in de poule, Denemarken, mag alsnog zijn koffers pakken.
Helemaal goed dus.
Goed die was erg makkelijk, over naar een moeilijke.
Welke andere opmerkelijke deelnemer deed mee dat EK?
Klopt. En op het EK ook.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het GOS heette dat op de Olympische Spelen
Oja, da’s de Nederlandse term, die ontschoot me even aangezien ik Olympische wikidingen meestal in het Engels zoek. Commonwealth of Independent States. Al was het officieel gewoon “Unified Team” of zoietsquote:
Dat Italië met Maldini de semi haalde weet ik wel, uitslag geen ideequote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Die is flauw, want iedereen weet de ene wedstrijd wel en van de andere wedstrijd alleen de winnaar
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Italië met Maldini de semi haalde weet ik wel, uitslag geen idee
Ook alleen al de opmerking: "Aangezien ik Olympische wikidingen meestal in het Engels zoek", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Olympische wikidingen meestal in het Nederlands zoekt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, da’s de Nederlandse term, die ontschoot me even aangezien ik Olympische wikidingen meestal in het Engels zoek. Commonwealth of Independent States. Al was het officieel gewoon “Unified Team” of zoiets
Wie scoorde op een EK een hattrick tegen Nederland ?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Het staat iedereen uiteraard vrij om hier zelf wat leuke vragen neer te plempen.
Geen Shearer?quote:Op woensdag 22 mei 2024 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie scoorde op een EK een hattrick tegen Nederland ?
Correct. 3-0. Werd 3-2. Zondag Andere tijden sport over dat EK. Slechtste EK voor Nederland en algemeen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Klaus Allofs in 1980. Z'n enige drie doelpunten van het toernooi, meteen topscorer.
2012 was anders ook geen feest.quote:
Welke drie Mario's werden met nog drie anderen gedeeld topscorer dat toernooi?quote:
Ongetwijfeld in ieder geval Gomez, Balotelliquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke drie Mario's werden met nog drie anderen gedeeld topscorer dat toernooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |