Het land Cyprus is zelf een eiland dus dat telt niet. Er zit nog wat laaghangend fruit in Spanje sowieso.quote:
Las Palmas ?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het land Cyprus is zelf een eiland dus dat telt niet. Er zit nog wat laaghangend fruit in Spanje sowieso.
Mallorca is ook goed trouwens.quote:
Nee, ik hou het bij zee-eilanden.quote:
Hoeveel nog ? En hintje ?quote:
Nog eentje, waar je niet snel aan zou denken. Denk wat noordelijker.quote:
Lingby ?quote:Op maandag 20 mei 2024 15:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog eentje, waar je niet snel aan zou denken. Denk wat noordelijker.
Correct, heel netjes.quote:
Was "gokje"quote:Op maandag 20 mei 2024 15:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Correct, heel netjes.
FC Kopenhagen, OB, Brondby en FC Nordsjaelland hadden ook nog gekund.
Maceo Rigters naar Newcastle?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:10 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander kreeg na het jeugd WK in 2007 een droomtransfer?
Drenthe naar Real Madrid?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:10 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander kreeg na het jeugd WK in 2007 een droomtransfer?
Die zocht ik.quote:
Heitinga, Musampa(?), Depayquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Noem alle Nederlandse spelers die voor Atletico Madrid hebben gespeeld
(het zijn er 4 waarvan 1 iemand ook nog een andere nationaliteit bezit)
Die kloppenquote:
Jimmy Floydquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kloppen
dan missen we er nog 1.
Dat is een speler zonder eredivisie ervaring, maar wel met interlands achter zijn naam.
Ik weet dat van 't Schip en Hargreaves in Canada geboren zijn. Dus ik gok de andere 2 ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:12 schreef -XOR- het volgende:
Wat hebben Bryan Cristante, John van 't Schip, Owen Hargreaves en Fikayo Tomori met elkaar gemeen?
Correct, was eigenlijk te makkelijk met Van 't Schip ertussen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat van 't Schip en Hargreaves in Canada geboren zijn. Dus ik gok de andere 2 ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |