Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je je pand aan zo'n iemand verhuurt is het ook wel een beetje je eigen schuld natuurlijkBeetje background check en alles wat je normaal voorafgaand aan een verhuring doet zou heel duidelijk moeten maken dat je zo'n vent niet in je pand wil hebben.
Die 2400 euro zal de oplichter uiteraard gewoon betalen, pas daarna probeert hij zoveel mogelijk geld uit het huis te trekken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar die verhuurders zijn ook niet heel snugger dan hoor. 1200 ofzo vroegen ze voor zo'n pand als dit? Dan vraag je gewoon zeker 2400 euro borg, voor je de sleutel overhandigd. Juist om dit soort idiote situaties te voorkomen.
Iemand die voor minimaal ¤1,8 miljoen mensen heeft oplicht zou gelijk van straat gehaald moeten worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:43 schreef matthijst het volgende:
Die foto aan het eind, dat die kneus een pruik op heeft en vrolijk verder gaat met oplichten.
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.
Loonstroken en informatie over een werkgever zijn gemakkelijk na te maken. Daarbij kun je als normale burger vrij weinig controleren, omdat een werkgever zich ook aan de privacywetgeving moet houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eensSpreekt voor zich dat dat oplichtertje daar nooit doorheen zou komen. En los daarvan zou ik nooit zo'n nette, gemeubileerde woning verhuren aan een alleenstaand jochie van begin 20.
quote:Mariska K. met 101 cocaïne bolletjes aangehouden op JAP-luchthaven
De politie heeft afgelopen nacht omstreeks 04.00 uur een 50-jarige vrouw met 101 cocaïne bolletjes in haar bagage aangehouden op de Johan Adolf Pengel luchthaven in Suriname.
De reiziger viel tijdens visitatie door de mand toen zij op het punt stond om naar St. Maarten te vertrekken. Het totale gewicht van de bolletjes bedraagt 1.140 gram.
De verdachte M.K. werd ermee geconfronteerd en verklaarde dat de bolletjes medicijnen waren.
Gezien de hoeveelheid van de verboden substantie is de verdachte overgedragen aan de Narcotica Brigade.
De redactie van Waterkant.Net verneemt uit betrouwbare bron, dat het zou gaan om Mariska K. die onlangs uitgebreid te zien was in het Nederlands TV-programma van Kees van der Spek.
Het onderzoek duurt voort.
"medicijnen"quote:Op maandag 11 november 2024 14:42 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.waterkant.net(...)n-op-jap-luchthaven/
[..]
Ze moet wel goed in bed zijn als ze zoveel mannen heeft en ze allemaal zo simpel geld weet af te troggelenquote:Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Philipina op een datingapp die hij ook echt ontmoet, blijkt het alsnog een oplichter te zijn![]()
Ze heeft een slim verdienmodel, relaties aangaan met westerse mannen, er ook seks mee hebben, en als de mannen hoteldebotel zijn, flink leegtrekken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze moet wel goed in bed zijn als ze zoveel mannen heeft en ze allemaal zo simpel geld weet af te troggelen
Ik vraag me af hoeveel we er nou mee opgeschoten zijn. De slachtoffers kunnen nog steeds fluiten naar hun geld. En hoewel de praktijken van deze vrouw geopenbaard zijn, kan zo'n vrouw makkelijk onder een andere naam en in een ander land verder gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:44 schreef Clemanyana het volgende:
Kees heeft zelf niet erg veel gedaan deze aflevering eh? Die man heeft alle onderzoek zelf gedaan en aangeleverd...
Dat ook. En moet zeggen dat ik dat al vaker gedacht heb dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel we er nou mee opgeschoten zijn. De slachtoffers kunnen nog steeds fluiten naar hun geld. En hoewel de praktijken van deze vrouw geopenbaard zijn, kan zo'n vrouw makkelijk onder een andere naam en in een ander land verder gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |