quote:Wauw, dies echt origineel, lijkt me gaaf om dat te spelen met lamme musketten en zwaarden
Op woensdag 25 juni 2003 10:48 schreef Disorder het volgende:
Battlefield: Pirates is de zoveelste mod die in een korte tijd uitkomt. Uiteraard neem je het als Piraat op in een groot schip tegen de vijand. Gegarandeerd veel plezier met zwaarden, kanonnen en ouderwetse pistolen. Dit is de eerste speelbare versie, dus waarschijnlijk zitten er nog wat bugs in.
quote:Via start mischien??
Op woensdag 25 juni 2003 13:35 schreef Disorder het volgende:
Op de één of andere manier komt die Pirates mod bij mij niet in de custom game list te staan. Kan ik 'm toevoegen of de mod ergens manual opstarten?
quote:Ik kan nergens servers vinden voor deze game. Niemand heeft interesse blijkbaar. Toch jammer, want er zit een atoombom in het spel
Op dinsdag 24 juni 2003 23:23 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Action Battlefield Beta 1.0 releasedhttp://www.flappro.com/actionbf/
quote:wel je moet zoeken naar: "ABF" of naar "Action" daar vind je zeker een server. Anders ff updaten de server list en dan w8en tot je alle servers binnen hebt gehaald.
Op woensdag 25 juni 2003 18:41 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik kan nergens servers vinden voor deze game. Niemand heeft interesse blijkbaar. Toch jammer, want er zit een atoombom in het spel
quote:nee bij mij doed ie het perfect!
Op vrijdag 27 juni 2003 11:38 schreef gieling.com het volgende:
omdat het gewoon nog de alpha versie is, en omdat wij een europees spel hebben
quote:ik ook niet, helaas pindakaas
Op vrijdag 27 juni 2003 13:13 schreef gieling.com het volgende:
dan zou ik het niet weten Chen;)
Volgens mij heb ik een CD verloren: even een check: heeft Battlfield 2 of 3 cd's?
quote:2...
Op zondag 6 juli 2003 14:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Sjit....Volgens mij heb ik een CD verloren: even een check: heeft Battlfield 2 of 3 cd's?
quote:Phew
Op zondag 6 juli 2003 14:24 schreef Longlegg het volgende:[..]
2...
quote:even een search en je had info over Battlefield: desert combat en meer gevonden
Op dinsdag 8 juli 2003 10:39 schreef Caipirinhia het volgende:
Ik wil er niet gelijk een topic voor openen, dus dan maar even hier.
Zijn er ook Mods voor BF1942? en hoe werkt dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |