abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8529629
Misschien denk je wat een rare tandenborstel, maar ik poetste vanochtend voor het eerst met een aquafresh tandenborstel. Hiervoor maakte ik altijd gebruik van een tandenborstel die de tandarts mij verstrekte...

Maar toen ik begon met poetsen deed het ongelooflijk pijn en bij het spoelen kwam ik erachter dat overal mn tandvlees bloedde (véél bloed).

Nu vraag ik me af: komt dit nu doordat deze tandenborstel nieuw is, is hij erg goed of is dit juist slecht ?

Die oude tandenborstel gebruikte ik al een poosje trouwens, een jaartje ofzo, best wel té lang dus.

pi_8529634
ik denk dat dat komt omdat je tandvlees (nog) niet is gewend aan zo'n harde borstel
gewoon ff een tijdje mee poetsen, wordt vanzelf minder
pi_8529635
Ik denk doordat ie nieuw is Tenminste dan heb ik t ook altijd
.
pi_8529645
Ik had iig wel het idee dat dit een verbetering is.
  maandag 17 februari 2003 @ 07:27:25 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8529650
Je hebt een jaar lang met dezelfde tandenborstel gepoetst? Da's enorm slecht voor je gebit. Het bloeden kan komen doordat je te hard poetst, maar ik denk eerder vanwege alle bacteriën die zich in je oude borstel hebben opgehoopt. Kwestie van flink doorpoetsen, flossen, met zout water spoelen en een paar dagen afzien. Daarna stopt het bloeden wel. succes.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8529959
quote:
Op maandag 17 februari 2003 07:24 schreef ZixS het volgende:
ik denk dat dat komt omdat je tandvlees (nog) niet is gewend aan zo'n harde borstel
gewoon ff een tijdje mee poetsen, wordt vanzelf minder
idd, dan liggen zijn tanden er allemaal uit
pi_8530079
<----

Heb altijd dezelfde tandeborstel vroeger wel een andere gehad maar die viel uitmekaar na 2 weken nu een iets sterkere gekocht bijt er nogal op

-
  maandag 17 februari 2003 @ 09:11:27 #8
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_8530082
Wees voorzichtig met een harde borstel, want anders heb je kans dat je tandhalzen bloot komen te liggen (en dat is niet fijn , voelt namelijk als een gaatje )
&lt;a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank"&gt;UTFS!!&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')