abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213337935
Probleem:

Ik zie niet bij mijn Marktplaatsadvertenties staan:

Bankrekening gecontroleerd
Betalen met iDEAL

Ik ben particuliere verkoper op Marktplaats en heb gisteren mijn bankrekening gekoppeld aan Marktplaats om met IDEAL te kunnen betalen en betaald te worden.

Heb alle stappen doorlopen en werd automatisch doorgeschakeld door Marktplaats naar mijn bank om 0,01 cent over te maken om mijn rekening te verifiėren.

Dat heb ik gedaan en daarna werd ik weer automatisch teruggestuurd naar Marktplaats en kreeg het pop up/ bericht: bankrekening niet geverifieerd, probeer nog eens.

Ik klikte het bericht weg ofzo en kreeg toen wel een pop up met blauw vinkje en ok.

Op mijn bankrekening staat dus wel 0,01 cent overgemaakt. Ik ben ook geregistreerd bij Online Payment Platform BV. Partner van Marktplaats.

Ik kan nu een voorstel doen aan verkoper of koper.

Probleem: Ik zie nu niet bij mijn advertenties staan:

Bankrekening gecontroleerd
Betalen met iDEAL

Dat wil ik graag zien staan bij mijn advertenties?
pi_213338006
Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met Marktplaats omdat dit puur een Marktplaats gerelateerd probleem is.
Google is your friend, abuse your friends
pi_213338043
Dat probeer ik ook maar krijg een chatbot en het lukt mij niet om het duidelijk te maken
pi_213338070
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 23:39 schreef PlayaRico het volgende:
Dat probeer ik ook maar krijg een chatbot en het lukt mij niet om het duidelijk te maken
Zou ook niet verwachten dat je op dit tijdstip nog een echte medewerker te spreken krijgt.
pi_213338175
Nee, ben al vanaf gisterochtend bezig maar zal morgen verder uitzoeken en proberen om een echte medewerker te spreken te krijgen.
Maar had gehoopt dat iemand hier weet wat ik fout doe
pi_213338229
Dus je kunt wel contact opnemen met een echte medewerker op Marktplaats?? En waar vind ik dat contact met een echte medewerker? Ik kan niks vinden over een e-mail adres ofzo
pi_213338293
Krijg in de chatbot door dat de medewerkers morgen weer aanwezig zijn. Probeer ik het morgen maar weer en hoop van die chatbot af te komen en gewoon een medewerker in de chat te krijgen. Was mij niet gelukt gisteren
pi_213349539
Kan zijn dat dit soort dingen ook nog handmatig gecontroleerd worden en er dus een medewerker mee aan de slag moet. Neem even de tijd man, soms kosten dingen wat meer tijd!

En als het na een paar (werk) dagen nog niet gerealiseerd is zou ik idd even bellen/emailen ipv met een bot te chatten.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_213355785
Ja, je hebt gelijk, ik zal nog even wachten. Bellen gaat waarschijnlijk niet want ik kan geen telefoonnummer vinden en ook geen e-mailadres
pi_213359830
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 00:28 schreef PlayaRico het volgende:
Krijg in de chatbot door dat de medewerkers morgen weer aanwezig zijn. Probeer ik het morgen maar weer en hoop van die chatbot af te komen en gewoon een medewerker in de chat te krijgen. Was mij niet gelukt gisteren
Zou moeten kunnen:
quote:
Stel je vraag aan onze chatbot. Geeft die niet de hulp die je nodig hebt? Dan nemen collega’s het gesprek over tussen 8.00 en 22.00 (uitgezonderd feestdagen)
Mijn eerste "vraag" aan zo'n bot is altijd: chat met een mens (omdat ik toch eerst de voor de hand liggende opties geprobeerd heb en de FAQ heb gelezen en de standaard-antwoorden van zo'n bot me niet zullen helpen).

[ Bericht 0% gewijzigd door baskick op 29-04-2024 19:23:47 ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_213361539
Het is gelukt om een medewerker in de chat te spreken, heb een aantal vragen beantwoord omtrent de browser, dit alles wordt doorgestuurd naar de juiste afdeling en zij nemen binnen 48 uur contact met mij op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')