Ik neem aan Frans de Munck, maar heb de op gewoon gekopieerd. @GwaiLow mag de volgende vraag stellen overigens.quote:
Ha ha. Ik was net wakker.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik neem aan Frans de Munck, maar heb de op gewoon gekopieerd. @:Gwailow mag de volgende vraag stellen overigens.
Geen idee. Iets met Sheringham en FA-cup ?quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:56 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is in het Engelse voetbal 'St Totteringham's Day'?
Nee, heeft met beide niets te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Iets met Sheringham en FA-cup ?
Echt geen idee. Hintje ?quote:
Als we afwachten weeg ik drie ons en een jutte zak muttemus.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nog even afwachten of iemand anders het weet. Anders zal ik wel een hint geven!
quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als we afwachten weeg ik drie ons en een jutte zak muttemus.
Dat vermoeden had ik al. Maar lag te veel voor de hand. Misschien gewoon wedstrijddag van de derby ?quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]Oke, het heeft te maken met Arsenal en Tottenham te maken.
Nee, ik zal het antwoord wel geven. Vind 'm wel heel grappig: De datum waarop het voor Tottenham wiskundig onmogelijk is om boven Arsenal te eindigen. Dus dan is het groot feest bij de Arsenal fans.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Maar lag te veel voor de hand. Misschien gewoon wedstrijddag van de derby ?
Ha ha.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, ik zal het antwoord wel geven. Vind 'm wel heel grappig: De datum waarop het voor Tottenham wiskundig onmogelijk is om boven Arsenal te eindigen. Dus dan is het groot feest bij de Arsenal fans.
Ik geloof je.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is een onofficiėle feestdag, maar dit is echt de naam.
Charlie George ?quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Door wie werd ik Arsenal-fan?
FA-Cup finale 71.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh echt? Was een pure gok. Niet verwacht dat 't direct goed zou zijn!
Coen Moulijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:27 schreef tong80 het volgende:
Wie werd gekozen tot Feijenoorder van de eeuw? (de 20e)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |