en weer verder...
edit // linkje van [FOK]BF-Clan [FOK] clan bf1942
[Dit bericht is gewijzigd door StefanFM op 17-02-2003 10:42]
klopt het dat road to rome veel trager draait dan het origineel?
of had ik gewoon teveel achtergrond applicaties draaien?
quote:geen idee, maar t lijkt me niet... zelfde engine enzow...
Op maandag 17 februari 2003 09:38 schreef twiFight het volgende:
ohja
vorige deel niet gelezen hoor maar..
klopt het dat road to rome veel trager draait dan het origineel?
of had ik gewoon teveel achtergrond applicaties draaien?
had je niet een te drukke server ofzo dat je fps ging laggen?
quote:Nope,...geen problemen mee gehad. De levels zijn wel wat mooier en strakker maar de engine is hetzelfde. BF is een zwaar spel,..ik zou niet andere applicaties laten draaien als ik jou was.
Op maandag 17 februari 2003 09:38 schreef twiFight het volgende:
ohja
vorige deel niet gelezen hoor maar..
klopt het dat road to rome veel trager draait dan het origineel?
of had ik gewoon teveel achtergrond applicaties draaien?
quote:Zoals eerder genoemde reply (zou te snel naar 2.0 toe schieten) en ook omdat die 1.3 patch te slordig is afgeleverd. Die fixes zijn voornamelijk om de slordigheden die bij het maken van 1.3 zijn achtergelaten weer recht te breien.
Op maandag 17 februari 2003 08:57 schreef Chocobo het volgende:
kan iemand me nou eens uitleggen waarom dit niet patch 1.4 wordt? Waarom is dit nu weer 1.31 ?![]()
Weet iemand wat die groen/geel/rode stipjes betekenen in de multiplayer scherm links bij de serverlijst? Staan naast de symbolen voor passworded game, Road To Rome (vlaggetje) etc.
quote:Ik denk de kwaliteit van de server of zoiets,..... Ik heb soms LAG namelijk op rode server die wel een goede ping hebben.
Op maandag 17 februari 2003 20:11 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Zoals eerder genoemde reply (zou te snel naar 2.0 toe schieten) en ook omdat die 1.3 patch te slordig is afgeleverd. Die fixes zijn voornamelijk om de slordigheden die bij het maken van 1.3 zijn achtergelaten weer recht te breien.
Ik hoop ook dat ze die rare soundproblemen die opeens met 1.3 zijn gekomen ook gaan fixen.Weet iemand wat die groen/geel/rode stipjes betekenen in de multiplayer scherm links bij de serverlijst? Staan naast de symbolen voor passworded game, Road To Rome (vlaggetje) etc.
Verder of die soundproblemen. Dat heb ik ook ineens als ik in jeeps of tanks rijd. Het geluid kraakt dan wat soms,.......vreemd !
quote:Het kan ook aan je verbinding liggen...
Op maandag 17 februari 2003 20:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik denk de kwaliteit van de server of zoiets,..... Ik heb soms LAG namelijk op rode server die wel een goede ping hebben.
Verder of die soundproblemen. Dat heb ik ook ineens als ik in jeeps of tanks rijd. Het geluid kraakt dan wat soms,.......vreemd !
quote:Kan maar gelukkig heb ik het niet vaak.
Op maandag 17 februari 2003 21:16 schreef MindScape het volgende:[..]
Het kan ook aan je verbinding liggen...
admin.soldierffratio 0 (geen damage als je op teammates schiet)
admin.soldierffratioonsplash 0 (geen damage als je met nades of expacks loopt te knallen bij teammates)
admin.vehicleffratio 0 (hetzelfde, maar dan met voertuigen)
admin.vehicleffratioonsplash 0 (idem)
dan heb je geen damage bij teammates, ennnnnn ook niet bij jezelf
dus : 9 expacks op de grond, en vliegen maar
Nu heb ik alleen een vraagje....
Ik heb al gevlogen in vliegtuigen.... gereden in tanks, buggy's enz... en gevaren in van alles en nog wat... maar:
heeft er al iemand een onderzeeer gevonden??????
Ik niet namelijk.....
En dan nog een tip voor iedereen die dit ook een gaaf spel vind...
Download de Desert Combat Mod...
quote:Heb hem zelf ook nog niet gevonden.
Op maandag 3 maart 2003 09:47 schreef Roellie80 het volgende:Battlefield
Geweldig spel!Nu heb ik alleen een vraagje....
Ik heb al gevlogen in vliegtuigen.... gereden in tanks, buggy's enz... en gevaren in van alles en nog wat... maar:heeft er al iemand een onderzeeer gevonden??????
Ik niet namelijk.....En dan nog een tip voor iedereen die dit ook een gaaf spel vind...
Download de Desert Combat Mod...
quote:Batlle of Midway Iwo Jima volgens mij ook en Guadalcanal
Op maandag 3 maart 2003 11:47 schreef Roellie80 het volgende:Niemand weet waar de onderzeeer zit????????????
quote:Yep. Als je de spawn map bekijkt zie je bij een schip altijd 2 spwanpoints. De sub herken je doordat ie maar 1 spawnpoint heeft.
Op maandag 3 maart 2003 11:48 schreef StefanFM het volgende:[..]
Batlle of Midway Iwo Jima volgens mij ook en Guadalcanal
- Full 3D Environment
- Real Time Rendering
- Easy to use Graphical User Interface
- MOD Support
- Create New Levels From Scratch
- Load Existing Levels
- Automatic Internal RFA Archiving
- Heightmap Importing/Exporting
- Multiple Preset Camera Views
- Terrain Mapper(Multiple Functions, see website for details)
- Random Terrain Generator
- Lighting Editor
- Shadow Editor
- Fog Settings Editor
- Water Settings Editor
- Team Settings
- Configurable Default Settings
- Material Mapper(Multiply Functions, see website for details)
- Intuitive Tree View for all Level Properties and Objects
- Drag and Drop Object Creation
- Object Mapper(Multiple Functions, see website for details)
Source: Gamers.nl
quote:Heb er al wel eens mee rondgevaren, wel grappig, niet echt boeiend ofzo.
Op maandag 3 maart 2003 11:48 schreef StefanFM het volgende:[..]
Batlle of Midway Iwo Jima volgens mij ook en Guadalcanal
Stil topic hier, van toch een geweldige game,
Welke mods spelen jullie?
IK speel aleen Desert combat,
Iemand nog mooi mods?
quote:
There will be seven new weapons including one-shot kill knives. Other weapons include the Bren light machine gun, Remington Auto 5 shotgun and the Mauser K98 grenade rifle. Players can put these weapons to use in eight fresh World War II combat campaigns including Peenemuende, a V2 research facility, and The Eagle's Nest, Hitler's hideaway. All new battlefields offer unique settings ranging from nightfall during the summer in Prague to a winter battle in Norway.
quote:TBA
Op vrijdag 4 april 2003 19:24 schreef Ajax_master het volgende:
Wanneer komt ie uit?
Nog niet bekend dus.
Bron: http://www.eagames.com/official/battlefield1942/editorial/secretweapons.jsp
"Battle Field 1942 Secret Weapons of WWII, scheduled for release in fall 2003"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |