ik vrees er echt heel erg voor. Ik vind het lied fantastisch maar hij mist een bak charisma en leuke uitstraling.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ben benieuwd of Mustii dit kan waarmaken straks...
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zou ik dat een prima winnaar vinden
Moet er echt niet aan denken dat het weer in Italië is nee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook wel qua nummer, maar niet qua organisatie.
Dat heb ik ook een beetje, Slimane is een geweldige zanger en dat stukje dat hij naar achter stapt en a capella door zingt is geweldig. Maar dit nummer is toch niet zoveel aan?quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik vrees er echt heel erg voor. Ik vind het lied fantastisch maar hij mist een bak charisma en leuke uitstraling.
Frankrijk snap ik trouwens nog steeds niet, heb daarbij vooral het idee dat de zanger zelf wordt gewaardeerd ipv het lied
Ik vind het lied nog mooier dan Voilà. En je weet hoe mooi ik dat vond en vind. Ieder z'n ding denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje, Slimane is een geweldige zanger en dat stukje dat hij naar achter stapt en a capella door zingt is geweldig. Maar dit nummer is toch niet zoveel aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |