abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8529083
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:03 schreef Wisp het volgende:

[..]

dat betwiijfel ik, noord korea heeft china achter zich staan en ik denk dat china sterker is dan amerika, als ze daarmee oorlog gaan voeren heb je echt een derde wereldoorlog

Denk je nou echt dat China Noord Korea zal gaan steunen ? Tuurlijk ze zijn het meest Pro Noord Koreaanse land, maar ze zijn eerder bang in een te grote Amerikaanse machtsfactor in de regio.
pi_8529086
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:04 schreef hoppe het volgende:

[..]

Geen idee ik was er niet bji toen in de jaren 80 en 90 hele Koerdische dorpen onder andere door gebruik van gifgassen op orders van Saddam Hoessein, de Islamitisch gelovige als het hem uitkomt, werden uitgemoord in Noord Irak.

Wees maar blij.
pi_8529088
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:01 schreef Wisp het volgende:

[..]

volgens mij moet jij geen onzin praten

drop een paar liter mosterdgas boven een grote stad en je hebt meer doden dan er ooit in rwanda zijn gevallen

klopt.

Als Saddam echt de wapens heeft zoals wordt gezegd kan ie binnen 10 minuten per raket minstens 1 miljoen doden maken (en dan heb ik het over bijv. Nederland, Amerika zou ongebeer op 10 miljoen komen...)

Zo'n bedreiging is net nog ff wat erger dan 500.000 doden, hoe bot dit ook mag klinken (en opzich ook is maar dat is gebeurd. Op dit moment geen dreiging vanaf daar dus geen oorlog....).

| Foto's |
  † In Memoriam † maandag 17 februari 2003 @ 03:06:24 #54
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8529095
So what else is new?

Saddam is slecht. Wij zijn goed. Oolog tegen Saddam is goed.

Dat Bush aan komt zetten met dit soort saddam-is-een-nieuwe-hitler-crap kan ik nog begrijpen, hij wil tenslotte draagvlak voor zijn oorlogje creeren.
Maar hier met droge ogen een zo oneindig hypocriet pro-oorlog verhaaltje gaan houden betekent toch echt dat je laatste hersencel al een tijdje terug op vakantie is gegaan...

pi_8529105
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:05 schreef MeAndMyself het volgende:
klopt.

Als Saddam echt de wapens heeft zoals wordt gezegd kan ie binnen 10 minuten per raket minstens 1 miljoen doden maken (en dan heb ik het over bijv. Nederland, Amerika zou ongebeer op 10 miljoen komen...)

Zo'n bedreiging is net nog ff wat erger dan 500.000 doden, hoe bot dit ook mag klinken (en opzich ook is maar dat is gebeurd. Op dit moment geen dreiging vanaf daar dus geen oorlog....).

wapens zoals mosterdgas zijn heel simpel te maken, het probleem is dat saddam ook echt in staat is ze te gebruiken
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_8529125
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:06 schreef NorthernStar het volgende:
So what else is new?

Saddam is slecht. Wij zijn goed. Oolog tegen Saddam is goed.

Dat Bush aan komt zetten met dit soort saddam-is-een-nieuwe-hitler-crap kan ik nog begrijpen, hij wil tenslotte draagvlak voor zijn oorlogje creeren.
Maar hier met droge ogen een zo oneindig hypocriet pro-oorlog verhaaltje gaan houden betekent toch echt dat je laatste hersencel al een tijdje terug op vakantie is gegaan...

ja als je de feiten onder ogen ziet in plaats van als domme kudde tegen een oorlog te demonstreren ben je niet goed wijs

saddam heeft massavernietegingswapens en is in staat gebleken ze te gebruiken, dat zijn de feiten

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_8529159
Feiten?!

Wat voor feiten... de wapeninspecteurs hebben nog geen wapen gevonden.

Dat jullie je laten leiden door de propaganda van Amerika en al hun slappe GELUL als zoetekoek slikken is tot daar aan toe... maar feiten zijn het zeer zeker NIET... nog niet iig.

Vandaar dat iedereen de wapeninspecteurs meer tijd wil geven misschien?

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_8529196
quote:
Op maandag 17 februari 2003 02:12 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

Het gaat trouwens om de dood van 5000 onschuldige Iraanse burgers door het gebruik van chemische gassen dus zo 'niet boeiend' vind ik het niet. Het betekent gewoon dat Saddam een gruwelijke moordenaar is die zo snel mogelijk moet worden vermoordt/berecht.

Maar Amerika mag wel onschuldige mensjes doodmaken? Is dat omdat ze geen zenuwgas gebruiken of om iemand uit te roeien die dat wel gebruikt. Ik snap de logica in je verhaal nog niet helemaal.
  maandag 17 februari 2003 @ 03:29:52 #59
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8529204
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:28 schreef twexx het volgende:

[..]

Maar Amerika mag wel onschuldige mensjes doodmaken? Is dat omdat ze geen zenuwgas gebruiken of om iemand uit te roeien die dat wel gebruikt. Ik snap de logica in je verhaal nog niet helemaal.

Amerika mikt niet op burgerslachtoffers met de bedoeling er zoveel mogelijk af te maken hoor.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  † In Memoriam † maandag 17 februari 2003 @ 03:31:20 #60
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8529210
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:29 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Amerika mikt niet op burgerslachtoffers met de bedoeling er zoveel mogelijk af te maken hoor.

Vanuit Saddams oogpunt bekeken waren zijn doden ook voor een hoger doel.
  maandag 17 februari 2003 @ 03:32:17 #61
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8529212
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Vanuit Saddams oogpunt bekeken waren zijn doden ook voor een hoger doel.

Vanuit normaal oogpunt bekeken nog steeds op burgers.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  maandag 17 februari 2003 @ 03:32:48 #62
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_8529216
Ik vraag me nog steeds af wat honderden vliegtuigen van het type J.S.F. kunnen doen, tegen een aanval zoals op 11 September?
De kapers/terroristen/massamoordenaars hadden volgens mij niet eens vuurwapens.
Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_8529218
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:28 schreef twexx het volgende:

[..]

wie zijn volgens jou de onschuldige mensen..?
| Foto's |
pi_8529220
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:29 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik dacht dat Bush nu eens een spelletje Command and Conquer live ging doen. Kan me voorstellen dat als je zoveel macht hebt je je toch gaat vervelen.
pi_8529230
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:33 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

wie zijn volgens jou de onschuldige mensen..?

De mensen die er wonen misschien
  maandag 17 februari 2003 @ 03:36:08 #66
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8529234
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:33 schreef twexx het volgende:

[..]

Ik dacht dat Bush nu eens een spelletje Command and Conquer live ging doen.

Dat denk je dus verkeerd.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  † In Memoriam † maandag 17 februari 2003 @ 03:37:12 #67
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8529240
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:32 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Vanuit normaal oogpunt bekeken nog steeds op burgers.

Hij heeft een nest opstandelingen uitgeroeid, en ach er zijn wat burgerslachtoffers bij gevallen... maar dat hoort nu eenmaal bij een oorlog. Een noodzakelijk kwaad.
  maandag 17 februari 2003 @ 03:39:14 #68
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8529251
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:37 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hij heeft een nest opstandelingen uitgeroeid, en ach er zijn wat burgerslachtoffers bij gevallen... maar dat hoort nu eenmaal bij een oorlog. Een noodzakelijk kwaad.

Nee, er zijn alleen maar burgerslachtoffers gevallen.
Dat was het doel vd aanval.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_8529252
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:36 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Dat denk je dus verkeerd.

Ik zal er eens een nachtje over slapen.
pi_8529254
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:35 schreef twexx het volgende:

[..]

De mensen die er wonen misschien

ik zie niet zo goed in waarom deze dood zouden moeten gaan. Hello, het gaat hier om de oorlog tegen SADDAM, niet tegen zijn burgers. Die zijn noujuist ''de onderdrukten''. Het gaat hier om de oorlog tegen Saddam en zijn soldaten dus. En soldaten zijn iets anders dan burgers..
| Foto's |
  † In Memoriam † maandag 17 februari 2003 @ 03:42:39 #71
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8529272
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:39 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Nee, er zijn alleen maar burgerslachtoffers gevallen.
Dat was het doel vd aanval.

Het doel was wat volgens jou?
  maandag 17 februari 2003 @ 03:43:40 #72
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8529277
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:42 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het doel was wat volgens jou?

Zoveel mogelijk doden zaaien.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  † In Memoriam † maandag 17 februari 2003 @ 03:45:48 #73
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8529289
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:43 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk doden zaaien.

Ja, maar waarvoor?
pi_8529297
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:37 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

heb je het stukje(de 1e link in mijn eerste post) wel gelezen??

Daarin staat bijv. dat het niet ''een paar burgertjes waren maar vluchtelingen. 5000 vluchtingen. Ook Iraanse soldaten zijn omgekomen, vele maar het gaat hier nu om de burgers. Het waren goverdomme tests. Denk je ff die ziekheid in, TESTS. Vandaar ook de vergelijking van Bush over Saddam en Hitler; die testte ook vanalles op Joden.

| Foto's |
pi_8529307
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:45 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja, maar waarvoor?

tests dus
| Foto's |
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: