De kaashaatfuif.quote:
Oh, das prima. Alleen maar malle mensen daar. Het culinaire equivalent van de Fiat Multipla. Niks voor mij.quote:
Snobquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, das prima. Alleen maar malle mensen daar. Het culinaire equivalent van de Fiat Multipla. Niks voor mij.
Trots op.quote:
Wel uitgenodigd?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Aan het wachten hier, maar geen @:Monsterkoekie
Altijd.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk ren drugdealer als portiekgenoot... hij laat een of andere trippende junk niet binnen en die drukt alle drie de deurbellen al vijf minuten ononderbroken in
Jij vliegt al te snel wegquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Aan het wachten hier, maar geen @:Monsterkoekie
Throat punch him.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gebeurt vaker. In de nacht helemaal irritant.
Echt een asociale buurman
quote:
I have a guy for thatquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal mijn stijl
Ik heb een asociale onderbuurvrouw waarvan het bezoek 's nachts ook af en toe bij iedereen gaat aanbellen omdat ze niet opendoet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk ren drugdealer als portiekgenoot... hij laat een of andere trippende junk niet binnen en die drukt alle drie de deurbellen al vijf minuten ononderbroken in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker ontspannen wonen is dat. Gelukkig heeft ze te horen gekregen dat ze eruit moet als ze zo doorgaat en daardoor is het nu al een tijdje rustiger.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een asociale onderbuurvrouw waarvan het bezoek 's nachts ook af en toe bij iedereen gaat aanbellen omdat ze niet opendoet.
Dat is ook balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker ontspannen wonen is dat. Gelukkig heeft ze te horen gekregen dat ze eruit moet als ze zo doorgaat en daardoor is het nu al een tijdje rustiger.
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een asociale onderbuurvrouw waarvan het bezoek 's nachts ook af en toe bij iedereen gaat aanbellen omdat ze niet opendoet.
SnotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker ontspannen wonen is dat. Gelukkig heeft ze te horen gekregen dat ze eruit moet als ze zo doorgaat en daardoor is het nu al een tijdje rustiger.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Je kunt de woningbouwvereniging bellen. Bij mij is een buurman heel vaak gaan bellen met instanties en dat heeft dus nu wel geholpen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook balen!
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Elke keer als ik het woord junk zie of hoor komen gelijk de woorden 'roze keuken' in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even met de andere buurman overleggen. We hebben er samen last vanquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt de woningbouwvereniging bellen. Bij mij is een buurman heel vaak gaan bellen met instanties en dat heeft dus nu wel geholpen.
Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Elke keer als ik het woord junk zie of hoor komen gelijk de woorden 'roze keuken' in mijn hoofd.
Ja, dat is verstandig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even met de andere buurman overleggen. We hebben er samen last van
Toen zat je hier nog niet denk ikquote:
Omg! Dat heb ik idd niet meegekregenquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen zat je hier nog niet denk ik
Er was ooit een user die ook het een en ander gebruikte, zijn username weet ik niet meer, maar die had soort van een vaste prostituee ofzo en daar had hij een roze keuken voor gekocht. Of zoiets was het verhaal.
Dit klinkt volstrekt normaal.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen zat je hier nog niet denk ik
Er was ooit een user die ook het een en ander gebruikte, zijn username weet ik niet meer, maar die had soort van een vaste prostituee ofzo en daar had hij een roze keuken voor gekocht. Of zoiets was het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |