Riva ? Winst EK-68.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
Welke niet Nederlandse aanvaller speelde 4 WK's en 3 EK's en won hiervan één eindtoernooi?
Thomas Müller?quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
Welke niet Nederlandse aanvaller speelde 4 WK's en 3 EK's en won hiervan één eindtoernooi?
Ook hij niet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:43 schreef tong80 het volgende:
Völler en Klinsman wonnen volgens mij het EK-96 en WK-90. Dan Littbarski ?
Shit Thomas Müller is ook goed.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Thomas Müller?
Heb je wel gecheckt of er maar 1 speler is die dit haalt?
Veel te kort geleden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Shit Thomas Müller is ook goed.
Ik zocht Klose
Ja, klopt, dat was een B-speler eerste klasse, maar wel pieken op dit soort toernooien.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel te kort geleden.Hij is topscorer aller tijden op WK's kun je nagaan hoe bedroeft het voetballen is deze eeuw. Heb nog een column over hem geschreven voor de Front Page.
Omdat het niveau veel lager is. Gerd Müller, Ronaldo Brasil en Pelé waren eerst topscorers aller tijden. Dat is van een ander kaliber.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat was een B-speler eerste klasse, maar wel pieken op dit soort toernooien.
Ik dacht al dat het van dat Duitsland 2014 team moest komenquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Shit Thomas Müller is ook goed.
Ik zocht Klose
Ik weet niet of het niveau lager is, spelers voetballen iig veel langer fit door en de toernooien hebben vooral meer wedstrijden gekregen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat het niveau veel lager is. Gerd Müller, Ronaldo Brasil en Pelé waren eerst topscorers aller tijden. Dat is van een ander kaliber.
Puck van Heel is 50 jaar record international geweest met 64 interlands, tot Ruud Krol het begin jaren 80, of eind jaren 70 verbeterde.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het niveau lager is, spelers voetballen iig veel langer fit door en de toernooien hebben vooral meer wedstrijden gekregen.
Het overschot aan interlands is ook de enige verklaring dat een Depay topscorer aller tijden wordt. Zelf gelooft ie, vrees ik, dat hij daadwerkelijk Cruijff en Van Basten uit de boeken heeft gespeeld.
Maar goed, ik hoop dat hij mijn sarcasme af straft met een perfect EK.
M'n laatste column gaat over Gerd Müller. Dat zijn pas statistieken.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het niveau lager is, spelers voetballen iig veel langer fit door en de toernooien hebben vooral meer wedstrijden gekregen.
Het overschot aan interlands is ook de enige verklaring dat een Depay topscorer aller tijden wordt. Zelf gelooft ie, vrees ik, dat hij daadwerkelijk Cruijff en Van Basten uit de boeken heeft gespeeld.
Maar goed, ik hoop dat hij mijn sarcasme af straft met een perfect EK.
Te recent. Toch proberen. Busquets, Xavi, Iniesta, Puyol, Nee. Niks voor mij.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:09 schreef hhh38 het volgende:
Noem 10 spelers die er zowel in 2008 als 2012 bij waren toen Spanje het EK won.
Ik geef weg dat het er 13 in totaal zijn
Ik heb het al bijgesteld naar 8, dat moet haalbaar zijn. Maar jouw rijtje is al niet volledig correctquote:Op woensdag 5 juni 2024 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te recent. Toch proberen. Busquets, Xavi, Iniesta, Puyol, Nee. Niks voor mij.
Daarom, het zullen oh-jaatjes worden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het al bijgesteld naar 8, dat moet haalbaar zijn. Maar jouw rijtje is al niet volledig correct
Hiervan zijn er 6 goedquote:Op woensdag 5 juni 2024 23:21 schreef Hatseflats22 het volgende:
Casillas, Busquets, Ramos, Xavi, Iniesta, Villa, Torres, Fabregas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |