2 mil kun je heel veel packs bouwen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:55 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb nu 2 miljoen coins en echt geen flauw idee wat ik er mee moet. Team is best aardig, maar als ik een serieuze upgrade wil, dan moet ik aan de spelers van >3 miljoen per stuk.
Heeft dat klagen toch nog zin gehad al die jarenquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Foden uit de guaranteed PL SBC. Hele goede pull natuurlijk, kijken of Socrates op de bank gaat voor hem of dat ik Socrates als b2b oid kan gaan gebruiken. SBC van ruim een miljoen coins op de bank zetten is ook zo zonde
Aldus de man met 67 TOTS pullsquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft dat klagen toch nog zin gehad al die jaren
100 picks zijn amateur nummers heb er wel al 500 gebouwdquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aldus de man met 67 TOTS pulls![]()
Denk dat ik qua packluck behoorlijk achterloop, packweight valt me echt zwaar tegen. Heb nog altijd geen Gabriel, White of Macallister bijv. 200+packs en 100+ picks verder. Wel 10x Banza inmiddels.
Waar haal je zoveel gouden spelers vandaan? Elke 89 speler geeft je als nog maar 6 picks, dan moet je wel echt veel geluk hebben dat je uit die 51x of 27x packs ook hoge ratings haalt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
100 picks zijn amateur nummers heb er wel al 500 gebouwd
Hoge dupes 92+ gaan in speler sbc. Alles eronder in 89+ exchanges. Heb nu nog 43 51 speler packs staan en in totaal 116 exchange packs. Bouw ik weer PP van en die gooi ik dan weer in exchange. Je kan blijven gaan als je wil en je verstand op 0 kan zetten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waar haal je zoveel gouden spelers vandaan? Elke 89 speler geeft je als nog maar 6 picks, dan moet je wel echt veel geluk hebben dat je uit die 51x of 27x packs ook hoge ratings haalt.
Ja als je echt alle 85+ kaarten in exchanges gooit kun je door blijven gaan inderdaad. Probleem is echter wel dat je in die 51x packs ook vaak een 84 als hoogste hebt, dan moet je in de picks wel mazzel hebben dat je er weer een 89 oid uit trekt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoge dupes 92+ gaan in speler sbc. Alles eronder in 89+ exchanges. Heb nu nog 43 51 speler packs staan en in totaal 116 exchange packs. Bouw ik weer PP van en die gooi ik dan weer in exchange. Je kan blijven gaan als je wil en je verstand op 0 kan zetten.
84 kunnen in totw picks om die 84x7 te bouwen. En bij die 84x7 zit vast weer een aantal hoge gouden dupes. Doe bijna geen speler sbc's want ze zijn het niet echt waard imo.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja als je echt alle 85+ kaarten in exchanges gooit kun je door blijven gaan inderdaad. Probleem is echter wel dat je in die 51x packs ook vaak een 84 als hoogste hebt, dan moet je in de picks wel mazzel hebben dat je er weer een 89 oid uit trekt.
Ik zit ook al een dag of 3 rond de 60 packs, maar buiten die Foden uit de guaranteed heb ik echt niets van enige waarde weten te packen
Maak nu wel gebruik van paletools. Gaat het een stuk sneller en makkelijker. Weet niet of het een ban gaat opleveren als third party app, maar het is al een tijdje uit.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoge dupes 92+ gaan in speler sbc. Alles eronder in 89+ exchanges. Heb nu nog 43 51 speler packs staan en in totaal 116 exchange packs. Bouw ik weer PP van en die gooi ik dan weer in exchange. Je kan blijven gaan als je wil en je verstand op 0 kan zetten.
Precies. Een beter balans zou fijn zijn, mja heb ook meerdere jaren geklaagd dat Gullit onbetaalbaar was. Dus ik zie wel in dat EA het nooit goed kan doen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou het probleem zit hem vooral erin dat toty sawa eigenlijk beter is dan nu een Odegaard bijvoorbeeld. De piek ligt al zo vroeg zo hoog dat het weinig verschil meer maakt.
Maar daar zit wel een beetje het probleem natuurlijk, EA stuurt de speler ongeveer naar de store toe met de slechte packweight. Meerdere mensen hier hebben honderden packs en picks open gemaakt en geen speler gepacked die hun team beter maakt. Echter als je naar de store gaat? Hey, hier heb je een pack van 40 euro, maar je krijgt wel 2x 92+ PL TOTS erbij. Veel mensen (en zeker ook kinderen) zullen dan toch het idee krijgen om toch maar dat pakket te kopen in de hoop dat er als er 2x gegarandeerd in zit dat het iets goed is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Precies. Een beter balans zou fijn zijn, mja heb ook meerdere jaren geklaagd dat Gullit onbetaalbaar was. Dus ik zie wel in dat EA het nooit goed kan doen.
Echter als ik moet kiezen, less is more. Als het aan mij zou liggen dan zouden ze stoppen met die promo's en enkel die Showdown sbc's doen. Aangezien dat net als TOTW relevantie heeft tot echt voetbal.
Mja, dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren. Dat weet ik ook wel want dit levert bakken met geld op. Al moet ik ook wel weer zeggen dat je wel meer value voor money krijgt.
Stel je wilt nu ¤100 uitgeven (niet dat ik dat nu zou willen, maar stel een nieuwkomer). Dan kan je een paar goede packs kopen en je hebt meteen een heel goed team. Terwijl je vroeger alleen maar premium gold packs kon kopen en met een beetje geluk 50k of 100k, maar daarmee had je amper genoeg voor 1 leuke speler
Zou me ook niks verbazen als die transfermarkt überhaupt wordt vervangen. Ik bedoel, iedereen speelt bijna alleen maar untradables.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar daar zit wel een beetje het probleem natuurlijk, EA stuurt de speler ongeveer naar de store toe met de slechte packweight. Meerdere mensen hier hebben honderden packs en picks open gemaakt en geen speler gepacked die hun team beter maakt. Echter als je naar de store gaat? Hey, hier heb je een pack van 40 euro, maar je krijgt wel 2x 92+ PL TOTS erbij. Veel mensen (en zeker ook kinderen) zullen dan toch het idee krijgen om toch maar dat pakket te kopen in de hoop dat er als er 2x gegarandeerd in zit dat het iets goed is.
Ik heb geen problemen met games als Fortnite of CS, waar in-game aankopen puur cosmetisch zijn. Maar EA is heel manipulatief bezig imo, al jaren en dat zal niet veranderen tot er een wetgeving komt die dit gaat verbieden. Je ziet echter wel dat het met het jaar erger aan het worden is met de store, nog even snel cashen.
Grote kans ja, spelers die je niet packt als untradeable zijn vaak toch veel te duur om van de transfermarkt te kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen als die transfermarkt überhaupt wordt vervangen. Ik bedoel, iedereen speelt bijna alleen maar untradables.
Ik kan 3 opstellingen maken van goede untradables spelers en ik ben doorgaans vrij rigoreus met het sbc'en van spelers...
Die markt heeft tegenwoordig amper nog zin
Kijk dan ook even op X de volgende keerquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:12 schreef Kiid het volgende:
Lol, ik koop Matthäus en blijkbaar komt er een sbc want 2 uur later is die 400k gezakt.
Schijtziek word je ervan
Ben daar teveel een boomer voor vrees ikquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk dan ook even op X de volgende keer
Nice, ik krijg meestal Brais Mendez of Guido Rodriguez.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:31 schreef Dopekoe het volgende:
Die 81+ pp betalen zich best uit...
25 gedaan en Dest, Malen, Schuller en Tah eruit gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |