abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215406170
Ik kijk het terug, wel mooi hoe Kees superrelaxed met die eerste oplichter gewoon in gesprek gaat :D
pi_215406383
Dat laatste item was toch echt wel weer een klassiekertje _O_
Spannend en lekker brutaal, ondanks dat het uiteindelijk niets gaat opleveren. Behalve dan mooie tv voor ons ^O^

Alleen zonder dikke Danny is het wel steeds lastiger om iemand te volgen ;(
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:43:20 #203
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215406983
Die foto aan het eind, dat die kneus een pruik op heeft en vrolijk verder gaat met oplichten.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215412923
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je je pand aan zo'n iemand verhuurt is het ook wel een beetje je eigen schuld natuurlijk :') Beetje background check en alles wat je normaal voorafgaand aan een verhuring doet zou heel duidelijk moeten maken dat je zo'n vent niet in je pand wil hebben.
Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar die verhuurders zijn ook niet heel snugger dan hoor. 1200 ofzo vroegen ze voor zo'n pand als dit? Dan vraag je gewoon zeker 2400 euro borg, voor je de sleutel overhandigd. Juist om dit soort idiote situaties te voorkomen.
Die 2400 euro zal de oplichter uiteraard gewoon betalen, pas daarna probeert hij zoveel mogelijk geld uit het huis te trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 29-10-2024 20:59:38 ]
pi_215413228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 07:43 schreef matthijst het volgende:
Die foto aan het eind, dat die kneus een pruik op heeft en vrolijk verder gaat met oplichten.
Iemand die voor minimaal ¤1,8 miljoen mensen heeft oplicht zou gelijk van straat gehaald moeten worden.

Helaas lijkt de politie niet erg geïnteresseerd in dit soort oplichtingszaken, dan hebben ze het opeens over een civiel conflict.

En dan weet zo'n oplichter ook nog slim in verschillende landen onder verschillende namen te verblijven.
pi_215413862
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eens :') Spreekt voor zich dat dat oplichtertje daar nooit doorheen zou komen. En los daarvan zou ik nooit zo'n nette, gemeubileerde woning verhuren aan een alleenstaand jochie van begin 20.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_215413921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eens :') Spreekt voor zich dat dat oplichtertje daar nooit doorheen zou komen. En los daarvan zou ik nooit zo'n nette, gemeubileerde woning verhuren aan een alleenstaand jochie van begin 20.
Loonstroken en informatie over een werkgever zijn gemakkelijk na te maken. Daarbij kun je als normale burger vrij weinig controleren, omdat een werkgever zich ook aan de privacywetgeving moet houden.

En ja, dat jochie was een beetje te jong voor dit huis. Maar je weet niet wat hij nog meer had gehuurd, waarschijnlijk appartementen die wat minder mooi waren dan dit lokaas.
pi_215477420
Cheese of the Bacon *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215477552
Terug in Suriname *O*
  maandag 4 november 2024 @ 21:22:00 #210
28167 matthijst
pi_215477983
Beetje saai tot nu toe, hopelijk mooie confrontatie.
pi_215479370
Echt verdekt opstellen met een auto lukt ze niet heh

Pontificaal naast de woning parkeren en naar binnen gluren :D
pi_215550129
https://www.waterkant.net(...)n-op-jap-luchthaven/

quote:
Mariska K. met 101 cocaïne bolletjes aangehouden op JAP-luchthaven

De politie heeft afgelopen nacht omstreeks 04.00 uur een 50-jarige vrouw met 101 cocaïne bolletjes in haar bagage aangehouden op de Johan Adolf Pengel luchthaven in Suriname.

De reiziger viel tijdens visitatie door de mand toen zij op het punt stond om naar St. Maarten te vertrekken. Het totale gewicht van de bolletjes bedraagt 1.140 gram.

De verdachte M.K. werd ermee geconfronteerd en verklaarde dat de bolletjes medicijnen waren.

Gezien de hoeveelheid van de verboden substantie is de verdachte overgedragen aan de Narcotica Brigade.

De redactie van Waterkant.Net verneemt uit betrouwbare bron, dat het zou gaan om Mariska K. die onlangs uitgebreid te zien was in het Nederlands TV-programma van Kees van der Spek.

Het onderzoek duurt voort.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_215550297
quote:
"medicijnen"

Wat een slechte smoes _O-
pi_215552983
Gaan we weer. ^O^
pi_215553006
Philipina op een datingapp die hij ook echt ontmoet, blijkt het alsnog een oplichter te zijn _O- ;(
pi_215553247
Waar is je zelfrespect als je je zo laat aanspreken door iemand? :')
  maandag 11 november 2024 @ 22:16:54 #217
28167 matthijst
pi_215554224
Wat een debiel joh, dat ie zo tegen zich laat praten 😂
pi_215555204
Ben begonnen met een eerste deel terugkijken, morgen de rest.
Klinkt weer als een geweldige zaak :D

Maar wel jammer dat het Engels niet ondertiteld is, het is niet bepaald echt verstaanbaar wat die vrouw zegt. :')
pi_215555342
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Philipina op een datingapp die hij ook echt ontmoet, blijkt het alsnog een oplichter te zijn _O- ;(
Ze moet wel goed in bed zijn als ze zoveel mannen heeft en ze allemaal zo simpel geld weet af te troggelen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215557170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 01:25 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ze moet wel goed in bed zijn als ze zoveel mannen heeft en ze allemaal zo simpel geld weet af te troggelen
Ze heeft een slim verdienmodel, relaties aangaan met westerse mannen, er ook seks mee hebben, en als de mannen hoteldebotel zijn, flink leegtrekken.
pi_215557235
Kees heeft zelf niet erg veel gedaan deze aflevering eh? Die man heeft alle onderzoek zelf gedaan en aangeleverd...
pi_215557277
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:44 schreef Clemanyana het volgende:
Kees heeft zelf niet erg veel gedaan deze aflevering eh? Die man heeft alle onderzoek zelf gedaan en aangeleverd...
Ik vraag me af hoeveel we er nou mee opgeschoten zijn. De slachtoffers kunnen nog steeds fluiten naar hun geld. En hoewel de praktijken van deze vrouw geopenbaard zijn, kan zo'n vrouw makkelijk onder een andere naam en in een ander land verder gaan.
pi_215564041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel we er nou mee opgeschoten zijn. De slachtoffers kunnen nog steeds fluiten naar hun geld. En hoewel de praktijken van deze vrouw geopenbaard zijn, kan zo'n vrouw makkelijk onder een andere naam en in een ander land verder gaan.
Dat ook. En moet zeggen dat ik dat al vaker gedacht heb dit seizoen.
pi_215564592
Sinds die zoon erbij is is het stukken slechter geworden
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215568390
Heeft iemand die confrontatie met die Nederlander in Spanje (Marbella?) met dat dikke Engelse tokkiewijf? Daar heb ik destijds hardop om moeten lachen _O-

En over hierboven, wanneer is er ooit geld teruggestort? Het geeft toch ook genoegdoening om zo'n swindler te ontmaskeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')