Hologram met jonge Joost en ouders.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Iets zou onmogelijk lijken toch, volgens Gover Meit. Benieuwd wat dat dan is.
Dit is echt zo’n nummer waarbij ik het logisch zou vinden als het de finale haalt, maar het me tegelijkertijd ook niet zou verbazen als het een NQ is.quote:
Voordeel is wel dat het redelijk love it or hate it is. Lijkt er wel op dat de Eesti Laul act grotendeels is gebleven.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is echt zo’n nummer waarbij ik het logisch zou vinden als het de finale haalt, maar het me tegelijkertijd ook niet zou verbazen als het een NQ is.
Dat heb ik met Noorwegenquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is echt zo’n nummer waarbij ik het logisch zou vinden als het de finale haalt, maar het me tegelijkertijd ook niet zou verbazen als het een NQ is.
Hij heeft op Eurovisionworkd gewoon de hele tijd op 3 gestaan. Degene in die tweet let alleen op Betfair.quote:
Eigenlijk na alle acts so far, er gebeurd niet veel bij de bookiesquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft op Eurovisionworkd gewoon de hele tijd op 3 gestaan. Degene in die tweet let alleen op Betfair.
Ja misschien wel ja, de eerste keer dat ik dat nummer hoorde tijdens de nationale finale dacht ik wow, mooi dit. Ondertussen kan ik het bijna niet meer aanhoren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat heb ik met NoorwegenIk vind het wat te depressief klinken ofzo.
Op Eurovisionworld gaan we overigens met een redelijk rap tempo achteruitquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft op Eurovisionworkd gewoon de hele tijd op 3 gestaan. Degene in die tweet let alleen op Betfair.
Dus niet de bookmakers haha maar een bookie..... Ja dan kan ik er ook 1 uitvissen en gaan stoken over stijgers en zakkers...quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel toch nu? Volgens mij zakken wij zo onder Italië en Zwitserland en Kroatië staan er nu beter voor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk na alle acts so far, er gebeurd niet veel bij de bookies
We worden vanavond nog ingehaald door Italië.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
We zullen misschien net onder Italie zakken, maar het zijn geen grote verschuivingen. We gaan niet ineens naar een odd van 50 ofzoquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel toch nu? Volgens mij zakken wij zo onder Italië en Zwitserland en Kroatië staan er nu beter voor.
Oh nee....quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:31 schreef Dave het volgende:
[..]
We worden vanavond nog ingehaald door Italië.
/spuit 64
Ik denk juist niet met de jonge Joost maar iets van een hologram waardoor z'n ouders daar bij hem zijn. Bij de huidige Joost dus, op het podium. Want dat past bij het 'fysiek niet mogelijk' wat Gover zei en de emoties die Gover wilde overbrengen volgens eigen zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:03 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Hologram met jonge Joost en ouders.
Denk zo iets.
Nee, maar alsnog wel jammer dat er niet echt iets te zien was wat de jury aan kan spreken. Andersom was natuurlijk beter geweest.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:31 schreef Momo het volgende:
[..]
We zullen misschien net onder Italie zakken, maar het zijn geen grote verschuivingen. We gaan niet ineens naar een odd van 50 ofzo
Laat ze lekker. Dat wordt anders na de semi.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:30 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Op Eurovisionworld gaan we overigens met een redelijk rap tempo achteruit
Wat zou dat mooi zijn.... Please be true...quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk iets van een hologram waardoor z'n ouders bij hem zijn. Bij de huidige Joost, op het podium. Want dat past bij het 'fysiek niet mogelijk' wat Gover zei en de emoties die Gover wilde overbrengen volgens eigen zeggen.
Betfair is de marktplaats van alle gokkers, waar alle andere bookmakers hun prijzen op baseren. Eigenlijk is het zinloos naar al die andere kolommen te kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:30 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Dus niet de bookmakers haha maar een bookie..... Ja dan kan ik er ook 1 uitvissen en gaan stoken over stijgers en zakkers...![]()
![]()
![]()
Nederland is nu 4e op 8 op Betfair. Dat suggereert dat er nog veel gespeculeerd wordt op wat we nog niet hebben gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:31 schreef Momo het volgende:
[..]
We zullen misschien net onder Italie zakken, maar het zijn geen grote verschuivingen. We gaan niet ineens naar een odd van 50 ofzo
Ja dat denk en hoop ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:03 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Hologram met jonge Joost en ouders.
Denk zo iets.
Je gaat toch volledig stuk als daar dan bij de 2e repetitie “67% complete” staat?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wilde ik net ook posten want oh wat slim! Hij let echt op elk detail.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |