Ze gooit ze wel heel erg in de aanbieding. Moet ze lekker zelf weten maar ik vind niet dat ze het nodig heeft ofzo.quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 15:26 schreef Funhouse het volgende:
Die bandleden op de kubussen bij Tsjechië vind ik oprecht leuk gevonden, kan het toch een beetje als een rock optreden voelen ondanks de 4 dansers
Eigenlijk had Slovenië vrijwel hetzelfde met maar een klein beetje stof voor de tepel. Ze kunnen het allebei hebben maar het is een keuze iddquote:Op maandag 29 april 2024 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gooit ze wel heel erg in de aanbieding. Moet ze lekker zelf weten maar ik vind niet dat ze het nodig heeft ofzo.
[ afbeelding ]
Ja, ik had net hetzelfde bij die foto van Saba... Maar misschien is het net een radio 2 deuntje voor een bepaalde groep.quote:Op maandag 29 april 2024 15:44 schreef Niels93 het volgende:
Elk jaar 'vergeet' je wel een land. Dit jaar vergeet ik elke keer dat Denemarken meedoet... zegt genoeg over wat ik van het nummer vind haha
Dit gaat er goed uit zien, de vraag is of het ook goed gaat klinken.quote:Op maandag 29 april 2024 15:44 schreef Funhouse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:It’s very similar to the staging we saw at Denmark’s national final, Melodi Grand Prix, just on a bigger and more epic Malmö scale. Saba is wearing a white pant suit - if it's not the same she wore at MGP, it's very similar. The pockets are filled with sand, and she scatters it as part of really beautiful armography routine that mirrors a projected version of Saba on the LED wall behind her. Really simple, but all the more impactful for it. Pyro update and photo coming soon!
Zelfde sfeer als in de videoclip. Dit pakje staat haar beter dan al haar preparty outfitjes.quote:Op maandag 29 april 2024 15:44 schreef Funhouse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een donkere reeks zo inderdaadquote:Op maandag 29 april 2024 16:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Veel donkere stagings so far!
Heb echt geen flauw idee of dit gaat werken, helemaal als een groot deel echt één shot is. Volgens mij past dat er niet echt bij.quote:
Vraag me af of Armenië punten kan gaan afsnoepen van Griekenland. Armenië spreekt denk ik een breder publiek aan.quote:
Armenië zou weleens een Moldavië 2022 kunnen doenquote:Op maandag 29 april 2024 16:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Vraag me af of Armenië punten kan gaan afsnoepen van Griekenland. Armenië spreekt denk ik een breder publiek aan.
Mooiquote:Op maandag 29 april 2024 16:24 schreef Funhouse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ie vergelijking op gaat. Conchita was op haar baard na heel toegankelijk voor het grote publiek; mooie avondjurk, klassieke glamoureus make-up, een bond-achtige ballad en een mooie rustige opbouwende staging. Daarnaast was het politieke klimaat meer in haar favour dan de huidige. De discriminatie en het denken over trans mensen en non-binaire is in de afgelopen decenia achteruit gegaan ipv vooruit (ik heb dit zelf ervaren omdat ik daar zelf onderdeel van ben en heb me zelfs in Amsterdam moeten verhuizen om me veiliger te voelen).quote:Op maandag 29 april 2024 14:19 schreef Greys het volgende:
Wat Fred al terecht zei, men stemde ook gewoon massaal op Conchita vanuit vele landen dus ik zie daar niet echt een probleem.
quote:The official video for this has lots of sass and energy, and that spirit has definitely been brought to the Malmö stage, along with Jaklin’s costume and trademark plaits. There’s also an island of brightly coloured plinths in the middle of the stage, where Ladaniva’s band stand on different levels playing their instruments.
In the second half the LED wall and cube graphics kick in, with Armenian motifs and lots of chickens - we are strongly advocating for a Croatia/Armenia farmyard crossover. The whole thing is a riot of colour and energy - a great way to end another fun day in Malmö arena.
Dit is wel 10 jaar geleden. Ik moet dit eerst nog zien gebeuren.quote:Op maandag 29 april 2024 14:19 schreef Greys het volgende:
Wat Fred al terecht zei, men stemde ook gewoon massaal op Conchita vanuit vele landen dus ik zie daar niet echt een probleem.
Het debat is vooral gepolariseerd. Ik betwijfel of het bij de gemiddelde kijker zo enorm meespeelt in hun stem, en zelfs al zou daar enigszins sprake van zijn, dan kan je op een ESF alleen voor iets stemmen, en niet tegen.quote:Op maandag 29 april 2024 16:31 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie vergelijking op gaat. Conchita was op haar baard na heel toegankelijk voor het grote publiek; mooie avondjurk, klassieke glamoureus make-up, een bond-achtige ballad en een mooie rustige opbouwende staging. Daarnaast was het politieke klimaat meer in haar favour dan de huidige. De discriminatie en het denken over trans mensen en non-binaire is in de afgelopen decenia achteruit gegaan ipv vooruit (ik heb dit zelf ervaren omdat ik daar zelf onderdeel van ben en heb me zelfs in Amsterdam moeten verhuizen om me veiliger te voelen).
Als je kijkt naar de act van Nemo dan is de keuze voor de outfit veel meer avant-garde en club-kid achtig dan Conchita en dus minder toegankelijk voor het grote publiek, het lied vind ik fantastisch maar ook hier gaat het niet om een 13-in dozijn bond-ballade maar is het qua stijlen veel experimenteler dan Conchita's nummer ooit is geweest en ik denk dat Nemo echt wel wat sympathie stemmen krijgen vanuit de wat progressievere gestemden in Europa maar dat zal niet meer dezelfde aantallen zijn als destijds met Conchita of nog verder terug met Dana International. Woke is immers voor velen (helaas) een vies woord geworden. Ik hoop dat echt dat ik het mis heb en dat Europa mij verrast.
Dit ziet er leuk en sfeervol uit. Het zou leuk zijn als Armenië hiermee weer eens de Top 10 haalt.quote:Op maandag 29 april 2024 16:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop wel dat hij het toch nog iets anders aantrektquote:
Hen.quote:Op maandag 29 april 2024 17:09 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij toch nog iets anders aantrekt. Die laarzen ook.
Nog steeds niet geheel overtuigd, met name omdat er ook nog wel wat op band lijkt te staan qua stemmen, maar dat zal bij ons Joost natuurlijk niet anders zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |