Ramptoerist!quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb ook interesse in deze aflevering
Maar die ondernemers gaan niet met hun reet in Spanje zitten en daar de grote jongen uithangen met hun elitaire eetclubjes, maar zorgen ervoor dat ze in contact blijven met hun schuldeisers zodat er een passende oplossing voor iedereen kan komen.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:48 schreef maan_man het volgende:
Iedereen roept maar dat die man een oplichter is. Waarom? Omdat Kees het zegt. Dagelijks zijn er ondernemers die hun rekening niet kunnen betalen. Van eenmanszaken tot grote bedrijven, van bakkers tot pretparken.
Die mensen hebben ook financierders. Die dan een rechtszaak aanspannen en als ultimum remedium het faillissement van zo'n onderneming aanvragen. Waarom zijn dit niet allemaal oplichters? Omdat Kees het niet zegt.
Een rechter veroordeelde hem tot het terugbetalen van het geld.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:48 schreef maan_man het volgende:
Iedereen roept maar dat die man een oplichter is. Waarom? Omdat Kees het zegt. Dagelijks zijn er ondernemers die hun rekening niet kunnen betalen. Van eenmanszaken tot grote bedrijven, van bakkers tot pretparken.
Die mensen hebben ook financierders. Die dan een rechtszaak aanspannen en als ultimum remedium het faillissement van zo'n onderneming aanvragen. Waarom zijn dit niet allemaal oplichters? Omdat Kees het niet zegt.
Dit was een top aflevering, maar het waren vooral scenes die jaren geleden al uitgezonden waren, toch? Ik had het meeste al gezien in ieder geval. Kon mij alleen die vent niet herinneren die toeristen in het toilet wilde beroven.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:20 schreef NoCigar het volgende:
Is er geen topic voor 'oplichters in de toerisme'? Ik vond het het beste van die oplichters met balletje balletje erg grappig.
Dat zou kunnen, ik heb het iig nooit gezien en zag ergens 2024 staan, vandaar dat ik dacht dat het nieuw was.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit was een top aflevering, maar het waren vooral scenes die jaren geleden al uitgezonden waren, toch? Ik had het meeste al gezien in ieder geval. Kon mij alleen die vent niet herinneren die toeristen in het toilet wilde beroven.
In deze afleveringen was Kees echt enorm sterk. Hij pakt oplichters echt hard aan.
Ja, dat was ook de reden dat ik 'm aanslingerde. Toch merkte ik al snel dat ik dit een paar jaar geleden ook al had gezien, maar het leek of er wel een paar dingen aan waren toegevoegd. Dus was nog steeds erg leuk om (weer) te zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik heb het iig nooit gezien en zag ergens 2024 staan, vandaar dat ik dacht dat het nieuw was.
Nee, omdat dit geregeld is in de wetten waarnaar wij leven. Oplichting ≠ onderneming die failliet gaat.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:48 schreef maan_man het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |