quote:Beamer of projectie TV????
Op maandag 17 februari 2003 09:51 schreef ChRoNiC het volgende:
Groot scherm
Films die ik al eens heb gezien die kijk ik gewoon thuis op de bank met en bak chips op schoot. Maar toch mist er dan wat...
* Natalie is een sfeer-freakje.
quote:beamer, maar dan wel met alle gordijnen dicht enzo.
Op maandag 17 februari 2003 09:53 schreef Henkuzz het volgende:[..]
Beamer of projectie TV????
en verder zal m'n thuisbioscoop het ook nooit winnen van een echte bioscoop. Die wordt immers ook steeds beter en mooier
bij mij komen er namelijk geen vervelende mensen die gaan zitten klieren, ik mag er roken, ik kan pauzeren wanneer ik zelf wil, en met goeie connecties op de HVA heb ik alle films toch al maanden voordat ze hier in de bioscoop komen.
en voor een fractie van de prijs...
quote:Maar sommige oudere films zijn toch ook wel prettig om met een beetje goeie dolby installatie te bekijken en die draaien niet meer in de bios.....
Op maandag 17 februari 2003 09:55 schreef Tijn het volgende:
Ik ga eigenlijk gewoon altijd naar de bios. Hoef ik die dure spullen niet aan te schaffen, scheelt weer
DIt heb ik nu al een goeie maand, en ik ben er zeer content van.
Ik heb gewoon 5.1 computer luidsprekers, en voor mij is dit genoeg, andere mensen willen echte proffesionele luidsprekers (beeld is volgens mij toch het belangrijkste)
Voor de "echt" goeie/bekende films ga ik soms nog wel eens met vrienden naar de cinema, het is toch een andere sfeer.
Maar voor de rest ben je uiteindelijk toch beter thuis. Ze vragen 7¤ voor een cinema ticket tegenwoordig, en dat wordt toch echt wel veel, verder moet je buiten gaan, vaak vrij ver rijden enzo... Thuis zit je op je gemak, doe wat je wil, pauze wanneer je wil enzo...
Dus: liever thuis ! (Met beamer of course)
quote:
Op maandag 17 februari 2003 10:09 schreef Hivey het volgende:
Ik denk dat het belangrijkste is dat je een groot scherm hebt.
Voor mij is groot = een beamer (220cm*120cm).
quote:Catch me if you can draait al een week hoor.
Op maandag 17 februari 2003 10:10 schreef El_Diablo het volgende:
Thuisbioscoop: Als de film nog niet uit is in Nederland (gisteren Catch me if you can)
Uitbioscoop: Als de film al uit is in Nederland en ik hem nog niet heb gezien
Geenbioscoop: Als ik de film het kijken niet waard vind (ic. James Bond oid)
quote:Dus als een film uit is in Nederland ga jij naar de bios toe....
quote:Weet ik. Maar ik twijfelde eraan om die in de bios te gaan kijken.
Op maandag 17 februari 2003 10:17 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Catch me if you can draait al een week hoor.
quote:Nee, dat heb ik niet gezegd. Er is namelijk ook nog de optie Geenbioscoop
Op maandag 17 februari 2003 10:19 schreef Henkuzz het volgende:
Dus als een film uit is in Nederland ga jij naar de bios toe....
quote:Tsja, zo'n filmfan ben ik niet. Mocht ik er een incidenteel thuis kijken dan doe ik het wel gewoon in stereo
Op maandag 17 februari 2003 10:04 schreef Henkuzz het volgende:[..]
Maar sommige oudere films zijn toch ook wel prettig om met een beetje goeie dolby installatie te bekijken en die draaien niet meer in de bios.....
quote:Catch me if you can reeds 2 weken geleden IN een NL Bioscoop gezien....
Thuisbioscoop: Als de film nog niet uit is in Nederland (gisteren Catch me if you can)
Geenbioscoop: Als ik de film het kijken niet waard vind (ic. James Bond oid)
Maar goed meer dan 2 keer in de week naar de bios haal ik niet omdat er toch redelijk wat tijd in gaat zitten. Er zijn dus gewoon films die je niet in de bios kunt zien... En die kijk je dan thuis, omdat daar de film ook op tijden draait dat de echte bios dicht is.
Maar ondanks een groot scherm en beamer en hippe geluids installatie is de bios ervaring toch niet hetzelfde als een thuis sessie.
quote:Beamer... zeker weten.
Op maandag 17 februari 2003 09:53 schreef Henkuzz het volgende:[..]
Beamer of projectie TV????
Wanneer ik een film mooi op dvd kan kopen met 5.1 of 5.1dts ondersteuning (of hoger) dan blijf ik lekker thuis zitten en rol mijn scherm naar beneden. Niets beters als dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |