Ze gooit ze wel heel erg in de aanbieding. Moet ze lekker zelf weten maar ik vind niet dat ze het nodig heeft ofzo.quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 15:26 schreef Funhouse het volgende:
Die bandleden op de kubussen bij Tsjechië vind ik oprecht leuk gevonden, kan het toch een beetje als een rock optreden voelen ondanks de 4 dansers
Eigenlijk had Slovenië vrijwel hetzelfde met maar een klein beetje stof voor de tepel. Ze kunnen het allebei hebben maar het is een keuze iddquote:Op maandag 29 april 2024 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gooit ze wel heel erg in de aanbieding. Moet ze lekker zelf weten maar ik vind niet dat ze het nodig heeft ofzo.
[ afbeelding ]
Ja, ik had net hetzelfde bij die foto van Saba... Maar misschien is het net een radio 2 deuntje voor een bepaalde groep.quote:Op maandag 29 april 2024 15:44 schreef Niels93 het volgende:
Elk jaar 'vergeet' je wel een land. Dit jaar vergeet ik elke keer dat Denemarken meedoet... zegt genoeg over wat ik van het nummer vind haha
Dit gaat er goed uit zien, de vraag is of het ook goed gaat klinken.quote:Op maandag 29 april 2024 15:44 schreef Funhouse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:It’s very similar to the staging we saw at Denmark’s national final, Melodi Grand Prix, just on a bigger and more epic Malmö scale. Saba is wearing a white pant suit - if it's not the same she wore at MGP, it's very similar. The pockets are filled with sand, and she scatters it as part of really beautiful armography routine that mirrors a projected version of Saba on the LED wall behind her. Really simple, but all the more impactful for it. Pyro update and photo coming soon!
Zelfde sfeer als in de videoclip. Dit pakje staat haar beter dan al haar preparty outfitjes.quote:Op maandag 29 april 2024 15:44 schreef Funhouse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een donkere reeks zo inderdaadquote:Op maandag 29 april 2024 16:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Veel donkere stagings so far!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |