Mwa de baas betaald en vond het verder prima.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:54 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Op het werk zou ik dat bestellen zien als status symbool. Opschepperij dus.
Ah ja, die drang naar 100% efficiënt gebruik van je vrije tijd, wie wil dat nu niet? Je zet ook Lean trajecten op over wat je doet met je vrije tijd? Wat doe je dan eigenlijk op Fok?quote:Op maandag 29 april 2024 18:11 schreef Triggershott het volgende:
Oneens. Soms kun je gewoon je tijd beter besteden dan naar de supermarkt te waggelen.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:20 schreef Flitskikker het volgende:
Ik gebruik Flink weleens, hopen dat zij blijven.
Ideaal als ik brak ben, ziek ben of als de supermarkt al dicht is, toch snel alledaagse boodschappen in huis i.p.v. alleen fastfood.
Albert Heijn bezorgt pas vanaf 50(!) euro. Alles wordt dan wel steeds duurder, maar alsnog kom ik in m'n eentje nooit aan dat bedrag.
Het gaat voor mij niet om de gekdoenerij maar de vervuiling van flitsbezogers en maaltijdbezorgers op fietspaden. Het doorlopende fietspad hier richting het centrum is een soort supersnelweg geworden voor dat soort diensten.quote:Op maandag 29 april 2024 23:24 schreef Lichtloper het volgende:
Gebruik het zelf nooit, maar de spruitjeslucht die opstijgt uit dit topic is weer niet te harden.Och och och! Mensen kunnen niet eens meer even zelf naar de supermarkt lopen. Wat vind jij ervan Henk? Kan toch niet! Hoop dat het snel verdwijnt, al die gekdoenerij
Ook heel vaak gebruik van gemaakt. Daar zitten soms echt pareltjes tussen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef stavromulabeta het volgende:
Jammer. Ze hadden wel goede too good to go's. Dat is dan ook gelijk het enige gebruik dat ik er van maakte.
Precies. Gewoon met je luie hol naar de supermarkt. Al die flitsbezorgers hadden nut in Corona-tijd toen je niet besmet naar de supermarkt kon, maar hebben nu geen functie meer.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:24 schreef alopio het volgende:
Tja dit werkt natuurlijk in landen waar je minimaal een half uur in de auto zit om bij de dichtstbijzijnde supermarkt te komen, maar hier in Nederland zit in elk dorp wel een of meerdere supermarkten op 5 minuten rijden. En dan heb je in de meeste steden ook nog eens de buurt turkse supermarkt waar je op een paar minuten lopen ook gewoon om half 10 savond je zak chips of blik bier kan kopen. Leuk hoor dat je om 00:00 kan bestellen maar daar is de NL markt echt te klein voor.
Ooit een YouTuber gezien die het had over de gym of life en sindsdien ben ik de kleine fietstochtjes meer gaan waarderen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:16 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, op mn werk werden wel eens sixpackjes en zakken chips besteld op vrijdag middag. Terwijl ik met mij ouderwetse gedachte dan denk, loop of rij even 5 minuten naar de supermarkt voor het zelfde bier maar dan 2x goedkoper.
Generatie dingetje denk ik dan
Ik zie bij de snackbar op zaterdag ook wel eens hele kolonies Thuisbezorgd-jassen zitten. Dan denk ik wel: als je zelfs al te lui bent om even een frietje met frikandel te gaan halen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies. Gewoon met je luie hol naar de supermarkt. Al die flitsbezorgers hadden nut in Corona-tijd toen je niet besmet naar de supermarkt kon, maar hebben nu geen functie meer.
Helemaal mee eens. Vlijtige hardwerkende mannen fietsen naar de snackbar, bestellen daar hun frietje met frikandel, wachten een kwartier op zo’n plastic stoel tot hun bestelling klaar is en fietsen dan weer naar huis. Zoals het hoort!quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie bij de snackbar op zaterdag ook wel eens hele kolonies Thuisbezorgd-jassen zitten. Dan denk ik wel: als je zelfs al te lui bent om even een frietje met frikandel te gaan halen.
Hier zijn de supermarkten in de regel tot 10 uur openquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:24 schreef alopio het volgende:
Tja dit werkt natuurlijk in landen waar je minimaal een half uur in de auto zit om bij de dichtstbijzijnde supermarkt te komen, maar hier in Nederland zit in elk dorp wel een of meerdere supermarkten op 5 minuten rijden. En dan heb je in de meeste steden ook nog eens de buurt turkse supermarkt waar je op een paar minuten lopen ook gewoon om half 10 savond je zak chips of blik bier kan kopen. Leuk hoor dat je om 00:00 kan bestellen maar daar is de NL markt echt te klein voor.
Waren het maar alleen maaltijdbezorgers. Tegenwoordig zitten kinderen van 10 al op fatbikes, eentje achterop nog en maar scheuren over de fietspaden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat voor mij niet om de gekdoenerij maar de vervuiling van flitsbezogers en maaltijdbezorgers op fietspaden. Het doorlopende fietspad hier richting het centrum is een soort supersnelweg geworden voor dat soort diensten.
Ze racen alles en iedereen op hoge snelheid voorbij met hun e-bikes en scooters.
Kleine kinderen en hoogbejaarden worden daarbij niet ontzien.
Ook dat nog eens ja. Gros is ook nog eens opgevoerd . Wat mij betreft rotten al dat soort racers lekker op naar de rijbaan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waren het maar alleen maaltijdbezorgers. Tegenwoordig zitten kinderen van 10 al op fatbikes, eentje achterop nog en maar scheuren over de fietspaden.
Dat is een breder probleem, typisch VVD om op zich best positieve ontwikkelingen volledig uit de klauw the laten lopen en dat te verneitigen waar het op gebouwd is. Ik zelf ben echt niet de grootste regelneuker die er is maar als ze notabene op de stoep voor mij in de remmen moeten dan leert hun blik mij dat ze anders gewend zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat voor mij niet om de gekdoenerij maar de vervuiling van flitsbezogers en maaltijdbezorgers op fietspaden. Het doorlopende fietspad hier richting het centrum is een soort supersnelweg geworden voor dat soort diensten.
Ze racen alles en iedereen op hoge snelheid voorbij met hun e-bikes en scooters.
Kleine kinderen en hoogbejaarden worden daarbij niet ontzien.
Misschien is het op andere plekken minder, maar hier is het echt een plaag aan het worden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dat nog eens ja. Gros is ook nog eens opgevoerd . Wat mij betreft rotten al dat soort racers lekker op naar de rijbaan.
Ik woon in Portugal, hier zijn de supermarkten van 8:00 tot 21:00 open.quote:Op maandag 29 april 2024 17:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je vergeet dat alles maar tot max tot 10 uur open is. In tegenstelling tot veel andere landen waar winkels tot laat open zijn (zoals het zuiden van Europa) of 7/11 etc enzo 24 uur per dag open zijn zoals in de VS of azie.
Dus denk dat er zeker een markt voor blijft, vooral savonds.
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies. Gewoon met je luie hol naar de supermarkt. Al die flitsbezorgers hadden nut in Corona-tijd toen je niet besmet naar de supermarkt kon, maar hebben nu geen functie meer.
Ik woon in Spanje en ik heb meerdere 24 uurs supermarkten op loopafstand liggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik woon in Portugal, hier zijn de supermarkten van 8:00 tot 21:00 open.
Dichtstbijzijnde supermarkt is ongeveer 1.5 uur lopenquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:35 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Ik woon in Spanje en ik heb meerdere 24 uurs supermarkten op loopafstand liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |