Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:11 schreef Za het volgende:
[..]
Kan er wellicht iemand on topic reageren?
Is dit een goede zaak, met oog op het milieu, kosten besparen en dierenleed?
TS begintquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:11 schreef Za het volgende:
[..]
Kan er wellicht iemand on topic reageren?
Is dit een goede zaak, met oog op het milieu, kosten besparen en dierenleed?
Ik eet het zelf niet, maar wanneer voor tal van producten tot 20% minder vlees nodig is, misschien wel al het verwerkte vlees, scheelt dat enorm.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:27 schreef Za het volgende:
en mensen zijn misschien minder kwijt voor hun aankopen.
Daar moest ik ook aandenken, ik heb het opgezocht, en daarvan is het percentage ook 20%. Ik lees dat het ook zeer eiwitrijk is; 18/100 gram, mogelijk het plasma nog veel hoger.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:36 schreef qajariaq het volgende:
Bloedworst maken kan ook natuurlijk maar daar zitten regels aan waardoor het niet meer een smakelijk product is. Als AH zich aan alle regels houdt en op de hamburger(verpakking) vermeld dat er bloedeiwit is toegevoegd zie ik het bezwaar niet.
Dat zijn die slierten gehakt die er uit zien als wormpjes. Die heb je in zowat elke supermarkt. Is inderdaad vreselijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:19 schreef FvanS het volgende:
Gister al lag hier het halve schap met 300gram verpakkingen vol met kortingsstickers, die waren kennelijk al vernieuwd, en zou vandaag over datum gaan. Lijkt nog niet zo'n succes dus.
Gehakt van de AH was sowieso al niet te vreten, veel te grof gemalen waardoor je het maar in weinig gerechten echt kan toepassen.
Bron?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:59 schreef Lichtloper het volgende:
Ze spuiten het nu vol met water, gaan ze daar mee stoppen dan?
Bron is de plas water in mijn koekenpan, een paar minuten nadat ik er wat gehakt in gegooid heb.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |